1.8 8v GTI czy 2.0 16v którego łatwiej uturbic

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Szymon mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 14:08
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

1.8 8v GTI czy 2.0 16v którego łatwiej uturbic

Post autor: Szymon mk4 » śr paź 24, 2007 18:52

Witam VWmaniaków mam pytanie jaki silniczek wybrac
1.8 8v na elektronicznym wtrysku czy 2.0 16v??
bende go napewno uturbiac ktury silnik łatwiej ???? i
w którym bende miał najwiekszy przyrost mocy jak
załoze turbo. bedzie on wsadzony w mkI cabrio na kturem
bedzie lepij smigać moje piekna jedyneczka
z góry dzieki
Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 18:54 przez Szymon mk4, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » śr paź 24, 2007 19:32

1.8 8v na elektronicznym wtrysku czy 2.0 16v??
wiadomo,że 2.0 16V,najlepiej ABF :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: gino_gti » czw paź 25, 2007 19:08

:bajer: Też jestem zdanie że ABF łatwiej uturbić a jezeli myślisz o sofcie to abf go zniesie bez wiekszych modow :bigok:


MK I with ABF +

MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)

Passat b4 with 1Z ++

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw paź 25, 2007 19:53

Szymon mk4 pisze:bende
Szymon mk4 pisze:ktury
Szymon mk4 pisze:bende
Szymon mk4 pisze:kturem
Szymon mk4 pisze:bedzie
Szymon mk4 pisze:lepij

naprawdę polecam zainwestować w słownik.... :helm: bo strasznie męczą takie błędy...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
gino_gti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: pn cze 25, 2007 18:32
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: gino_gti » czw paź 25, 2007 20:16

tirsone,

masz mistrza :bajer: gdzie bym, czegos na forum sobie nie czytał tam kogoś poprawiasz :brawo: :bigok: pozdraVWiam


MK I with ABF +

MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)

Passat b4 with 1Z ++

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw paź 25, 2007 20:31

gino_gti pisze:masz mistrza :bajer: gdzie bym, czegos na forum sobie nie czytał tam kogoś poprawiasz :brawo: :bigok: pozdraVWiam
I dobrze, w końcu póki co w Polsce żyjemy :bigok:



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » czw paź 25, 2007 23:27

a ja bym raczej KR turbil jak juz albo ABF na glowicy KR


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt paź 26, 2007 19:27

pod turbo z 16v tylko dwa silniki... kr lub 9a ( nie gadajcie glupot ze abf jest lepszy pod wzgledem wytrzymalosci do turbo bo nie jest..) jesli chcesz 8v to od razu pg z zajechanym kompresorem


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Szymon mk4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 14:08
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Post autor: Szymon mk4 » pt paź 26, 2007 19:51

evolution, a czy wogule da rade uturbic ABF????



Awatar użytkownika
Walus
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 22:34
Lokalizacja: Piaseczno / W-wa

Post autor: Walus » pt paź 26, 2007 23:13

wszystko da rade pytanie jakim kosztem


White Rally R16 MK I -viewtopic.php?t=67498
Pussy Wagon MK IV - viewtopic.php?p=3646082#3646082

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob paź 27, 2007 12:11

Ja tam bym sie na Twoim miejscu niepchał w uturbianie ale kupił cały silnik 1.8T. Osiągi nie są złe. U nas w łodzi jest mk1 1.8T.



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob paź 27, 2007 18:19

Szymon mk4 pisze:evolution, a czy wogule da rade uturbic ABF????
a Kenaj to niby co uturbił??
ABF'a oczywiście :bigok:
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 18:20 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob paź 27, 2007 21:55

da rade uturbic abf'a tym samym kosztem co 9a... tyle ze wytrzymalosc i krzywe mocy i momentu w 9a sa duzo lepsze tylko przez jeden element... krotsze korby...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob paź 27, 2007 21:59

no janek miał cyrki z ABF'em,ale jemu chyba tłok popłynął...
evolution pisze:tyle ze wytrzymalosc i krzywe mocy i momentu w 9a sa duzo lepsze tylko przez jeden element... krotsze korby...
co racja to racja :bigok:
Ostatnio zmieniony sob paź 27, 2007 22:00 przez andrew19_86, łącznie zmieniany 1 raz.


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości