Opornik w TDI(wiadomo o co chodzi) ,a opornik w benzynie???

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Opornik w TDI(wiadomo o co chodzi) ,a opornik w benzynie???

Post autor: Golf GTi » pn sie 06, 2007 12:21

W TDI 400ohm,daje troszke koni a w benzynie da cos???



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sie 06, 2007 12:43

Lepsze samopoczucie i większe spalanie



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn sie 06, 2007 19:50

Ja wiem,na allegro robia fortune na tych opornikach, -niby chipach :) , pytam tez serio cos da w silniku benzynowym, oprocz podwyzszenia zuzycia paliwa.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sie 06, 2007 23:46

Ja kiedyś przyznaje się próbowałem potencjometry pod różne czujniki wpinać do DIGI II i zawsze było więcej strat niż zysków



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt sie 07, 2007 11:49

a rozebrales pokrywke od przeplywki i podlaczales opornik do czujnika powietrza zasysanego???, ciekawy jestem tylko efektu wiem co robi taki opornik , bardzo ciekawy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 07, 2007 12:44

Nie trzeba rozbierać zeby taki opronik podłączyć :bigok:



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt sie 07, 2007 17:25

wiem wiem, ale nie napisales jaki efekt tego podlaczania.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt sie 07, 2007 17:37

obojetne czy podlaczy sie do czujnika temperatury silnika czy powietrza w benzyniaku - moc spadnie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 07, 2007 20:02

GTO pisze:obojetne czy podlaczy sie do czujnika temperatury silnika czy powietrza w benzyniaku - moc spadnie.
Dokładnie, do tego jeszcze czasem gaśnie jak spadnie z obrotów i nie chce zapalać.



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt sie 07, 2007 21:20

o to moge posrac takie praktyki, dzieki chlopaki za szczegolowe wylasnienie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości