ile wydusiliście z silnika 1.4 8V

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

MARCIN--Ibiza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 19:33
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

ile wydusiliście z silnika 1.4 8V

Post autor: MARCIN--Ibiza » ndz kwie 24, 2005 10:15

Witam!!!

Mam coprawda Ibize a nie Golfa ale silniki były wkładane do obu mdeli wiec chcialem sie Was poradzic co zrobiliście u siebie z tymi silnikami.
Na forum Seata nikt nie przekroczył 100KM a moze ktos u Was tego dokonał ?
mowie oczywiscie o 1.4 8V seria 60KM



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » ndz kwie 24, 2005 12:31

:green_fuck: :rotfl: :rotfl:



skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » ndz kwie 24, 2005 13:26

melon co Cie tak bawi :grin: ???


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

MARCIN--Ibiza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 19:33
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: MARCIN--Ibiza » ndz kwie 24, 2005 14:29

widać kolege bardziej kręcą płomienie z wydechu


[b]www.marcin--ibiza.cba.pl[/b]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn kwie 25, 2005 01:15

heheheh pewnie z turbina ma 98km
kolego kup inny silnik
to najlepsze rozwiazanie
bo ten silnik nadaje sie dla kobiet ktore jezdza do fryzjera na zakupy do kolezanek ale nie do tuningu bo ile wycisniesz z niego???
sam napisales ze nikt nie przekroczyl 100km
wiec bez turbiny nieda rady wiecej wycisnac
zoabcz np na R5 Turbo silnik 1.4 a moc od 115-160km
tylko i wyłacznie dzieki turbinie
a takimi *#cenzura#* jak magnetyzery i inne zabawki przekroczysz 400km z tego silnika i nie nacieszysz sie nim(joke)



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn kwie 25, 2005 13:00

stasznie smiesze a co powiecie na silnik G-40 z VW POLO 1,4 T 130 ps, i sco wy na to?



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » pn kwie 25, 2005 13:11

Sylvo23 pisze:stasznie smiesze a co powiecie na silnik G-40 z VW POLO 1,4 T 130 ps, i sco wy na to?
Po pierwsze silnik G40 to nie silnik z turbina tylko kompresorem
Po drugie nie 130ps tylko 112 w serii
po trzecie nie porowuj silnika wolnossacego do doladowanego;)
to tyle chcialem wtracic do twojej wypowiedzi jakze bardzo elokwentnej :helm: :green_fuck:



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: ile wydusiliście z silnika 1.4 8V

Post autor: cyarnz » pn kwie 25, 2005 13:14

MARCIN--Ibiza pisze:Witam!!!

Mam coprawda Ibize a nie Golfa ale silniki były wkładane do obu mdeli wiec chcialem sie Was poradzic co zrobiliście u siebie z tymi silnikami.
Na forum Seata nikt nie przekroczył 100KM a moze ktos u Was tego dokonał ?
mowie oczywiscie o 1.4 8V seria 60KM
Jednak z przykroscia trzeba stwierdzic ze silnik 1.4 nie jest najlepsza baza do tuningu. uwazam ze szkoda kasuy na ladowanie jej w ten silnik i uzyskanie 100 czy 120ps bo jest to mozilwe. IMO lepiej kupic jakis silnik tylu 2.0 16V 150ps w serii lub 1.8T 150-180-225 ps w serii. Gwarantuje ze wrazenia z jazdy beda o niebo lepsze jak przy silniku 1.4 i wyujdzie to taniej lub w podobnej cenie do tuningu 1.4. Taka smutna prawda. :pub:

Wiec sam musisz podjac jakies kroki :bigok: albo ladujesz kase w 1.4 i masz 100 ps lub za ta sama kase bedziesz mial ich 150 i wiecej:)



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn kwie 25, 2005 13:21

BUUU , c-u-l-t ale mnie zgasiłes tylko ze na poczatko nie było napisane , jak morzna wyciągac moc ,turbo ,kompresor, nitro itd. a odnosnie oststniego twojego postu ja mam w tej chwili 94km(1,4) z nitro, nie chodzi o zmiane silnika lecz o zabawe i o radość jaka jest wtedy kiedy pierwszy raz maszyna zamruczy no i oczywiscie o pomiar jaki hamownia pokarze



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » pn kwie 25, 2005 18:04

jak tak bardzo chcesz wtopic kase i miec satysfakcje przy robocie to:

-kup wałek sportowy...
-wyjmij głowice i wypoleruj i poszerz kanały ...
-kup lekkie zawory ....
-jezeli komore spalania masz w cylindrze a nie w tłoku to daj głowice do -planowania o jakies 1mm - 1.5mmm
-odciąż koło zamachowe i wyważ razem z dociskiem i tarczą
- zrob wydech baranka...

:bigok:



Awatar użytkownika
SulecK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 22:16
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Post autor: SulecK » pn kwie 25, 2005 23:29

No ale i tak wyjdzie na to ze jest to nieoplacalne niz jak by wrzucic wiekszy silniczek, nie liczac juz zywotnosci takiej jednostki. No chyba ze wrzucimy czesci kute-ale po co ??!



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » wt kwie 26, 2005 01:21

94 z nitro ale przez ile czasu masz te 94 km??
pare sekund i co pozniej muł many cie dogania wyprzedza i znika taka prawda

g40 to zupelnie inny silnik niz ten co ty masz wiec niema co porownywac jedyne co maja wspolne to pojemnosc i tylko tyle tak samo jak 1.3GT z Polo a 1.3 z golfa mk2 sa inne i nie przerobisz 1.3 55km na 1.3 75 km paroma sposobami przekladajac kilka czesci z GT to zwyklaska 1.3
troche dziwnie myslisz kolego ale to twoja sprawa twoj pomysl i twoja kasa i zawsze bedzie ci brakowac mocy az w koncu zesra sie ten silnik gdzies na skrzyzowaniu
takie jest moje zdanie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości