Planowanie glowicy wPF"ie i mm max.

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Planowanie glowicy wPF"ie i mm max.

Post autor: Golf GTi » ndz lip 08, 2007 12:47

a przy okazji zapytam czy kolektor dolotowy tez wypolerawac czy tylko sama glowice. Zgory dzieki za podpowiedzi.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn lip 09, 2007 07:12

polerowanie nic nie daje, jedynie rozwiert wiec sobie odpusc
a co do planowania - zmiana stopnia sprezania o 1 daje wzrost mocy ok 1%
miałem silnik ktory mial glowice ciachniętą 2.2mm ale to bez sensu na seryjnych kolektorach i układzie zasilania .


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn lip 09, 2007 08:00

Napisalem kiedys ze mam wtryskiwacze i dolot + cold air zrobione wiem ze to malo ale jak do tego dojdzie wydech z kwasowki bez kata , chodzi mi o to jak to wtedy sie bedzie zachowywac, wez cos napisz ,doradz albo cos , bo moja wiedza nie jest tak mocna jak twoja.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości