Digifant I - odcinek 2334 ;)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Digifant I - odcinek 2334 ;)
Witam po raz kolejny.
Urodziło mi się kilka pytań na które nie bardzo znajduję odpowiedzi na forum. A mianowicie:
1. Prawdopodobnie będę musiał sam wykonać Copot. Wiem jak to zrobić ale nie wiem jaki numer fabryczny ma ten niebieski czujnik temperatury. Czy jest to może taki sam czujnik jak ten na zdjęciu?
A co do tego czujnika na fotce to jest on wkręcony w element dedykowany do silnika PG a gdzie w takim razie mam go umieścić w silniku 16v?
2. Kolejne pytanie. Przy listwie od PG mam taki czujnik ciśnienia paliwa (w dużym kółku).
i nie wiem w którym miejscu podpiąć go do listwy z 1.8T.. Czy może to będzie w tym miejscu zaznaczonym kółeczkiem? A jak nie to gdzie?
3. Gdzie oryginalnie w PG jest przykręcone ECU. Bo ja mam takie duże mocowanie że nie mieści mi się w miejscy po ECU z PL-ki.
4. Ostatnie pytanie na dziś. Czy to będzie jakiś zonk jak zamiast metalowych/miedzianych przedłużek do listwy od 1.8T dam odpowiedniej grubości przewody paliwowe? W sumie to chyba też powinno śmigać a mniej roboty będzie... Robił tak ktoś?
Z góry dziękuję za pomoc.. Adios
Urodziło mi się kilka pytań na które nie bardzo znajduję odpowiedzi na forum. A mianowicie:
1. Prawdopodobnie będę musiał sam wykonać Copot. Wiem jak to zrobić ale nie wiem jaki numer fabryczny ma ten niebieski czujnik temperatury. Czy jest to może taki sam czujnik jak ten na zdjęciu?
A co do tego czujnika na fotce to jest on wkręcony w element dedykowany do silnika PG a gdzie w takim razie mam go umieścić w silniku 16v?
2. Kolejne pytanie. Przy listwie od PG mam taki czujnik ciśnienia paliwa (w dużym kółku).
i nie wiem w którym miejscu podpiąć go do listwy z 1.8T.. Czy może to będzie w tym miejscu zaznaczonym kółeczkiem? A jak nie to gdzie?
3. Gdzie oryginalnie w PG jest przykręcone ECU. Bo ja mam takie duże mocowanie że nie mieści mi się w miejscy po ECU z PL-ki.
4. Ostatnie pytanie na dziś. Czy to będzie jakiś zonk jak zamiast metalowych/miedzianych przedłużek do listwy od 1.8T dam odpowiedniej grubości przewody paliwowe? W sumie to chyba też powinno śmigać a mniej roboty będzie... Robił tak ktoś?
Z góry dziękuję za pomoc.. Adios
Borys pisze:ten czujnik na listwie z PG jest zbędny, nie musisz go wcale posiadac. generalnie Olewka
no ale chyba on jest podpinany pod wiązkę? w takim razie za co on jest odpowiedzialny skoro można śmigać bez niego? i jak mam go podłączyć równolegle jeśli chciałbym go podłączyć?toffic pisze:Ad 2 równolegle do wejścia paliwa na listwe
no tak też pomyślałem...dzięki za podpowiedźtoffic pisze:Ad 1 zamiast wyjścia na nagrzewnice
czyli muszę zmienić oryginalną obudowę ECU na taką z PL... ok dziękitoffic pisze:Ad 3 lewa część podszybia, takie blaszane pudełko
też tak pomyślałemtoffic pisze:Ad 4 Da rade
dziękuję Ci za pomoc..toffic pisze:Lepiej z jakiegoś Digifanta albo mono-jetronica. Co do wężyków to ja proponuje takie do sprężonego powietrza, miękkie na gorąco, nazwy nie pamiętam
dziś pogrzebałem w silniku i będę potrzebował pomocy jeszcze przy kilku kwestiach..
1. na pierwszej fotce w pierwszym poście widać oryginalny element z silnika PG razem z czujnikiem temp. "wody" dziś próbowałem przykręcić go z boku głowicy zamiast wyjścia na nagrzewnicę i niestety zonk. Czujnik brązowy z boku głowicy, który został mi z ke-jetronic skutecznie uniemożliwia przykręcenie tego plastikowego elementu.. jest to czujnik nr 2 na poniższym zdjęciu..
i mam problem bo nie wiem czy zaślepiś jakoś to miejsce po tym brązowym czujniku i przykręcić ten plastik ..czy rzeźbić w plastiku... A może ktoś zamontował ten niebieski czujnik w jakimś innym miejscu? pomocy
2. Druga kwestia to od czego jest czujnik nr 3 na powyższej fotce? wie ktoś? i czy w digifancie są mi w ogóle potrzebne czujniki nr 1 i 2? a może zamiast tego niebieskiego mogę wykorzystać ten biały do podpięcia do wiązki od digi I...w końcu on też jest od tego samego...
3. W pierwszym poście widać na 2 focie listwę od 1.8 T i zaznaczony na żółto przewód. Nie wiem gdzie go podłączyć u siebie i czy on w ogóle jest potrzebny..?
4. Dalej nie wiem co tym czujnikiem w Copocie... czy ma ktoś choćby link do jakiegoś sklepu z częsciami do PG? bo chciałby sam zrobić Copot a nie wiem jaki czujnik kupić ;/
Prosze o pomoc o dziękuję tym którzy mi pomagają...
Ad 1. w głowicach z K-jetronic lub KE-motronic zamiast brązowego czujnika jest zaślepka, chyba jedną mam na zbyciu, wkręcasz i króciec z PG pasuje. Zdjęć niestety nie moge zrobić, sam nie mam aparatu
Ad2. do zegara z temperaturą
Ad 3 do kolektora za przepustnicą (podciśnienie do regulatora paliwa)
Ad 4 Chcesz oryginał czy samoróbke??
Ad2. do zegara z temperaturą
Ad 3 do kolektora za przepustnicą (podciśnienie do regulatora paliwa)
Ad 4 Chcesz oryginał czy samoróbke??
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 00:51 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
dam Ci znać czy będzie mi potrzebna taka oryginalna zaślepka..bo ojciec ma dziś podjechać do sklepu i popatrzeć za króćcem który będzie pasował w to miejsce.toffic pisze:Ad 1. w głowicach z K-jetronic lub KE-motronic zamiast brązowego czujnika jest zaślepka, chyba jedną mam na zbyciu, wkręcasz i króciec z PG pasuje. Zdjęć niestety nie moge zrobić, sam nie mam aparatu
do zegara ale jakiego? do licznika? bo temp płynu chłodzącego to chyba jest po drugiej stronie tego króćca?chyba że piszesz o jakim dodatkowym zegarze. Jak odkręcilem ten czujnik to nic nie wypływa..ani olej ani płyn do chłodnic...toffic pisze:Ad2. do zegara z temperaturą
czyli dorobię przewód od tego regulatora do tego "dziubka: na przepustnicy...toffic pisze:Ad 3 do kolektora za przepustnicą (podciśnienie do regulatora paliwa)
wolałbym oryginał... choć podobno samoróbka też działa tylko ja nie wiem jaki czujnik mam użyć...toffic pisze:Ad 4 Chcesz oryginał czy samoróbke??
dzięki za pomoc
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
zamiast tego aluminiowego krocca w 16 musisz zalozyc krociec z golfa 3 16v z klimatyzacjatirsone pisze:dziękuję Ci za pomoc..toffic pisze:Lepiej z jakiegoś Digifanta albo mono-jetronica. Co do wężyków to ja proponuje takie do sprężonego powietrza, miękkie na gorąco, nazwy nie pamiętam
dziś pogrzebałem w silniku i będę potrzebował pomocy jeszcze przy kilku kwestiach..
1. na pierwszej fotce w pierwszym poście widać oryginalny element z silnika PG razem z czujnikiem temp. "wody" dziś próbowałem przykręcić go z boku głowicy zamiast wyjścia na nagrzewnicę i niestety zonk. Czujnik brązowy z boku głowicy, który został mi z ke-jetronic skutecznie uniemożliwia przykręcenie tego plastikowego elementu.. jest to czujnik nr 2 na poniższym zdjęciu..
[url=http://images25.fotosik.pl/36/db3fe3b3a896af8f.jpg]Obrazek[/URL]
i mam problem bo nie wiem czy zaślepiś jakoś to miejsce po tym brązowym czujniku i przykręcić ten plastik ..czy rzeźbić w plastiku... A może ktoś zamontował ten niebieski czujnik w jakimś innym miejscu? pomocy
2. Druga kwestia to od czego jest czujnik nr 3 na powyższej fotce? wie ktoś? i czy w digifancie są mi w ogóle potrzebne czujniki nr 1 i 2? a może zamiast tego niebieskiego mogę wykorzystać ten biały do podpięcia do wiązki od digi I...w końcu on też jest od tego samego...
3. W pierwszym poście widać na 2 focie listwę od 1.8 T i zaznaczony na żółto przewód. Nie wiem gdzie go podłączyć u siebie i czy on w ogóle jest potrzebny..?
4. Dalej nie wiem co tym czujnikiem w Copocie... czy ma ktoś choćby link do jakiegoś sklepu z częsciami do PG? bo chciałby sam zrobić Copot a nie wiem jaki czujnik kupić ;/
Prosze o pomoc o dziękuję tym którzy mi pomagają...
copot nowy kosztuje okolo 200 zlotych wiec sie raczej nie oplaca rzezbic, bo zawsze bedzie lepszy ori
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
spoko tylko czy masz może link do sklepu z takimi częściami..bo ja szukałem i znajduję takie króćce ale na 100% nie będę mi pasować tak jak i ten na focie...;/evolution pisze:zamiast tego aluminiowego krocca w 16 musisz zalozyc krociec z golfa 3 16v z klimatyzacja
rzeźba czy nowy to nie problem... problemem jest znalezienie tego w ogóle... nie wiem czy gdziekolwiek w necie jest sklep czy aukcja gdzie widziałbym tę właśnie część..;/evolution pisze:copot nowy kosztuje okolo 200 zlotych wiec sie raczej nie oplaca rzezbic, bo zawsze bedzie lepszy ori
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wplacaj zaliczke na moje konto i w przeciagu tygodnia trafia nowy do ciebie copot, a co do krocca w kazdym sklepie czy serwisie( to obojetne bo i tak tylko serwisowo krociec) po odpaleniu etki i podaniu danych mk3 abf od 92 do 97 z klima krociec ci sprowadza.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
No dobrze podsumujmy..
1. Szukam obudowy do ECU z g60..i daję ją tam gdzie było ECU z PL-ki
2. Czujnik ciśnienia nie jest mi potrzebny przy nowej listwie ....a przynajmniej nie bardzo wiadomo za co on odpowiada więc mogę go olać..;P
3. Do listwy z 1.8T mogę również dorobić przedłużki z przewodów paliwowych..
4. Niebieski czujnik mogę wsadzić w króciec od golfa 16v ABF z klimą. Ewentualnie porzeźbić w tym plastiku który mam, lub zaślepić miejsce po brązowym czujniku i dać to co mam..
5. Nie wiadomo dokładnie za co jest odpowiedzialny czujnik nr 3 na mojej fotce.
6. Nie wiadomo także czy będzie mi potrzebny do digi I czujnik nr 1 na mojej fotce.
7. Podciśnienie od regulatora ciśnienia z listwy z 1.8T mogę podłączyć do układu ssącego.
8. A o Copocie to już w ogóle nic nie wiadomo ...
1. Szukam obudowy do ECU z g60..i daję ją tam gdzie było ECU z PL-ki
2. Czujnik ciśnienia nie jest mi potrzebny przy nowej listwie ....a przynajmniej nie bardzo wiadomo za co on odpowiada więc mogę go olać..;P
3. Do listwy z 1.8T mogę również dorobić przedłużki z przewodów paliwowych..
4. Niebieski czujnik mogę wsadzić w króciec od golfa 16v ABF z klimą. Ewentualnie porzeźbić w tym plastiku który mam, lub zaślepić miejsce po brązowym czujniku i dać to co mam..
5. Nie wiadomo dokładnie za co jest odpowiedzialny czujnik nr 3 na mojej fotce.
6. Nie wiadomo także czy będzie mi potrzebny do digi I czujnik nr 1 na mojej fotce.
7. Podciśnienie od regulatora ciśnienia z listwy z 1.8T mogę podłączyć do układu ssącego.
8. A o Copocie to już w ogóle nic nie wiadomo ...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wskaznik temperaturytirsone pisze:. Nie wiadomo dokładnie za co jest odpowiedzialny czujnik nr 3 na mojej fotce.
czujnik wybiegu pompy paliwa, utrzymuje cisnienie w ilistwie przy zalaczonych wentylatorach chlodnicy i zgaszonym silniku... kto mowil ze nie wiadomo o co chodzi??tirsone pisze: Czujnik ciśnienia nie jest mi potrzebny przy nowej listwie ....a przynajmniej nie bardzo wiadomo za co on odpowiada więc mogę go olać..;P
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
tyle to i ja wiem.... tylko czego temperatury i gdzie to jest podłączoneevolution pisze:wskaznik temperatury
hehe... Borys pisze że mogę ten czujnik pominąć.. Ty piszesz taką regułkę że właściwie mam wątpliwości czy rzeczywiście mogę pominąć ten czujnik.... to teraz sam już nie wiem...evolution pisze:czujnik wybiegu pompy paliwa, utrzymuje cisnienie w ilistwie przy zalaczonych wentylatorach chlodnicy i zgaszonym silniku... kto mowil ze nie wiadomo o co chodzi??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości