KKK06 do PF"a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
KKK06 do PF"a
Witajcie , udalo mi sie zdobyc KKK06 z Audi 2,3T w stanie BDB , i mam zamiar u turbic swojego Pf"ka , w moim gracie jest tez zrobilone , zimny dolot ze storzkiem+wieksze wtryskiwacze , chlodnica wody z 1,9 TD -najwieksza jaka sie da zamontowac do golfa , + termostat na 85-87st. w/g tego co bylo napisane na nim, i w/g tego sie otwiera. Man row nierz sportowana glowice z gniazdami na 2 katy,- jeszcze nie zalozona, do tej KKK mam jeszcze chlodnice olejowa z tegos Audi, kolektor "Baran" z kwasowki przyjedzie z Kamienia Pomorskiego. Cisnienie na jakim ten silnik bedzie pracowal to 0,3 -0,4 bar ,skromnie , mysle ze ze 140Km i z 210-230NM powinno byc, znawcow tematu prosze o wypowiedzi tylko nie syderstwo, bo zawsze to co juz mam do niego moge odsprzedac.
Cienko widze.....Kompresja, tłoki, olej, głupi termostat... Moc moze sie udać ale trwałość liczona chyba w sekundach...
Ostatnio zmieniony pt lip 20, 2007 16:01 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
ehh ,nie tak w sekundach, przy odpowiednim chlodzeniu wszystko bedzie zyc, a tloki ... mysle nad takimi z Audi S2, one odpowiednie i dalo by sie nawet takie zaltwic
[ Dodano: Pią Lip 20, 2007 21:33 ]
a ty toffic zawsze umiesz tylko dogadywac ,pokaz co ty narobiles madrego w swoich furkach, juz w kolejnych poscie sie powtarzasz :"cienko to wdzie" albo takie inne, moze ty pokarzesz co "wielkiego narobiles"
[ Dodano: Pią Lip 20, 2007 21:33 ]
a ty toffic zawsze umiesz tylko dogadywac ,pokaz co ty narobiles madrego w swoich furkach, juz w kolejnych poscie sie powtarzasz :"cienko to wdzie" albo takie inne, moze ty pokarzesz co "wielkiego narobiles"
Tloki od audi s2 bardziej sie nadaja do zaturbiania 16v do 8v jak napisalem wyzej tloki z korbami od g60wystarczajaca odpreza.Golf GTi pisze:ehh ,nie tak w sekundach, przy odpowiednim chlodzeniu wszystko bedzie zyc, a tloki ... mysle nad takimi z Audi S2, one odpowiednie i dalo by sie nawet takie zaltwic
[ Dodano: Pią Lip 20, 2007 21:33 ]
a ty toffic zawsze umiesz tylko dogadywac ,pokaz co ty narobiles madrego w swoich furkach, juz w kolejnych poscie sie powtarzasz :"cienko to wdzie" albo takie inne, moze ty pokarzesz co "wielkiego narobiles"
Ja pokaże jak odpali i będzie wynik z hamowni, nie będe mówił o czymś co jeszcze nie pali, no chyba że o starych silnikach które miałęm/zrobiłem. Poza tym kiedyś tez byłem "wojowniczo" nastawiony na PFa ale już zmądrzałemgtx pisze:a ty toffic zawsze umiesz tylko dogadywac ,pokaz co ty narobiles madrego w swoich furkach, juz w kolejnych poscie sie powtarzasz :"cienko to wdzie" albo takie inne, moze ty pokarzesz co "wielkiego narobiles"
Ostatnio zmieniony sob lip 21, 2007 01:37 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Spoko,spoko ja narazie pisze, i nie rozwijam tematu, jezeli grat zadziala to daje odrazu filmi i zdjecia, a tak pozatym konstrukcja 1,8 jak np. PF jest najbardziej wytrzymala i 2,0 chyba tez u VW/Audi.
[ Dodano: Sob Lip 21, 2007 10:48 ]
TAZ a ty cos mowiles o kolach ze zmiennna regulacja na rozzadzie, masz takie cos na stanie , albo czy dal bys zade zalatwic VVTi ???
[ Dodano: Sob Lip 21, 2007 10:48 ]
TAZ a ty cos mowiles o kolach ze zmiennna regulacja na rozzadzie, masz takie cos na stanie , albo czy dal bys zade zalatwic VVTi ???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości