W PG kompresor smarowany jest z głowicy przez taki wkrecany łacznik tam tez sie wkreca czujnik oleju brązowy i przewodem do kompresora ,a powrot jest na przewodzie ktory jest wkrecony w blok zaraz przy misce oleju.Cosar 33GT pisze:A w PG z G60 niema czasem takiej przystawki filtra oleju? Bo jak sie niemyle to tam powinno wychodzić smarowanie na łożyska kompresora... (poprawcie jak sie myle)
Chłodnica oleju - gdzie to podłączyć i jaką?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
daję radę tam gdzie z racji cieżkich warunków eksploatacyjnych temperatura oleju może osiągać wysokie wartości, i istnieje mozliwosc przegrzania maszynowni czyli u ciebie też jak będziesz ją ładnie upalał w gorący dzień[QT]Devil pisze:Zapytam tak z ciekawości taką chłodniczke warto zakładać do narazie seryjnej 16stki, czy jest to wymagane głównie przy turbo?
melon miałbyś fotki tego jak to przy misce wygląda?
Czy mozna by smarowanie kompresora pociągnąć z przystawki od filtra oleju, czy jednak musi byc z głowicy zeby czegoś nieuszkodziło zaduże ciśnienie?
[ Dodano: Sro 15 Sie, 2007 ]
W sumie można by jeszcze do KR wiekszą chłodnice cieczy założyć ...tylko nieiwem z czego by podpasować.
Czy mozna by smarowanie kompresora pociągnąć z przystawki od filtra oleju, czy jednak musi byc z głowicy zeby czegoś nieuszkodziło zaduże ciśnienie?
[ Dodano: Sro 15 Sie, 2007 ]
W sumie można by jeszcze do KR wiekszą chłodnice cieczy założyć ...tylko nieiwem z czego by podpasować.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości