Zmiana zacisków z przodu ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pn wrz 10, 2007 22:48

DamianCU pisze:Jaka jest najkrótsza droga do hebli 256mm

szukaj passata b3 GT....ja tak znalazlem...zwrotnice itd to samo a jest tego duuuzoooooo :grin:



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » wt wrz 11, 2007 20:12

Wystarczą zaciski czy całe zwrotnice?


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » wt wrz 11, 2007 20:19

DamianCU pisze:Wystarczą zaciski czy całe zwrotnice?
jesli masz jażma przykrecane to wystarcza zaciski a jesli masz jazmo na stale z zwrotnica to wszystko musisz miec do 256...



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » czw wrz 13, 2007 10:25

mam zaciski VWII


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » czw wrz 13, 2007 12:14

to musisz zmieniac zwrotnice....



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt wrz 14, 2007 10:57

MZiobro, u Ciebie można bez problemu założyć zaciski VWII i tarcze 239x20 wentylowane. Nic nie trzeba modyfikować. Najwyżej większą pompę i/lub serwo większe.



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pt wrz 14, 2007 14:29

1 6 D pisze:MZiobro, u Ciebie można bez problemu założyć zaciski VWII i tarcze 239x20 wentylowane. Nic nie trzeba modyfikować. Najwyżej większą pompę i/lub serwo większe.
dzieki za pomoc ale juz za pozno :grin: Mam juz 256 :bigok: a serwo i pompe z GTI wiec jest oki :okej: :smoke:



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pn wrz 17, 2007 22:21

gdzies kiedys ktos na forum pisal ze to samo ale nie jestem pewien na 100%



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn wrz 17, 2007 23:16

a od mk3 też to samo jest?
Ale GT, bo w GTI i VR6 jest krzywy sworzeń



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr wrz 26, 2007 09:47

A jak to jest z heblami 239??
Ja mam nie wetylowane, oczywiście jażma razem z zwrotnicami, chcąc mocniejsze hamulce zmieniłbym na wentylowane 239 ale czy zacisk może zostać tan sam + cieńsze klocki??czy trzeba inny
czytam i czytam i jedni pisza że tak, drudzy że nie podejdzie.
To jak to w końcu jest??

A i jeszcze jedno pytanko czy do hebli 239 nie wętylowanych i 239 wentylowanych były inne pompy + serwa hamulcowe tzn. wydajniejsze??


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr wrz 26, 2007 17:28

Marszall pisze:A jak to jest z heblami 239??
Ja mam nie wetylowane, oczywiście jażma razem z zwrotnicami, chcąc mocniejsze hamulce zmieniłbym na wentylowane 239 ale czy zacisk może zostać tan sam + cieńsze klocki??czy trzeba inny
czytam i czytam i jedni pisza że tak, drudzy że nie podejdzie.
To jak to w końcu jest??

A i jeszcze jedno pytanko czy do hebli 239 nie wętylowanych i 239 wentylowanych były inne pompy + serwa hamulcowe tzn. wydajniejsze??
jesli masz zaciski VWI to tarcza wentylowana nie podejdzie ale jesli masz nowsze zaciski VW II to spokojnie wejda...przy tarczach wentylowanych byly wieksza serwa a czy pompy tez wieksze to tego nie wiem...



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw wrz 27, 2007 09:22

Z tego co pamiętam to mam układ hamulcowy - zaciski ATE ale czy VW I czy VW II to musze sprawdzić.
Chyba nic się nie stanie jak na wentylowanych bede śmigał na normalnym serwrze,nie??


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw wrz 27, 2007 18:49

a ja szukam i szukam i nikt nie ma na sprzedaz zacisków z GT / VR6 / G60 na tarcze 280/22 :(

czy to taki rarytas ? :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości