Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

pompa

Post autor: Browix » śr lis 07, 2007 11:47

wiecie moze czy pompa z audi s2 z 92r. z tago auta co zaciski podejdzie do golfa3 ???

i jeszcze jedna sprawa . Czy u kogos kto ma taki zestaw : tarcze 280/22 + jarzma oraz zacisk z S2 ? Klocek z doku tarczy wychodzi poza obręb ?? a z górym ma do brzegu około 4 mm ???

bo Zauważyłem że u mnie powierzchnia cierna klocka kończy sie sporo za granicą tarczy a u góry mam właśnie jakies 4 mm miejsca gdzie klocek nie pracuje , a wszystko jest dobrze zalorzone .

Pprzypominam, że mam jarzma i zacisk z Audi S2 , czy może trzeba Jarzma z G60 a zacisk z S2 ??? jak macie ?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lis 07, 2007 12:53

Browix pisze:wiecie moze czy pompa z audi s2 z 92r. z tago auta co zaciski podejdzie do golfa3 ???
Z Audi B4 24mm na pewno pasuje, tylko pasuje większe serwo bo pedał będzie twardy



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » czw lis 08, 2007 00:40

Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec napisze tu.Kupilem caly zestaw hamulcow od g60 tzn cala tylnia belka z zaciskami i przod nie zakupilem pompy bo byla z absem i teraz mma dylemat czy moja pompa z silnika 1,6 d pociagnie to wszystko??
Przy okazji z tylu w jettce mam korektor sily hamowania podlaczyc tyl pod to ??z gory dziekuje za pomoc


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Browix » czw lis 08, 2007 00:55

to jaki masz silnik niewiele mowi , lepiej napisz jakie starcze , zaciski miales w standardzie, da to jakis obraz sytuacji , ja naprzyklad mialem tarcze 256( podejrzewam że ty też) i do tego orginalne zaciski ( chyba grling 54 niech ktos mnie poprawi ). Jak zapodalem zaciski 2 tloczkowe z jarzmami i tarcze to pompa ledwo zipie. piszesz ze masz komplet z g60 . Tak wiec zapewne masz griling 57( nie jestem pewien) , jest to zacisk jedno tłoczkowy o trochę większej średnicy wiec myślę że bez problemu możesz próbować.

Nawet jeśli pompa bedzie troch eza słaba to nieznacznie i zapewne będziesz mógł ją wymienić później .
Jeśli pompa nie daje rady to objawi sie to trochę miękkim pedałem hamulca.


<b> Wie ktoś może jaka pompa była standardowo montowana z tarczami i zaciskami pod 256 ( lukas lub griling 54 chyba ) ?? </b>



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » czw lis 08, 2007 01:27

wydaje mi sie ze tarcze 239 (dobrze pisze) nie wieksze bo to zadne gti nie jest tylko zwykly diesel
a tu ten zestaw na przod
Obrazek tu ten zestaw na razie tylko takie zdjecie
Ostatnio zmieniony czw lis 08, 2007 01:31 przez Semian, łącznie zmieniany 1 raz.


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lis 08, 2007 14:35

Semianek pisze:Nie chcialem zakladac nowego tematu wiec napisze tu.Kupilem caly zestaw hamulcow od g60 tzn cala tylnia belka z zaciskami i przod nie zakupilem pompy bo byla z absem i teraz mma dylemat czy moja pompa z silnika 1,6 d pociagnie to wszystko??
Przy okazji z tylu w jettce mam korektor sily hamowania podlaczyc tyl pod to ??z gory dziekuje za pomoc
?Nie pociągnie, pedał bedzie w podłodze, korektor lepiej podepnij



Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Browix » czw lis 08, 2007 17:54

toffic pisze:
Browix pisze:wiecie moze czy pompa z audi s2 z 92r. z tago auta co zaciski podejdzie do golfa3 ???
Z Audi B4 24mm na pewno pasuje, tylko pasuje większe serwo bo pedał będzie twardy

w moim i tam servo ma 9 cali , jak to sie ma ?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw lis 08, 2007 17:58

w moim i tam servo ma 9 cali , jak to sie ma ?
Spróbuj, najwyzej się na siłownie zapiszesz :helm: Też mam chyba 9" ale głowy sobie obciąć nie dam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lis 10, 2007 13:41

Browix pisze:i jeszcze jedna sprawa . Czy u kogos kto ma taki zestaw : tarcze 280/22 + jarzma oraz zacisk z S2 ? Klocek z doku tarczy wychodzi poza obręb ?? a z górym ma do brzegu około 4 mm ???
ja mam dokladnie tak samo :D nie przejmuj sie tym nie wplywa to na hamowanie (ciutke mniejsza powierzchnia ale nie zauwazalne,

u mnie tez pedal nie jest sztywny od samej gory i po wdepnieciu schodzi jeszcze w dol, na wiosne zakladam tarcze na tyl i pomysle nad wieksza pompa :)

[ Dodano: Sob Lis 10, 2007 12:43 pm ]
czyli z audi b4 (80) szukac pompy 24 mm ? z serwem?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lis 10, 2007 17:44

Adamm pisze:czyli z audi b4 (80) szukac pompy 24 mm ? z serwem?
serwo ci nie podejdzie



Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Browix » sob lis 10, 2007 18:44

Jesli Apsik nie zmieniał pompy to ma 22 mm ( jeśli jest inaczej to proszę o info) . Pisze ze dobrze mu to chodzi wiec myślę , że u siebie zamontuje taka pompę . Serwo za taką da rade.

dziwne w sumie , miedzy 20 a 22 mm taka mała różnica a jednak mocno odczuwalna :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob lis 10, 2007 19:41

Browix pisze:dziwne w sumie , miedzy 20 a 22 mm taka mała różnica a jednak mocno odczuwalna :)
Mala??!! ](*,)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lis 10, 2007 23:47

2 mm na srednicy to dosyc sporo jednak sporo wiecej bedzie tloczyla w tym samym czasie co 20


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz lis 18, 2007 01:16

2 mm na srednicy to dosyc sporo jednak sporo wiecej bedzie tloczyla w tym samym czasie co 20
Różnica jest niesamowita!!
Zakładając do mojego GTD zestaw od G60 podlaczylem to na pompie 20mm - trza było 2x nacisnąc zeby 4 zaciski łapały na sztywno. Dałem pompe z MK3 GT 22mm (podchodzi P&P na servo) i teraz pedal w deche no i auto staje w miejscu ;)
Browix pisze:Jesli Apsik nie zmieniał pompy to ma 22 mm
Nie zmienialem - jest jak było.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości