Porting+planowanie glownicy+ odelzone o 25% kolo zam.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Porting+planowanie glownicy+ odelzone o 25% kolo zam.
Witajcie wlasnie zlozylem glowice po portingu + planowaniu o 3mm , spodziewalem sie troszke lepszego efektu,ale sie rozczarowalem troszke , na moje odczucie to max 5km i ze 20-30Nm , wsumie dziwna sprawa bo dol sie zrobil bardzo mocny , a gora hmm , idzie pieknie tak do 5200 rpm pozniej jakby momenu wogule nie mial, nie wiem czy to normalne, na starej glowicy znowu nie mial wogule dolu i darl tal od 3000rpm do konca rowno, mam dolot , wieksze wtryski i wywalony katt, napiszecie czy to tak ma byc,czy moze rozzdzad mam zle ustawiony szlag wie. Torszke sie przy tym narylem bo robilem sam ,a efekt nieadekwantny do roboty.
Ostatnio zmieniony sob wrz 22, 2007 17:16 przez Golf GTi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Nie 0 stuku ,poprostu przestaje "cignac" , jak przestawie zaplon to znowu mam "stuk" w dole" ale idzie o niebo lepiej na wyzszych rpm, jeszcze(jak bedzie czas)jutro zaloze kolo zamachowe -30% wywazane , zobaczymy co sie bedzie dzialc , Glowica ma zrobiony Full remont takze nie jest zle, Kanalt powiekszone od 2mm do 5mm zalezy os miejscia , wypolerowana na lustro przy calym wylocie / przy dolocie czesciowo -reszta na 140, zawory wypolerowane i komora spalania z gora tlokow tez ,wiec chyba ok.
moc i Nm tak jak napisalem ,chociaz wlasnie przed chwila bylem testowac i moze wiecej niz te 5km przybylo, w kazdym badz razie Nm napewno ma ze 30wieciej , zreszta dam film jak kolo bedzie zalozone - dla tych co nie wierza w PF )))).
moc i Nm tak jak napisalem ,chociaz wlasnie przed chwila bylem testowac i moze wiecej niz te 5km przybylo, w kazdym badz razie Nm napewno ma ze 30wieciej , zreszta dam film jak kolo bedzie zalozone - dla tych co nie wierza w PF )))).
3mm planowanie to masakra
jakie miales fabryczne sprezanie ??
w RP mielismy 2.4mm posadzoną glowe a RP ma 9:1 i to juz bylo duzo na zwykle paliwo
srednio w 8V z tego co pamietam to 1mm daje ok +1st, +1st to +1%mocy w gore.
napisz cos wiecej o silniku
jakie miales fabryczne sprezanie ??
w RP mielismy 2.4mm posadzoną glowe a RP ma 9:1 i to juz bylo duzo na zwykle paliwo
srednio w 8V z tego co pamietam to 1mm daje ok +1st, +1st to +1%mocy w gore.
napisz cos wiecej o silniku
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Ale ja i tak zawsze jezdze na 98" . Stan silnika 180k przejchane panewki na wale i na kobach stan -dbb -widac ze pracowal ale kompozyt jest jeszcze srebny, tloki + tuleje stan ok ,tuleje kompletnie zadnego progu tyle co nagar, tloki lekki luz w tulejach ok 1mm , nie bral oleju a jedzil na 5w50 castrol teraz na BP Visco 5000, glowica po pelnym remoncie + nowe orginalne popychacze,porting to widone zplanowaniem. Wiesz GTO wczoraj w nocy postanowilem sie przejechac rekraacyjnie przyspiesalac od 90 do 180 na 5 i szedl ladnie, powiem tak przy wyzszej szybkosci czuc ze ma wiecej HP iNm , tylko jak go bujam od jedynki na "pelnej pecie" to po 5200 jaby paliwa mu brakowalo. Niestety nie zmiezylem sprezania.
[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 09:25 ]
Powiem co tak jak przestawie zaplon w/g twoich zalecen , to nie da rade go prawie zapalic jak jest nagrzany ale na zimnym jest wmiare ok ale tez czasami ma ciezko, ma za wysoki stopien kompresji i nie przelanie godz mam nowy akumulator.
[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 17:15 ]
tyle dalo w sumie : , oblukaj GTO co o tym myslisz
[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 09:25 ]
Powiem co tak jak przestawie zaplon w/g twoich zalecen , to nie da rade go prawie zapalic jak jest nagrzany ale na zimnym jest wmiare ok ale tez czasami ma ciezko, ma za wysoki stopien kompresji i nie przelanie godz mam nowy akumulator.
[ Dodano: Sob Wrz 22, 2007 17:15 ]
tyle dalo w sumie : , oblukaj GTO co o tym myslisz
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
oj chlopie przegiales z planowaniem.... stuk ci sie na bank pojawia i go digi tnie.. po drugie tak doprezyles motor ze nie ma sily przeciagnac go gora...... mysle ze bez dobrego podejscia do tematu w sensie druga glowa lub dowalenie dwoch uszczelek pod glowice nie podchodz do tematu.....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości