podniesienie gleby o 4 cm pomocy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

podniesienie gleby o 4 cm pomocy

Post autor: tomasz25 » ndz lip 08, 2007 00:50

zakupiłem krótsze amorki i spręzyny(juz drugi komplet)i znów za krótkie są springi(kolesiowi co mi je sprzedał nakopie do dupy,były dłuzsze od FK o jakies 3 cm wiec postanowiłem je załozyc) auto ma glebe jak cholera,miały byc - 3 cm a wyszło tak ze mam miske olejową 10 cm nad ziemią i progi wiszą tez gdzies tyle(fele mam 15 " oponki 50 wys),panowie poradzcie jak tu troche podniesc,zrobiłem dzis 1000 km i mnie szlak trafia prosze o jakies podpowiedzi
Ostatnio zmieniony ndz lip 08, 2007 17:05 przez tomasz25, łącznie zmieniany 2 razy.


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
ezin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob maja 19, 2007 22:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: ezin » ndz lip 08, 2007 01:12

spoko :) ja przy progach mam od 7 do 11cm przeswitu :P Da sie przyzwyczaic do jazdy i nie jest zle :)


MK3 1.9TDI [1Z], style tuned.

Taki świeżak ^^

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » ndz lip 08, 2007 01:20

hehe,no ja jezdze raczej dynamicznie wiec mi to przeszkadza,mam glebe od 2 dni ,ale chciałem mniejsza gdybym wiedział to bym został przy serii,jazdzi sie na równym niesamowice zakręty bajka- jak Kubica ale jak pojechłem w trase dzis to masakra...


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

marcinmaja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn lis 06, 2006 16:15
Lokalizacja: Płońsk,mazowieckie
Kontakt:

Post autor: marcinmaja » ndz lip 08, 2007 09:23

U mnie progi mają prześwit 4cm (przód) i 6cm (tył) i też śmigam ale wymieniłem juz 2 miski i zderzak ze 3 razy naprawiałem
(Juz mnie to powoli przestaje bawić-nasze polskie dziurawe drogi)
Pozdrawiam :-)


KUPIĘ KATALIZATORY - ATRAKCYJNE CENY.
TEL 517-034-061 GG 5136571

Awatar użytkownika
ezin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob maja 19, 2007 22:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: ezin » ndz lip 08, 2007 14:24

tomasz25 pisze:hehe,no ja jezdze raczej dynamicznie wiec mi to przeszkadza,mam glebe od 2 dni ,ale chciałem mniejsza gdybym wiedział to bym został przy serii,jazdzi sie na równym niesamowice zakręty bajka- jak Kubica ale jak pojechłem w trase dzis to masakra...
Ja tez jezdze dynamicznie. I to nie raczej dynamicznie tylko bardzo dynamicznie. Poprostu trzeba nauczyc sie szybko wylapytac dziury i je omijac. No i tak jak napisal marcinmaja co jakis czas sa przymusowe wymiany :P Ja musze co chwila naprawiac przednia czesc progow i przedni zderzak :)


MK3 1.9TDI [1Z], style tuned.

Taki świeżak ^^

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn lip 09, 2007 00:51

ja tu widzę jakiś klub antyfanów gleby :D tego jeszcze nie grali... tomasz25, nie możesz po prostu wrócić do serii?
marcinmaja pisze:Jestem brzydki zły i szczery. Przepisy łamie już w momencie gdy siedze w samochodzie jako kierowca i mam odpalony silnik
ezin, a co, nie zapinasz pasów?

Sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać :-P


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
toledo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 18:56
Lokalizacja:

Post autor: toledo » pn lip 09, 2007 10:30

tomasz25 sa takie aluminiowe odlewy którymi podwyższają glebę o 2cm, tyle że on cholernie drogie taniej kupisz nowe springi. Mi została taka para na tył jak co to CI wyślę zdjęcie na priv jak to wygląda.



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pn lip 09, 2007 16:47

m3tal pisze:ja tu widzę jakiś klub antyfanów gleby :D tego jeszcze nie grali... tomasz25, nie możesz po prostu wrócić do serii?
Prawda jest taka,że gleba sprawia że auto zyskuje sporo punktów jesli idzie o wygląd, ale jeżeli ktoś jeździ dynamicznie, szczególnie w trasach, i szczególnie w Polsce, to przesadna gleba jest niebiezpiecznym przekleństwem.. Wiem co mówie, bo ćwiczyłem temat w mk4, jak załozyłem seryjne sprężyny to okazało że jeździ się szybciej, dużo szybciej.. Teraz w mk3 nauczony doświadczeniem, zostawiłem seryjne sprężyny, mam tylko Bilsteina na grubej rurze, spięty przód rozpórkami i poliuretan w wachaczach.. To jest rozsądny kompromis na Polske. Można jeździć w trasie bardzo szybko, jestem przekonany że mało która gleba zapewni tak spokojne i neutralne zachowanie jak moje auto obecnie..
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 16:49 przez kkk13, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » pn lip 09, 2007 23:43

toledo, wyslij stary jak masz chwile

[ Dodano: 09 Lip 2007 23:46 ]
kkk13, a czy moge zostawić tył tak jak jest bo jest ok a z przodu zamienic na serie tylko jeden zwój obciąć ??


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
toledo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 18:56
Lokalizacja:

Post autor: toledo » pn lip 09, 2007 23:55

koszt tego w sklepach grubo ponad stówę, więc lepiej zmień springi na np. od vr6
Obrazek



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » wt lip 10, 2007 00:02

toledo, dobry plan kupie od vr6 przód,bedzie troche niżej niz na serii?


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » wt lip 10, 2007 00:44

tomasz25 pisze:z przodu zamienic na serie tylko jeden zwój obciąć ??
NIGDY!! cięcie sprężyn to największa możliwa głupota, jaką można zrobić... w ogóle jakiekolwiek majstrowanie przy sprężynach.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości