Strona 33 z 35

Re: Dylemat - duze hamulce

: wt sie 01, 2017 12:46
autor: trucker2
O piasto-tarczy czytałem, a podpowiedz zacisk z s3 czy pchać się w phaytona bądź t5? Z przodu mam girling 60 i tarczę 280x25 mm . Czy z tylu rozsądnie pozostać przy 256 z golfa ii czy też iść na całość i brnąć w 280mm? Felga bbs rm 15".

Dylemat - duze hamulce

: wt sie 01, 2017 15:30
autor: RasPL
Nie wsadzisz na zacisku z recznym tarczy 280 w felge 15"

Phaeton czy tam t5 to duzy zacisk u mnie nawet na tarczy 312 wyglada olbrzymio i wchodzi to na 1cm w 17"

Dylemat - duze hamulce

: wt sie 01, 2017 16:03
autor: trucker2
W takim razie koncepcja 256 była by idealna dla mnie. Tam też jest z tego co patrzyłem na zaciski mocowanie przewodu na oczko jak w zwykłym mk4. A mam już oplot na tył, jeżeli moja pompa hamulcowa była by za slaba , to taką 23,4 ładować?

Dylemat - duze hamulce

: wt sie 01, 2017 16:05
autor: RasPL
23.81 jest nie znam 23.4

Dylemat - duze hamulce

: wt sie 01, 2017 16:19
autor: trucker2
Ok pomyliłem rozmiary, czy ona też w passacie b4 jest?

Dylemat - duze hamulce

: wt sie 01, 2017 18:03
autor: RasPL
Ja mam abs/asr z mk5 i tam taka byla. Nie wiem w czym jeszcze napewno w autach z abs tylko ma ona wtedy 2 wyjscia i jezeli nie masz abs musisz trojniki dawac.

P.s. mocne hamulce nie nadaja sie do mocnego jezdzenia po miastach. ABS musi wtedy byc.

Dylemat - duze hamulce

: wt sie 01, 2017 18:20
autor: trucker2
Mam oryginalną pompę z abs te elektryczną jak to w gti. Jak narazie jest ok , ale w passacie b4 silnik 2e mam też girlingi 60 , fakt już rok i wszystko dotarte ale hamuje lepiej niż w golfie, jest jak by to nazwać (ostra) reakcja na naciśnięcie pedału hamulca. Podejrzewam że pompa ma na to wpływ.

Dylemat - duze hamulce

: wt paź 10, 2017 13:39
autor: Belol
Mam Octavia 1.8 T L&K w której w serii były tarcze 288mm, założyłem tarcze 312mm. Teraz planuje zamontować zaciski 4-tloczkowe, musze zmieniać pompę czy da rade?
Zdaje się że mam pompę 23,81, czy poradzi sobie z 4-tloczkowymi zaciskami?

Dylemat - duze hamulce

: śr paź 11, 2017 07:48
autor: dany_47
spokojnie da rade.

Dylemat - duze hamulce

: sob lis 11, 2017 17:17
autor: soprano89
Panowie 256 wentylowane do Mk iii na tył co potrzeba wyczytałem że zaciski s3 co z jazmami i czopami z Mk IV mam czop i nie pasuja inny rozstaw srob

Dylemat - duze hamulce

: sob lis 11, 2017 19:04
autor: mlodociany
soprano89, http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?p=50816#p50816" onclick="window.open(this.href);return false;

Dylemat - duze hamulce

: śr gru 13, 2017 20:47
autor: marewel
Taki trochę nietypowy zestaw gdyż chciałem zostać przy 4x100 i felga 15''
Tarcza 280x25mm opel zacisk 57mm passat b5 jarzma 282mm.Między jarzmem a zwrotnicą podkładka 2.5mm
Obrazek

Dylemat - duze hamulce

: czw gru 14, 2017 10:00
autor: dany_47
Panowie którzy siedzą w temacie....
334 przód i 312 tył to dobry rozkład?
Chciałbym jeszcze żebyście polecili jakąś hydro łapę z zaworem zwrotnym który zapobiegnie blokowaniu przedniej osi i z zapadka która zrobi za "ręczny".

Ma ktoś doświadczenie żeby podpowiedzieć coś w obu kwesgiach?

Re: Dylemat - duze hamulce

: pn maja 07, 2018 22:01
autor: sebekgolf
Panowie, jak już tak piszecie o zaciskach tarczach itd.

Interesuje mnie zacisk z phaetona z jarzmem na tył, ręczny na linkę, aby obsłużyć tym tarczę 288 w MK4 bez rzeźby. Z jakiej wersji silnikowej Phaetona szukać zacisku ?

Niestety obecny setup jaki mam nie odpowiada mi pod względem balansu siły hamowania ( przód jest za mocny względem tyłu) i chcę przejść z 256 wentylowanego na 288.