podkręcenie silnika RP w MK2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: podkręcenie silnika RP w MK2
mozna, mam fajny zestawik do tegolasiu pisze:Można coś więcej wydusić z silnika 1.8 RP w mk2
mocno powiekszona przpustnica + Chip
przepustnica odrazu z potencjometrem wiec jeden problem odchodzi
www.vrservice.pl
Re: podkręcenie silnika RP w MK2
A może coś więcej bo też mam taki silniczekBorys pisze:mozna, mam fajny zestawik do tegolasiu pisze:Można coś więcej wydusić z silnika 1.8 RP w mk2
mocno powiekszona przpustnica + Chip
przepustnica odrazu z potencjometrem wiec jeden problem odchodzi
Jaki koszt i co to daje - czy jest sens jak mam gaz ?
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: podkręcenie silnika RP w MK2
do gazu ma sensGizmo pisze:A może coś więcej bo też mam taki silniczekBorys pisze:mozna, mam fajny zestawik do tegolasiu pisze:Można coś więcej wydusić z silnika 1.8 RP w mk2
mocno powiekszona przpustnica + Chip
przepustnica odrazu z potencjometrem wiec jeden problem odchodzi
Jaki koszt i co to daje - czy jest sens jak mam gaz ?
ładnie autko na tym sie zbieralo, 195 bez problemu na skrzyni APW i 195/50/15
lecz zmienilem wtrysk i lezy teraz
www.vrservice.pl
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
oczywiscie to wszystko bylo stosowane w moim silnikucyarnz pisze:do RP jeszcze do Borysa zestawu dolozylbym walek z GTI (PF, PB, 2E itd...) do tego jeszcze male robotki reczne i byloby fajnie calkiem
i walek z PF i glowica z G60 z powiekszonymi kanalami i polerowanymi i kolektorek wydechowy, ladnie to jexdzilo i na benzynie i na gazieale sie zachcialo PF i coz poradzisz .... sie ma PF
www.vrservice.pl
- marco_mk1
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 21:35
- Lokalizacja: Manchester/Opolskie
- Kontakt:
Jeżeli chcesz podnieść moc... to chyba bez sensu jest zastanawianie się który więcej pali Coś za coś. Kr jest najstarszym z tych silników. Jeżeli chcesz swapować silnik to Vrkę najtrudniej włożyć. Najwięcej jest z nią problemów.
A tak poza tym, to wystarczy spojrzeć kilka tematów wyżej :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6022&start=0
Dużo informacji na temat swapów
A tak poza tym, to wystarczy spojrzeć kilka tematów wyżej :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6022&start=0
Dużo informacji na temat swapów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości