Dylemat - duze hamulce

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr paź 03, 2007 22:54

cowboy pisze:czy do mojego zacisku wejdzie tarcza 280 z G60 ? bo klocki według moich pomiarów musiałby wtedy mieć grubośc 15-16mm ?
Wejść wejdą tylko cylinderek za mały...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 04, 2007 08:44

toffic pisze:cowboy napisał/a:
czy do mojego zacisku wejdzie tarcza 280 z G60 ? bo klocki według moich pomiarów musiałby wtedy mieć grubośc 15-16mm ?
Wejść wejdą tylko cylinderek za mały...
juz wszystko jasne, potrzebuję tylko jarzma z hebli 280 :)

zacisk jest ten sam (GIRLING 54), klocki w zestawie 280/22 mają grubość 16mm

oryginalnie u mnie przy tarczy 256/20 klocki mają 17mm

a te co mi sprzedawca wcisnął o grubości 19mm są do 256/13



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw paź 04, 2007 12:54

cowboy pisze:zacisk jest ten sam (GIRLING 54)
Na pewno?? :chytry: Nie Lucas 58??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 04, 2007 13:06

Na pewno?? :chytry: Nie Lucas 58??
nie wiem LUCAS 58 to pewnie w tarczach 288/25, albo GIRLING 60

w każdym razie w mk3 GTI 8V i G60 (280/22) był zacisk Girling 54 - taki sam jak u mnie przy tarczy 256/20



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw paź 04, 2007 14:45

nie wiem LUCAS 58 to pewnie w tarczach 288/25
A nie 280/22??? Seat??



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » czw paź 04, 2007 22:52

toffic pisze:
nie wiem LUCAS 58 to pewnie w tarczach 288/25
A nie 280/22??? Seat??
W tarczach 288/25 w takich auatch jak Golf III GTI 20J / VR6 syncro, lub w golfie IV GTI, i jego pochodnych, a nawet w Audi S3 czy Octavii RS - jest ten sam zacisk ATE lub Lucas z tłokiem 54 mm, ale jest jeszcze jeden zacisk pod tarcze 288, który mam u siebie, a o którym napisałem powyżej, to jest zacisk na taki sam klocek jak w Lucas 54, tyle że tłok ma 57mm średnicy, a zaciski takie można znaleźć chciażby w Audi A4 (B5) 1.6 benz lub w wyższych modelach A4/A6..



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt paź 09, 2007 12:05

Ja co prawda nie wiem jak hamują 288mm tarcze, ale z doświadczenia wiem jak hamują tarcze 280x22 z zaciskiem od S2 (tarcze Nordmann bardziej odporne na temp i klocki EBC semi-ceramic) ... to jest tak, że przy nawet zapowiedzianym hamowaniu siostra luźno zapięta w szelki wali z dyńki w deske (szczęście jeżeli zdąży ręką zasłonić czoło) ... nie polecam testować, bo może się komuś oberwać (tym co pod ręką). :helm:
W każdym razie oponka 195 ładnie się poci :crazy: i trzeba uważać żeby nie zblokować.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » wt paź 09, 2007 15:13

Apsik pisze:... to jest tak, że przy nawet zapowiedzianym hamowaniu siostra luźno zapięta w szelki wali z dyńki w deske (szczęście jeżeli zdąży ręką zasłonić czoło) ... nie polecam testować, bo może się komuś oberwać (tym co pod ręką). :helm:
W każdym razie oponka 195 ładnie się poci :crazy: i trzeba uważać żeby nie zblokować.
Potwierdzam to! mialem okazje przezyc takie zapowiedziane hamowanie Golfem Apsika. Auto wrecz staje w miejscu :satan:
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 18:07 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 09, 2007 18:01

Apsik pisze:klocki EBC semi-ceramic
czyli RedStuff ?



Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » wt paź 09, 2007 20:20

Apsik, daj jakiegos linka do tych tarcz co pisałes


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » wt paź 09, 2007 21:55




Awatar użytkownika
mcgiwerr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: wt sty 17, 2006 10:20
Lokalizacja: Potęgowo
Kontakt:

Post autor: mcgiwerr » wt paź 23, 2007 08:05

A ja mam pytanko czy wiecie moze czy jak zakupie sobie tarcze od GOFERA III GTI i zaloze na piaste w MK II to czy piasta bedzie pasowała??



Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Browix » śr lis 07, 2007 00:30

Znawcy tematu poratujcie!!! Odświeżam ponieważ założylem już zaciski od S2, dokładnie grilling 60 dwu tłoczkowe , tarcze 280 mm wentylowane , klocki ferrodo . Wszystko ladnie odpowietrzone, płyn motul.

ALE ! wcześniej jak tylko nacisnołem pedał hamulca odrazu czułem efekt , teraz cisne do połowy i nic , dopiero jak walne mocno i pedał jest przy samym końcu to hamuje dobrze.
CO MOŻE powodować taki stan rzeczy ???? Odpowietrzaliśmy hamulce tysiac razy , leci juz czyściutki płyn . Czy możliwe że pompa już nie daje rady ?
Wcześnej miałem jarzma i zaciski do tarcz 256 mm .
Poradzi ktoś ??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lis 07, 2007 11:18

Znawcy tematu poratujcie!!! Odświeżam ponieważ założylem już zaciski od S2, dokładnie grilling 60 dwu tłoczkowe , tarcze 280 mm wentylowane , klocki ferrodo . Wszystko ladnie odpowietrzone, płyn motul.

ALE ! wcześniej jak tylko nacisnołem pedał hamulca odrazu czułem efekt , teraz cisne do połowy i nic , dopiero jak walne mocno i pedał jest przy samym końcu to hamuje dobrze.
CO MOŻE powodować taki stan rzeczy ???? Odpowietrzaliśmy hamulce tysiac razy , leci juz czyściutki płyn . Czy możliwe że pompa już nie daje rady ?
Wcześnej miałem jarzma i zaciski do tarcz 256 mm .
Poradzi ktoś ??
Pompa większa musi być



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości