MK3 sawp na abf czy g60???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

grzesiek MK3

MK3 sawp na abf czy g60???

Post autor: grzesiek MK3 » pt wrz 28, 2007 21:35

witam przymierzam sie do swapu... na abf albo g60 co lepsze???
doradzcie jakie sa plusy i minusy g60 czy lepszy bedzie abf...
dzieki



Awatar użytkownika
Mata
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt mar 03, 2006 13:06
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: Mata » pt wrz 28, 2007 22:30

1.8T


VW potega ktora rosnie i rosnie....

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob wrz 29, 2007 00:32

duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)... ABF byłby lepszy w tym wypadku. Lecz jednak jeśli stawiasz na osiągi rzedu 220 - 250KM to możeszwstadzić turbo do PG (zamiast kompresora G60) lub odrazu wstawić 1.8T i zmienic turbo na wieksze



Tomalaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomalaa » sob wrz 29, 2007 08:59

wszystko zależy jaka moc chcesz uzyskac docelowo, i jaką kasa dysponujesz



grzesiek MK3

Post autor: grzesiek MK3 » sob wrz 29, 2007 10:49

powiem tak... mam do kupienia mk3 gti z silnikiem abf silnik zdrowy bez wyciekow itp za 5000zl z 93r(czyl wszystko na swapa) jest tez do kupienia sam silnik g60 i dlatego pytam ale wybor chyba padnie na abf-a...
Moc jaka docelowo chce uzyskac to na poczatku to do 180km pozniej sie zobaczy moze 200km.



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob wrz 29, 2007 11:20

ABF bez problemu wykrecisz na 180KM ..a skoro tutaj wszytsko do swapa masz to bierz tego GTI za 5000 i montuj ...ale skoro jedno i drugie sa mk3 to nielepiej spzredac 1.8 GT a kupic i użytkować 2.0GTI?

[ Dodano: 29 Wrz 2007 11:21 ]
PS: a ten G60 to z ospzretem? i w jakiej cenie by był?
Ostatnio zmieniony sob wrz 29, 2007 11:22 przez Cosar 33GT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » pt paź 05, 2007 10:51

Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt paź 05, 2007 13:37

okoG60 pisze:
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Mi to już brak słów... o G60 słyszeli tylko z opowieści :kac:
hmmm.... kompresor G minusem :helm:



duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » pt paź 05, 2007 17:02

barteKKK03 pisze:
okoG60 pisze:
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Mi to już brak słów... o G60 słyszeli tylko z opowieści :kac:
hmmm.... kompresor G minusem :helm:
raczej ABF lepszy po pierwsze nowszy po drugie on bez TURBO ma 150 KM a nie jak PG z KOmpresorem tylko 160 KM
do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
sam się zastanawiałem co wsadzić do mKI i na razie tylko ABF :helm:
NIe lepiej sprzedać tą 3 i kupiś seryjnego ABF'a ??



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt paź 05, 2007 18:29

duudii pisze:
barteKKK03 pisze:
okoG60 pisze: nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Mi to już brak słów... o G60 słyszeli tylko z opowieści :kac:
hmmm.... kompresor G minusem :helm:
raczej ABF lepszy po pierwsze nowszy po drugie on bez TURBO ma 150 KM a nie jak PG z KOmpresorem tylko 160 KM
do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
sam się zastanawiałem co wsadzić do mKI i na razie tylko ABF :helm:
NIe lepiej sprzedać tą 3 i kupiś seryjnego ABF'a ??
Mniejsze kółko + program i na lajcie jest 180km w G... :smoke:



Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » pt paź 05, 2007 19:00

duudii pisze:raczej ABF lepszy po pierwsze nowszy po drugie on bez TURBO ma 150 KM a nie jak PG z KOmpresorem tylko 160 KM
do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM
duudii pisze:raczej ABF lepszy po pierwsze nowszy po drugie on bez TURBO ma 150 KM a nie jak PG z KOmpresorem tylko 160 KM
do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
ABF seryjnie może i ma te 150KM a G60 tylko 160KM ale za to ABF ma tylko 180Nm w seri a G60 ma 225Nm a wiadomo ze za przyspieszenie odpowiada moment obrotowy. a tak na marginesie moja sprężarka wytrzymała 160tyś km bez regeneracji

[ Dodano: Pią Paź 05, 2007 19:04 ]
barteKKK03 pisze:Mniejsze kółko + program i na lajcie jest 180km w G... :smoke:
ja teraz tak mam to najtanszy tuning jaki może byc bo kosztował mnie 300zł i mam +20KM do tego bypasventyl i masz dodatkowe +10KM czyli za 400-500zł możesz miec około 30KM i 30-40Nm wiecej wsumie sam to mozesz potwierdzic


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt paź 05, 2007 19:19

ja teraz tak mam to najtanszy tuning jaki może byc bo kosztował mnie 300zł i mam +20KM do tego bypasventyl i masz dodatkowe +10KM czyli za 400-500zł możesz miec około 30KM i 30-40Nm wiecej wsumie sam to mozesz potwierdzic
:bigok:



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt paź 09, 2007 11:48

okoG60 pisze:
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Dobrze prawisz!!! :grin:
duudii pisze:do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
I niby myslisz że to tak od sobie ... zakładasz sprężarke i masz 220KM ... ciekawe dlaczego jakos większość userów ABFów tego nie robi??


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » wt paź 09, 2007 12:01

Apsik pisze:
okoG60 pisze:
Cosar 33GT pisze:duzym minusem G60 (silnik PG najczesciej) jest kompresor który tzreba co średnio 30 000km regenerować (czasem może i dłuzej wytrzyma ale to zaelzy od uzytkowania)...
nastepnym razem nim napiszesz coś na temat z czym niemiałeś do czynienia to zaciagnij informacji u ludzi którzy ten temat znają bardzo dobrze
Dobrze prawisz!!! :grin:
duudii pisze:do ABF'a Turbo i na lajcie 220 KM :food:
I niby myslisz że to tak od sobie ... zakładasz sprężarke i masz 220KM ... ciekawe dlaczego jakos większość userów ABFów tego nie robi??
nie jestem userem ABF'a ale znam jednego i ma zestaw T wg. mnie lepszy efekt to zaturbić ABF'a niż dłubać G60. ABF jest nowszym silnikiem niż G60 chyba ,że ktoś ma kasy jak lodu i duzo czasu to może sie bawić w remonty i ulepszanie G -moim zdaniem nie ma sensu bawić się w G tylko ABF plus soft turbo :jezor: tak na 0,3-0.5 bara ( jak się ma szczęście i się kupiło abf'a który jest przygotowany pod zestaw Turbo to nie ma żadnych przeszkód -tylko PLUG and PLAY- mówię tu o koledze z team'u scirocco )

pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości