poprawienie osiagow przez chip tuning

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

poprawienie osiagow przez chip tuning

Post autor: majekMK2 » ndz wrz 02, 2007 20:01

Witam mam golfa 2 1.8 RP i na allegro znalazlem chip tuning i tu mam pytanie czy sie oplaca montowac do tego mojego silnika???czy nie zajedzie mi sie silnik???mam to autko na gazie i czy jak na benzynie i na gazie bedzie dzialal ten chip???podaje wam stronke z tym chip tuningiem
http://moto.allegro.pl/item239919418_ch ... _90hp.html



Tomalaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomalaa » ndz wrz 02, 2007 20:55

jeśli źródło było by pewne to czemu nie , ale takie rzeczy uważam ze trzeba robić z wykorzystaniem hamowni w profesjonalnych firmach ale to moje zdanie



Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » ndz wrz 02, 2007 21:47

Jak to zamontujesz to możesz być pewien że silnik powie dość, te chipsy z allegro to robią chinole i są nic nie warte.

Profi chiptuning to wydatek około ~1500, zależnie od firmy i w seryjnym wolnossącym silniku nie da on więcej niż 5KM i pare Nm.

Tak więc wniosek nasuwa się sam...


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » pn wrz 03, 2007 08:48

powiedz mi kolego jakim cudem ma działać ten badziew na gazie,jak wlutujesz to kupa w komputer sterujacy paliwkiem?


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pn wrz 03, 2007 21:00

aha wiec sie nie oplaca bo jak ma sie cos stac to wole nie i nadodatek tylko na benzynie to nie.dzieki. :pub: pozdrawiam



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn wrz 03, 2007 21:32

do RPka kiedys bawilem sie w chipowanie(z 10lat temu) i zyski mocy sa małe z uwagi na to ze zaplon jest sterowany podcisnieniowo, mozna tylko dostroić skład mieszanki na bardziej optymalny i zyskać kilka kucyków i NM w całym zakresie - przewaznie zły sklad odczuwa sie w RPku tym ze na pełnym gazie jedzie słabiej jak na 80% (wiekszosc tak ma) - ECU w RP,ABS jest na algorytmie ALPHA-N i jezdzi tylko po TPSie i sondzie L , co to nowszej wersji RPka - ABS jezdzi troche lepiej z uwagi wlasnie na sterowanie zaplonem z ECU i wiekszy stopien kompresji.

z ciekawostek z przed 10 lat :
sam shrick 268 daje w RPku tylko 4km :/

opornik mozna sobie wsadzic w .......
głupota i naiwnosc


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości