pytanie do znawców - co mi to da:)

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

pytanie do znawców - co mi to da:)

Post autor: DroopS » czw lip 05, 2007 23:09

Witam:) mam pytanie do znawców - mianowicie mam MK2 1.8 RP - po badaniu na hamowni wyszło mi 102PS i 164 momentu:) i teraz jest opcja aby załozyc skrzynie 4 od MK1 GTi - oznaczenie skrzyni GC, ja posiadam skrzynie 4T - chyba najbardzije optymalna ... wiec co zyskam, co starce ewentualnie i co sie bedzie dziac z autem na skrzyni 4.... bede wdzieczny za fachowe porady:)
pozdro :pub:


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: pytanie do znawców - co mi to da:)

Post autor: olozwirski » pt lip 06, 2007 15:47

Lepsze przyspieszenia i mniejszy Vmax.
102KM ci z RP wyszlo? Co robiles?



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt lip 06, 2007 17:03

DroopS, Pochwal się wykresem swojego RP'ka :)


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lip 06, 2007 19:00

DroopS pisze:ja posiadam skrzynie 4T - chyba najbardzije optymalna
Optymalna jeśłi chodzi o spalanie, o przyspieszenie to już na pewno nie. Ja bym zmienił na krótka 5 z MkII



DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » sob lip 07, 2007 14:43

no zrobiłem głowice kompletnie, poszlifowałem wszystko co sie dało, mały plan głowycy, kolektorów, aluminiowy dolot z stozkiem green, wydech fi 55 bez taka, srodek od 16V, koncowe dwa przeloty fi 63, lambda od 2.0 i paliwo 98 :D dlatego teraz chciałbym skrzynie zrobic i zobaczyc co z tego wyjdzie... a i jeszcze wynik na 400 metrów to 16.45.... chce zejsc do 16, gdyz włąsnie tyle uzyskały 16V na wyscigach w łodzi:)

[ Dodano: 07 Lip 2007 14:57 ]
dodam jeszcze ze włozyłem wałek od AUDI 1.8 GTE, i mam zamiar włozyc płaskie tłoki od 16 V ;)ale to narazie plany - che sie zajasc skrzynia...
olozwirski, a jak mniejszy bedzie V max?? zeby sie nie okazało ze tylko ze 150 poleci... no ale w sumie jak do tych 150 rozpedzi sie w mgnieniu oka to czemu nie:) pytam bo chce wiedziec na czym stoje i wtedy podejme decyzje o włozeniu skrzyni 4.... dodam jeszcze ze kolega miał włąsnie taka skrzynie w swoim VW DERBY 1.8 DX i jechalismy 200....


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lip 07, 2007 15:36

obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob lip 07, 2007 15:49

evolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
obudowe czego? bo nie łapie kontekstu
miałem w swoim PF skrzynie 4 biegową od MKI pasi bez problemu, po zmianie flansz na 100 i jednego plastiku od bioegów, v max ok 200, 4 ty bieg w skrzyni 4 biegowej jest podobny do 5 tgo w 5 tce


www.vrservice.pl

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » sob lip 07, 2007 16:00

jakich flansz?? i których plastikow?? bo to wazne dla mnie... a włąsnie i jak z łapa?? ogólnie zapytam - duzo przerabiania??
Ostatnio zmieniony sob lip 07, 2007 16:01 przez DroopS, łącznie zmieniany 1 raz.


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob lip 07, 2007 16:02

DroopS pisze:olozwirski, a jak mniejszy bedzie V max?? zeby sie nie okazało ze tylko ze 150 poleci... no ale w sumie jak do tych 150 rozpedzi sie w mgnieniu oka to czemu nie:) pytam bo chce wiedziec na czym stoje i wtedy podejme decyzje o włozeniu skrzyni 4.... dodam jeszcze ze kolega miał włąsnie taka skrzynie w swoim VW DERBY 1.8 DX i jechalismy 200....
No wlasnie okolo 200, na 4T tez wiele wiecej nie polecisz bo o ile przelozenia pozwalaja poleciec 250 to ogranicza cie moc...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob lip 07, 2007 16:11

Borys pisze:
evolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
obudowe czego? bo nie łapie kontekstu
miałem w swoim PF skrzynie 4 biegową od MKI pasi bez problemu, po zmianie flansz na 100 i jednego plastiku od bioegów, v max ok 200, 4 ty bieg w skrzyni 4 biegowej jest podobny do 5 tgo w 5 tce
obudowa skrzyni.. w mk1 nie ma miejsc na lape skrzyni, ta blisko kierowcy... mozna blachy robic i pasowac...partyzantka zawsze cos zapracuje.. wiec obudowe trzeba zalozyc z dwojki


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » sob lip 07, 2007 23:24

evolution pisze:
Borys pisze:
evolution pisze:obu8dowe bedziesz musial zmienic... bo nie zalozysz porzadnie lapy skrzyni...
obudowe czego? bo nie łapie kontekstu
miałem w swoim PF skrzynie 4 biegową od MKI pasi bez problemu, po zmianie flansz na 100 i jednego plastiku od bioegów, v max ok 200, 4 ty bieg w skrzyni 4 biegowej jest podobny do 5 tgo w 5 tce
obudowa skrzyni.. w mk1 nie ma miejsc na lape skrzyni, ta blisko kierowcy... mozna blachy robic i pasowac...partyzantka zawsze cos zapracuje.. wiec obudowe trzeba zalozyc z dwojki
hmm
sa odpoqwiednie łapy do tego nie trzeba nic przreabiac


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości