Strona 34 z 35

Re: Dylemat - duze hamulce

: sob sie 25, 2018 14:55
autor: Noir_Flume
Panowie taki setup zagra czy nie zagra:
zwrotnica golf 3 tdi
jarzmo ibiza cupra
zacisk girling 54 ibiza cupra
tarcza 280mmx22

Re: Dylemat - duze hamulce

: sob sie 25, 2018 16:08
autor: KoguT
Zagra bez problemów. Podstawa to zwrotbica w Golfie z odkręcanyn jarzmem.

Sam niedługo będę taki SWAP robił bo mam Ibize EVO1 z takimi heblami

Re: Dylemat - duze hamulce

: czw wrz 27, 2018 23:01
autor: Osowskikrzysztof
Montuj zwrotnice z mk3 pasują bez problemu i wtedy można sie bawić dalej

Re: Dylemat - duze hamulce

: wt gru 11, 2018 01:39
autor: Michu26
Panowie, mam Lupo już po swapie przód 280tarcze plus zaciski 54, tył belka gti z tarczami. Hamulce już nie wyrabiają przy 300hp, a na wiosnę będzie 410hp. Teraz mam dylemat bo na przód idzie 288 tarcza plus zaciski 4tłok e38. A co dopasuje na tył chociaż min 2 tłoku plus jakieś 260-270 tarcze??

Re: Dylemat - duze hamulce

: wt gru 11, 2018 19:58
autor: sebekgolf
Pamiętaj żeby obrócić 4-tłok z E38 bo w BMW zacisk jest od tyłu samochodu a w Golfie od przodu i jak to założysz "od tak" to będziesz miał zły kierunek nacierania tarczy na klocek hamulcowy.

Re: Dylemat - duze hamulce

: wt gru 11, 2018 23:04
autor: radekrp90
I musi być odpowietrznik na górze ;)

Re: Dylemat - duze hamulce

: śr gru 12, 2018 00:23
autor: Michu26
Ogólnie to są zaciski z Maserati quattroporte gt, są takie same ale pisze żeby każdy wiedział o co chodzi. Jestem mechanikiem więc co nieco o montażu poprawnym coś wiem. Zaciski przód i tarcze mam opanowane. Tylko co zrobić z tyłem żeby to zatrzymać??

Re: Dylemat - duze hamulce

: śr gru 12, 2018 07:08
autor: dany_47
Czemu nie dasz z przodu 312 i tylu 288? Mnóstwo swapów na allegro.

Re: Dylemat - duze hamulce

: śr gru 12, 2018 20:03
autor: sebekgolf
radekrp90 pisze:
wt gru 11, 2018 23:04
I musi być odpowietrznik na górze ;)
Da się ten problem na upartego obejść bo układ można odpowietrzyć przed finalnym założeniem zacisku, choć prościej chyba przepiąć rurkę z jednej strony na drugą stronę zacisku. Większym problemem jest to, że wąż elastyczny będzie wchodził od spodu zacisku a nie od góry, więc należałoby zrobić wyprowadzenie rurką stalową zamocowaną gdzieś do zwrotnicy i tam podejść elastycznym, albo jechać elastycznym aż na dół, ale też trzeba go jakoś zamocować żeby się nie wyłamywał.

Re: Dylemat - duze hamulce

: czw gru 13, 2018 02:26
autor: Michu26
dany_47 pisze:
śr gru 12, 2018 07:08
Czemu nie dasz z przodu 312 i tylu 288? Mnóstwo swapów na allegro.
Mam felgę 16 i taka zostaje a chyba 312 nie wejdzie, i zostaje 4x100. A możesz podesłać jakieś linki?? Chętnie obejrzeć. A co do montażu to najpierw rurka metalowa zamocowana do zwrotnicy potem oplot.

Re: Dylemat - duze hamulce

: czw gru 13, 2018 08:37
autor: KriSSo
16 wchodzi na 312. Miałem, nie było problemów.

Re: Dylemat - duze hamulce

: czw gru 13, 2018 09:19
autor: radekrp90
Passat B6 jest seryjnie z 312 mm i felgą 16". Rozchodzi się tylko o odpowiednie ET ale to nie problem. Według mnie pakowanie 4T do 288 to przerost formy nad treścią i duże lepszy efekt da większa tarcza tym bardziej, że do 312-ki klocki mają już sporą powierzchnię pracy (ale chyba dla 288 jest podobna).

@sebekgolf Najlepiej dodać sztywny przewód przy samym zacisku.

Re: Dylemat - duze hamulce

: czw gru 13, 2018 23:51
autor: Michu26
312 tarcze z czego na 4x100 i gdzie dostanę adapter pod zwrotnice z corrado? No i te 288 na tył z czego zacisk i czy będzie potrzebny adapter do zaciski na tył

Re: Dylemat - duze hamulce

: pt gru 14, 2018 00:42
autor: sebekgolf
Rozejrzyj się za tarczami z innych aut. Jak mnie pamięć nie myli to we Fiacie występuje 4x100 a i tarcze 310mm występowały ( chyba w Coupe jeśli mnie pamięć nie myli, musiałbyś pogrzebać po katalogach. Jak nie Coupe to patrz po Alfie Romeo bo te też ze słusznymi silnikami występowały i Brembo miały stosowane fabrycznie). Te 2mm po średnicy można pominąć bo i sam klocek hamulcowy nie idzie po samej krawędzi tarczy więc nic tu te 2mm różnicy nie zrobią.