RP padł i trzeba wsadzić coś innego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
RP padł i trzeba wsadzić coś innego
Witam wszystkich, mam taki mały problem: dziś zajrzałem do panewek i okazało się, że nadają sie tylko na ozdoby choinkowe Decyzja zapadła żeby wymienić serducho na inne. No i tu się schody zaczynają. Mój mechanik namawia mnie żebym szukał takiego samego silnika czyli RP od wersji GT (90 koni). Ja natomiast zastanawiam się co jeszcze można wstawić tak aby nie było problemów i kombinacji dużych. Zaznaczam, że nie chodzi mi o kosmiczne moce, aby tylko nie miał niej niż 90 koników no i mam kilka możliwości
1.RP, czyli taki sam jak był
2. Mono od mk3 GT, czyli abs chyba. Tylko nie wiem czy podejdzie tak żeby nie grzebać przy wiązce za mocno, bo mechaniczne to chyba konstrukcja jest taka sama jak RP.
3. RP od Seata/Passata b3 (chyba)
Prosiłbym o wasze zdanie na ten temat co polecacie
1.RP, czyli taki sam jak był
2. Mono od mk3 GT, czyli abs chyba. Tylko nie wiem czy podejdzie tak żeby nie grzebać przy wiązce za mocno, bo mechaniczne to chyba konstrukcja jest taka sama jak RP.
3. RP od Seata/Passata b3 (chyba)
Prosiłbym o wasze zdanie na ten temat co polecacie
Zawsze możesz włożyć silnik ABS, GX, RP, PF, PB, lub inny. Silniki same w sobie są identyczne. Osprzęt zostawiasz swój i już. Silniki z mechanicznym wtryskiem też podejdą ale są małe przeróbki. Gniazda po wtryskach do zaślepienia (tokarka i chwila czasu), kolektor trzeba zasilić płynem( dodatkowy króciec z alu i wspawać zamiast broka). Potem zakładać swój wtrysk i odpalać.
Jeśli kupisz ABS to bez problemu podepniesz go pod to co masz z RP, bez zbędnych zmian komputera, itp.tomek860 pisze:jakbym wkładał od abs to mogę go pod mój komputer podpiąć czy muszę mieć całą wiązkę i komputer??
[ Dodano: 01 Wrz 2007 10:23 ]
lub nasze polskie 50gr. do zaślepienia otworu wiele osób ma tak zrobione.TAZ pisze:Gniazda po wtryskach do zaślepienia (tokarka i chwila czasu)
do nich to nawet przypasujesz kolektor mi sie wydaje ale pewien na 100% niejestem co do ABS.TAZ pisze:ABS, GX, RP, PF, PB
juz raz był poruszony temat swapu z RP na PB/PF ... i podobno wystarczy dziurke w głowicy wywiercić ...ale jak ktoś niema pewności to lepiej tak jak TAZ napisał ..z tym ze można bez spawania a nagwintować i wkręcić rurkeTAZ pisze:kolektor trzeba zasilić płynem( dodatkowy króciec z alu i wspawać zamiast broka
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości