Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

AarturR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn cze 10, 2013 16:42
Lokalizacja: GliVWice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: AarturR » czw mar 10, 2016 16:30

RasPL, ten sam zestaw szykuje, ale na przyszly sezon :)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » czw mar 10, 2016 16:32

Nie szkoda kasy ? Lepiej zrobić raz do końca niż na 2 razy


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

AarturR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn cze 10, 2013 16:42
Lokalizacja: GliVWice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: AarturR » czw mar 10, 2016 19:39

RasPL, 4ro tłoki kupiłem za 170zł. Więc to nie majątek, a tak na spokojnie ogarne je sobie na przyszły sezon i już. Mam większe wydatki aktualnie niż wrzucanie 4ro tłoka do auta^^.



Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Dylemat - duze hamulce

Post autor: tom cio » czw mar 17, 2016 00:16

AarturR, do pompy 25,4mm z t4 polecam również serwo z t4. Dokładnie biserwo, takie jak tu:
http://sklep.czescivw.eu/images/SRODEK/ ... CF3315.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
mam u siebie, przesiadka ze zwykłego serwa z 1.8 w mk3 na to wyżej pokazane to ogromna różnica w dozowalności i łatwości hamowania.



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » czw mar 17, 2016 00:26

dlatego zakladanie 25.4 to bezsens wedlug mnie.. 23.8 rozwiazuje temat i na seryjnym serwie dziala jak nalezy bez potrzeby wrzucania tego krowiastego serwa ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: stefano189 » czw mar 17, 2016 00:50

kkkacper pisze:dlatego zakladanie 25.4 to bezsens wedlug mnie
wcale nie jest bezsens. Rok czasu już śmigam. Polecam. Do seryjnego serwa z ahu dałem 25,4mm. Hamulce stały się nieziemskie. Do 1/5 skoku pedału hamulca działają jak typowy szajs w fiacie. Później jak się wciśnie głębiej, to chce budę z kółek zrzucić. Nawet gdy już klocki śmierdzą czasy czas jest idealne dozowanie i idzie wyczuć nogą moment przed zablokowaniem kół. Tylko to trzeba wyczuć, jeżdżac naprawde ostro.

Nie trzeba montować żadnych bi-serw ani innych cudów, wystarczy dać 25,4 i wywalić korektor. I zachować odpowiednie proporcje między hamplami z przodu i z tyłu.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
tom cio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 14:56
Lokalizacja: Radzyń Chełmiński

Dylemat - duze hamulce

Post autor: tom cio » czw mar 17, 2016 09:47

No ja miałem serwo z 1.8, nie wiem czy różni się od tego z ahu, ale hamulce były lekko mówiąc kiepskie, twardy pedał, słaba dozowalność, na tym biserwie jest dużo lepiej. Ale kkkacper, ma rację, teraz też zapodałbym mniejszą pompę, kumpel założył do 22mm hamulce z GTI 288mm i niby pompa mniejsza od oryginału ale hamulce i tak są super, bez zmiany serwa nawet.
A to podwójne serwo wcale nie jest takie wielkie, średnica jest nawet mniejsza od ori, tyle że jest 2x grubsze ;)



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: kkkacper » czw mar 17, 2016 12:27

Na 25.4 i ori serwie hamulec nie jest dozowalny i komfortowy, nie przesadzajmy.. robi sie beton i tyle ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Dylemat - duze hamulce

Post autor: stefano189 » czw mar 17, 2016 19:18

nie wiem co wy macie z tymi hamulcami. Parę ludzi z forum jechało moim autem i mówili że hamulce miazga. A to było 312 + 256mm. Teraz na 334 + 312 będzie łoooogień :satan: :satan: :satan:

Żaden beton mi się nie robi, hamulec bierze tak samo na zimno jak i na gorąco ( czyli jak już czuć klocki w kabinie ). Może to też zasługa płynu dot 5,1, ale szczerze wątpię :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

m4riaczczi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 01, 2014 21:49
Lokalizacja: SRB

Dylemat - duze hamulce

Post autor: m4riaczczi » pt kwie 01, 2016 02:02

pany czy pod zwrotnice z mk2 1.8rp podejdą jarzma i zaciski na 280mm z g60, lub toledo mk1?


_________________________________________

don't worry, don't cry, take extazy, and fly!

pzdr.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dylemat - duze hamulce

Post autor: RasPL » pt kwie 01, 2016 06:41

Nie tam jest zintegrowane jarzmo ze zwrotnica


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

m4riaczczi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt sie 01, 2014 21:49
Lokalizacja: SRB

Dylemat - duze hamulce

Post autor: m4riaczczi » pt kwie 01, 2016 13:15

DziekiRasPL, czyli jezeli nie chce zmieniac rozstawu na 5x100, to mam do wyboru zwrotnice z Toledo Mk1, Golfa Mk2 g60, z czegos jeszcze?

pzdr.


_________________________________________

don't worry, don't cry, take extazy, and fly!

pzdr.

Awatar użytkownika
conradek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw lip 31, 2014 00:42
Lokalizacja: Kraków

Dylemat - duze hamulce

Post autor: conradek » wt kwie 12, 2016 16:57

Pany, czyli pod dwutłoczki s2 (tarcza 280/22 przód i seria tarcze tył) wystarczy pompa 23.8? Serwo z czego podejdzie w takim razie do golfa mk2 1.3? 9" - ma ktoś na sell? :bigok:
Średnica przewodów miedzianych wszędzie w mk2 taka sama? :helm:

Jeszcze pytanie natury teoretycznej: czy większe serwo -9" nie będzie powodowało przygasania silnika (1.3 nz) podczas hamowania? :okej:



MnichPro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn kwie 14, 2014 15:08

Dylemat - duze hamulce

Post autor: MnichPro » sob maja 07, 2016 15:00

stefano189,
Jak zrobic 312mm heble na tyl do mk4? :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości