Tarcze 280mm do MK1 !!!!!!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Tarcze 280mm do MK1 !!!!!!

Post autor: TAZ » czw kwie 14, 2005 15:03

Czy orientuje się ktoś jak dużo zabawy jest z przełożeniem hamulcy z G60 (przód oczywiście) do MK1. Wiem napewno, że sworzeń zwrotnicy jest inny. Jakie są jeszcze różnice. Czy da rade sworzeń przełożyć z MK2 do MK1?????



Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » czw kwie 14, 2005 15:08

z tego co kojaze to latasz na 14"felach i tu jest problem bo tarcze+zaciski z g60 niewejda w fele 14 takze trzeba fele 15" wiec proponowalbym szukac z mk2 1.8 16v bo na te heble 14" pasuje
pozdro



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 19, 2005 15:31

A 16V nie ma tarcz takich jak MK1 1,8 GTi wentylowanych o średnicy 239mm (chyba dobry wymiar podałem?)????????



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 19, 2005 15:50

taz pisze:A 16V nie ma tarcz takich jak MK1 1,8 GTi wentylowanych o średnicy 239mm (chyba dobry wymiar podałem?)????????
nie 16V te po 87 juz miały 256mm, jarzmo takie same ja kw g60, klocki tez takie same, roznica w tarczy zacisku


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt kwie 19, 2005 16:21

A jak założyć takie tarcze i zaciski do MK1??



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » wt kwie 19, 2005 20:26

Borys nie sadzisz ze ruznica jest w jarzmach anie w zaciskach uwierz ze tarcze 280 nie podejde pod te jarzma od 256mm bo posiadam takie



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt kwie 19, 2005 21:32

Krzyś 16v pisze:Borys nie sadzisz ze ruznica jest w jarzmach anie w zaciskach uwierz ze tarcze 280 nie podejde pod te jarzma od 256mm bo posiadam takie
no jak nie podejda to trudno, zapytam jutro Edka,


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr kwie 20, 2005 11:42

mnie sie tez wydaje ze tylko jarzmo jest inne:)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » śr kwie 20, 2005 11:45

cyarnz pisze:mnie sie tez wydaje ze tylko jarzmo jest inne:)
fakt, jarzmo jest inne, troche pokreciłem, miałem na mysli ze zwrotnica jest taka sama w KR i PG,

a właśnie różnica w jarzmie i zacisku.

sorry :blush:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr kwie 20, 2005 15:04

No to jak to założyć do MK1?? Gdybym miał taki zestaw to coś bym wymyślił, a że nie mam to kasy na darmo nie wydam. Doradźcie coś. CYARNZ może ty coś zaobserwujesz masz wkońcu i Caddy i MK2.



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » ndz lis 06, 2005 01:13

Cos udlo sie zrobic??? a jaki rozstaw otworow ma jazmo do tarcz 280mm z G60 ???
chodzi o te otwory ktore sie przykreca do zwrotnicy.???


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 06, 2005 18:39

ja mam zalozone zaciski z audi a61,9 tdi na srednice tarcz 288 i wejda pod 15 cali. jak te sprzedam wpadaja zaciski z a8 2,5 TDI pod tarcze 321mm i do tych musza byc juz 16. rozklad otworow odleglosci pasuja jak ulal pod zwrotnice z gti g60 jak i z passata b3/b4 i toledo do 96 chyba


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lis 07, 2005 13:57

Projekt padł bo zakładam felgi 14" i tarcze 280mm odpadają. Teraz zakładam 256mm z 16V razem ze zwrotnicami i sworzniami z MK2. Jak auto wróci od lakiernika to zaczynam zabawę. Kolumny macphersona zmieniam też na takie z MK2 ale z górną poduszką z MK1. W wahaczach zaspawałem otwory, wyrównałem spawy i wywierciłem nowe otwory pod sworznie. Jedyne co jeszcze może być do rzeźbienia to drążki kierownicze bo mogą być za krótkie.



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » pn lis 07, 2005 16:20

pare fotek z jamem tylko ciekawjetm odczego te jamz czy od G60280mm4x100 czy od GTI 239/20 4x100 , bo to jet jkas redukcjaz mkI i mkII na tarcze g60 z zaciskiem.
A moze inaczej czy rozsaw zacisku hamulcowego z G60 i GTI sa takie sme??
CO TO ZA PATENT??? http://64.233.161.104/search?q=cache:_C ... &inlang=pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości