Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » czw kwie 14, 2005 15:03
Czy orientuje się ktoś jak dużo zabawy jest z przełożeniem hamulcy z G60 (przód oczywiście) do MK1. Wiem napewno, że sworzeń zwrotnicy jest inny. Jakie są jeszcze różnice. Czy da rade sworzeń przełożyć z MK2 do MK1?????
-
Strefa
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
- Lokalizacja: D.Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: Strefa » czw kwie 14, 2005 15:08
z tego co kojaze to latasz na 14"felach i tu jest problem bo tarcze+zaciski z g60 niewejda w fele 14 takze trzeba fele 15" wiec proponowalbym szukac z mk2 1.8 16v bo na te heble 14" pasuje
pozdro
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » wt kwie 19, 2005 15:31
A 16V nie ma tarcz takich jak MK1 1,8 GTi wentylowanych o średnicy 239mm (chyba dobry wymiar podałem?)????????
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » wt kwie 19, 2005 15:50
taz pisze:A 16V nie ma tarcz takich jak MK1 1,8 GTi wentylowanych o średnicy 239mm (chyba dobry wymiar podałem?)????????
nie 16V te po 87 juz miały 256mm, jarzmo takie same ja kw g60, klocki tez takie same, roznica w tarczy zacisku
www.vrservice.pl
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » wt kwie 19, 2005 16:21
A jak założyć takie tarcze i zaciski do MK1??
-
Krzyś 16v
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzyś 16v » wt kwie 19, 2005 20:26
Borys nie sadzisz ze ruznica jest w jarzmach anie w zaciskach uwierz ze tarcze 280 nie podejde pod te jarzma od 256mm bo posiadam takie
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » wt kwie 19, 2005 21:32
Krzyś 16v pisze:Borys nie sadzisz ze ruznica jest w jarzmach anie w zaciskach uwierz ze tarcze 280 nie podejde pod te jarzma od 256mm bo posiadam takie
no jak nie podejda to trudno, zapytam jutro Edka,
www.vrservice.pl
-
cyarnz
- Użytkownik
- Posty: 470
- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: cyarnz » śr kwie 20, 2005 11:42
mnie sie tez wydaje ze tylko jarzmo jest inne:)
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » śr kwie 20, 2005 11:45
cyarnz pisze:mnie sie tez wydaje ze tylko jarzmo jest inne:)
fakt, jarzmo jest inne, troche pokreciłem, miałem na mysli ze zwrotnica jest taka sama w KR i PG,
a właśnie różnica w jarzmie i zacisku.
sorry
www.vrservice.pl
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » śr kwie 20, 2005 15:04
No to jak to założyć do MK1?? Gdybym miał taki zestaw to coś bym wymyślił, a że nie mam to kasy na darmo nie wydam. Doradźcie coś. CYARNZ może ty coś zaobserwujesz masz wkońcu i Caddy i MK2.
-
AREKCT
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
- Lokalizacja: wawa
-
Kontakt:
Post
autor: AREKCT » ndz lis 06, 2005 01:13
Cos udlo sie zrobic??? a jaki rozstaw otworow ma jazmo do tarcz 280mm z G60 ???
chodzi o te otwory ktore sie przykreca do zwrotnicy.???
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » ndz lis 06, 2005 18:39
ja mam zalozone zaciski z audi a61,9 tdi na srednice tarcz 288 i wejda pod 15 cali. jak te sprzedam wpadaja zaciski z a8 2,5 TDI pod tarcze 321mm i do tych musza byc juz 16. rozklad otworow odleglosci pasuja jak ulal pod zwrotnice z gti g60 jak i z passata b3/b4 i toledo do 96 chyba
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pn lis 07, 2005 13:57
Projekt padł bo zakładam felgi 14" i tarcze 280mm odpadają. Teraz zakładam 256mm z 16V razem ze zwrotnicami i sworzniami z MK2. Jak auto wróci od lakiernika to zaczynam zabawę. Kolumny macphersona zmieniam też na takie z MK2 ale z górną poduszką z MK1. W wahaczach zaspawałem otwory, wyrównałem spawy i wywierciłem nowe otwory pod sworznie. Jedyne co jeszcze może być do rzeźbienia to drążki kierownicze bo mogą być za krótkie.
-
AREKCT
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
- Lokalizacja: wawa
-
Kontakt:
Post
autor: AREKCT » pn lis 07, 2005 16:20
pare fotek z jamem tylko ciekawjetm odczego te jamz czy od G60280mm4x100 czy od GTI 239/20 4x100 , bo to jet jkas redukcjaz mkI i mkII na tarcze g60 z zaciskiem.
A moze inaczej czy rozsaw zacisku hamulcowego z G60 i GTI sa takie sme??
CO TO ZA PATENT???
http://64.233.161.104/search?q=cache:_C ... &inlang=pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości