Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
rudy
Łowca rarytasów :-)
Łowca rarytasów :-)
Posty: 2390
Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: rudy » czw sie 18, 2016 23:51

Miał ktoś zaciski tylne z A8 D2 3.7/4.2 na tarczy 280mm ?
Szukam innych zacisków pod takie tarcze bo ceny przykładowo z Cupry R/Octavii RS są powiedzmy z :ass: wzięte :panna:

Chyba że pójdę po bandzie i złoże 345 przód czterotłok z merca/312 tył z T5 :kac: :satan:



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2549
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » pt sie 19, 2016 05:32

Ta druga opcja ja mam narazie przod na aucie i hamuje ladnie, musowo system abs bo szybko mozna kola zablokowac. Tyl 312 gotowy ale dopiero jesienia wpadnie


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Re: Dylemat - duze hamulce

Post autor: radekrp90 » pn paź 03, 2016 14:24

tom cio pisze:Też tak kiedyś próbowałem kombinować z piastami ale zawsze wychodziło że jednak nie będzie to wszystko współgrać bo uszy do jarzma przy 256 i 288 są inaczej umiejscowione. Ale można też zrobić mocny zestaw na tarczy g60 i zwrotnicy z piastą 4x100. Na nią p&p pasuje zacisk z audi a6 c5 lub passata b5 1.9tdi 110km. Tym sposobem masz rozstaw 4x100 i zacisk jak w golfie iv 288mm z tłokiem 57mm. Zestaw na pewno pasuje, mam u siebie ale docieram klocki jeszcze i nie daję ostro w hebel.
Tak z ciekawości, bo zdjęcie w temacie się nadal nie pojawiło - jak to wygląda przy oryginalnej 15-tce 4x100 stalowej (tzw. "serduszkach")? Da rade jakieś zdjęcie zrobić jak się tam układa klocek do tarczy. Nie ma z tym problemów w dłuższym użytkowaniu?


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 934
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » wt lut 14, 2017 00:29

Pany macie może jakaś fotkę waszych zestawów albo może rysunek techniczny tarcz od R32?
Interesuje mnie głębokość dzwonu od tarcz. bo tutaj chyba trzeba układ budować pod konkretną tarcze konkretnej marki żeby nie manipulować głębokością bo przecież nikt adapterów nie będzie przerabiał co zmianę tarcz.
I czy umie ktoś z Was obliczać tzw brakes bias? bo interesuje mnie jaki tył bym musiał dać przy przodzie 334/6 pot albo np 323/4pot żeby auto nie zrywało przodu albo tyłu tylko żeby siły się pięknie rozłożyły...


MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

POSZUKIWANIA MK6 R

radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Dylemat - duze hamulce

Post autor: radekrp90 » wt lut 14, 2017 08:06

Na stronie Brembo lub ATE masz rysunki techniczne tarcz. Jeśli zostajesz przy tarczy z jednego modelu auta to po co zmieniać adapter co tarczę? Każdy producent musi się trzymać tolerancji.

Tarcza dla R32 Mk4
Obrazek
Tarcza dla R32 Mk5:
Obrazek


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

dany_47
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 934
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Dylemat - duze hamulce

Post autor: dany_47 » wt lut 14, 2017 08:22

Kurde dzwon w Mk4 r32 wymusza przysuwanie zacisku do felgi. W MK5 już jest 2cm głębiej... Ajajaj


MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

POSZUKIWANIA MK6 R

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2303
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » czw lut 23, 2017 09:04

Panowie wiecie moze czy pompy ABS w mk IV byly roznego typu jesli chodzi o wydajnosc czy cos w tym stylu? Czy dzielily sie tylko na te z samym ABSem i np. ABS/ESP?


:dol: 2.8 V6 24V Tornado Rot mk II :dol: :satan: :satan: :dol: VR6 Turbo [?? KM/?? Nm] 4motion mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2549
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » czw lut 23, 2017 10:07

Pompa abs nie ma nic do tego. Pompy hamulcowe moga sie roznic. Nie wiem jakie w mk4 dawali chyba 23.81


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

trucker2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 09:34
Lokalizacja: WPR

Re: Dylemat - duze hamulce

Post autor: trucker2 » śr lip 26, 2017 19:43

Cześć rozmyślam nad tematem instalacji większych tarcz na tył w mk2 , ktoś zgłębial temat ? Gra warta świeczki? Np montaż tarcz 256 czy coś kolo tego? Oczywiście nie wentylowane.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6010
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: rysiektr » śr lip 26, 2017 23:51

Temat wałkowany wielokrotnie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

trucker2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 09:34
Lokalizacja: WPR

Dylemat - duze hamulce

Post autor: trucker2 » czw lip 27, 2017 10:15

Gdybym temat znalazł nie pisal bym tutaj. Jeżeli możesz podeślij link.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6010
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: rysiektr » pt lip 28, 2017 11:18

trucker2 pisze:Gdybym temat znalazł nie pisal bym tutaj

Słabo szukałeś, bo byli i są tu na forum i tacy co 280 montowali, albo po prostu sami tworzyli zestawy BIG Brake :jezor:

Najprościej odezwij się do firmy BSK-tech, robią sety do konwersji hamulcy z tyłu, które wyglądają tak

Obrazek

Albo skompletuj sobie zestaw na piastach z polo/ibiza Cupra FL do tego tarcze 256 jarzma i zaciski z s3 jak dobrze pamiętam.

Polecam jednak tarcze wentylowane zamiast litych.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

trucker2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 09:34
Lokalizacja: WPR

Dylemat - duze hamulce

Post autor: trucker2 » sob lip 29, 2017 17:19

Trochę mi rozjaśniłeś, patrzyłem po katalogu inter cars , nie mam etki. Czyli musiał bym zamontować czop i piastę z polo który ma 4x100 , do tego tarcze wolę wentylowane ze starego s3 (256mm) wiem otwory na cztery śruby, oczywiście zaciski s3. Czy adaptery będą potrzebne? Zastanawiam się czy zbytnio nie wypchnę tym koł na zewnątrz?



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2549
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » sob lip 29, 2017 19:35

Normalna tarcze 228 toztoczyc by została tylko "piasta" zalozyc przednie tarcze wentylowane z 16V dopasowac zacisk z s3


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości