Porting+planowanie glownicy+ odelzone o 25% kolo zam.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn wrz 24, 2007 16:19

Wiem ze troszke przegiolem, ale on dosyc ladnie jezdzi, to fakt ze stuk jest na samej gore, ale musisz tez pamietac ze ten silnik nie jest nowy i kompresji ok 13-14 bar nie mial. Dzis mu zmierze zobaczymy ile wyjdzie. Moze Evo jakis chip na takie bolaczki???



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn wrz 24, 2007 19:39

TAK MAM JAKIS SPOSOB... najlepszy to znalezienie plaskiej plaszczyzny prostopadlej do osi i poziomu poruszania (po polsku sciana) rozpedzenie sie i wybicie sobie z glowy leczenia czegokolwiek programem bo on nic nie da.... nawet seryjny jest za mocny.
Ostatnio zmieniony pn wrz 24, 2007 21:48 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn wrz 24, 2007 21:17

To sie nazywa pomoc...



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pn wrz 24, 2007 21:28

Kurcze faktycznie słabiutko ten twój PF leci , mój na gazie dużo lepiej nagina , jak znajdę czas to zrobię filmik , a nic nie było dłubane .
Gdzieś tu w temacie wrzuciłem czasy jakie uzyskałem na poszczególnych biegach między 80 a 120 .
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn wrz 24, 2007 22:13

teraz to pozostało tankowanie paliwa lotniczego...


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » wt wrz 25, 2007 17:56

Bez kitu cos slabo z tym golfem.Moje scirocco ktore ma zaledwie 80 km lepiej smiga. :jezor:



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt wrz 25, 2007 19:23

gtx,nie ma sie co dziwić,kolega po swoich super modach ma całą sekunde w plecy :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt wrz 25, 2007 19:30

Zamiast paliwa lotniczego możesz spróbować go zagazować , w końcu to 112 oktanów , więc może i pójdzie .
:)
Albo zapłon opóźnić dość mocno .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt wrz 25, 2007 19:44

marceliii pisze:Zamiast paliwa lotniczego możesz spróbować go zagazować , w końcu to 112 oktanów , więc może i pójdzie .
:)
Albo zapłon opóźnić dość mocno .
:)
to i tak mu nie pomoze.....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt wrz 25, 2007 19:49

No cóż , trudno .
Zostaje Ci kupić moją głowicę .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

a.d.a.m.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lut 03, 2005 23:41
Lokalizacja: Warszawa

Sprawdź ustawienie rozrządu

Post autor: a.d.a.m. » wt wrz 25, 2007 21:28

Na moje oko objawy są takie że przez obniżenie całej głowicy przez planowanie zabardzo przyspieszyłeś rozrząd. I stąd masz taki mocny dół. Jesli masz dostęp do regulowanego kółka rozrządu to spróbuj cofnąć o te 3mm rozrząd (czyli jakieś 4 stopnie). Bo z modyfikacji jakie zrobiłeś paliwa nie ma prawa brakować.



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt wrz 25, 2007 22:55

Ciekawa teoria , można by popróbować pobawić się fasolkami , sam jestem ciekawy czy coś to da .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr wrz 26, 2007 09:06

To nie dziwne ze nie jechal , zaplon +10st. przy 2000rpm, zmierzylem cisnienie paliwa przyok 5000rpm na 3-ce on ma niezale 2bar !!! -brakuje mu paliwa. Tk od 4000rpm jest wmiare ok 3bar ,alepozniej w oczach cisnienie leci. Silnik ma od 15,5 do 16,5 bar na garach.

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:23 ]
Tak ma byc w orginginale:http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1927

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:38 ]
To jak mam teraz ok 9 -pokladnie wczoraj po ustawieniu zaplonu 9,1s do 100 to jak moglem zepsuc???- Zeby nie bylo niejasnosci nawet GPS porzyczylem. A fabrycznie ma ponad 10s.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr wrz 26, 2007 09:54

Golf GTi pisze:To nie dziwne ze nie jechal , zaplon +10st. przy 2000rpm, zmierzylem cisnienie paliwa przyok 5000rpm na 3-ce on ma niezale 2bar !!! -brakuje mu paliwa. Tk od 4000rpm jest wmiare ok 3bar ,alepozniej w oczach cisnienie leci. Silnik ma od 15,5 do 16,5 bar na garach.

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:23 ]
Tak ma byc w orginginale:http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1927

[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 09:38 ]
To jak mam teraz ok 9 -pokladnie wczoraj po ustawieniu zaplonu 9,1s do 100 to jak moglem zepsuc???- Zeby nie bylo niejasnosci nawet GPS porzyczylem. A fabrycznie ma ponad 10s.
osle, bo juz nie moge, nie tliumacz sie ze pompa nie wydala bo to nie problem, cisnienie zawsze spada jak jest wyplyw na wtryskach... problem jest w silniku... przy cisnieniach rzedu 16 bar silnbik musi walczyc z wlasna kompresja na co traci duza czesc pracy wykonanej w innym cylindrze w tym czasie, do tego mla masa kola zamachowego poteguje ten problem... w celu uswiadomienia cie podam ci ze niezaleznie od tego jak splanujesz glowice srednie cisnienie spalania nie przekroczy 60 bar.. w seryjnym silniku zawsze przekracza 50 bar ( mowie o benzynie n/a) wiec procentowo biorac... nawet max parametry cisnien to masz 16 do 60 i 12 do 50.... w pierszym przypadku mamy 0,266(6)7 a w drugim 0.24 czyli dowaliles silnikowi strat o cale 2,666(6)7 procenta...
bewzmyslnie dowaliles stopnia i teraz leczyc powinienes i silnik i siebie z tej bezmyslnosci... robilem silniki na w ktorych powiekszalem komore spalania w celu poprawy osiagów...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości