czy darady poprawic??1.3

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Spab

czy darady poprawic??1.3

Post autor: Spab » pn cze 04, 2007 21:28

Witam
mam mk2 1.3 na gazniku i moje pytanie czy darady poprawic jakos osiagi??
A drugie pytanie czy mozna poprawic dzwiek motoru??
Mianowicie wsadzilem tam tlumik ktory mialem w 1,8 RP jest to REMUS z YAHAHY 750;) w tym jeden osiem fajnie mruczal a teraz jest w tym 1.3 gaznikowym i praktycznie tak jak by tam nic nie bylo zadnej zmiany barwy dzwieku;(
Co moze byc przyczyna i czy mozna to jakos zmienic jakas strumienica czy czyms takim??
z gory dzieki spab



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt cze 05, 2007 06:51

no rada chyba jest jedna......swap :grin:



Awatar użytkownika
Greg_
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 10:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Greg_ » wt cze 05, 2007 06:57

jak chcesz zmienic dzwiek zaloz filtr stozkowy
natomiast jezeli chodzi o przerobki - nie warto, wlozysz kupe kasy a i tak objedzie cie seryjny 1.8



Spab

Post autor: Spab » wt cze 05, 2007 15:40

Elo!
Wiec temat SWAP'u juz przerobilem bo mam 2 golfa z silnikiem 2.0 16v 9A z 93 roku w golfie ktorego chcem sprzedac bo zachcialo mi sie robic z mk2 na mk3 no i wyszla kicha....Dlatego chcem sprzedac cale auto z tym swapem ktoy ostatecznie mnie wyniusl 5tys;(
wiec jak by ktos chcial mk2 to jest za 3500zl do dogadania....
A co myslicie o jakis strumienicach czy to poprawi dzwiek?
spab



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » czw cze 07, 2007 17:17

jeżeli zamontujesz ją prawidlowo i z głową zrobisz cały wydech to może i coś da nawet w hp ... dzwięk na pewno zmieni się podczas hamowania silnikiem , będzie strzelał z rury :) . Ogólnie w przelotowym wydechu niby ona pomaga ... Mam u siebie i podczas montowania zarówno w dieslu jak i benzynie , była odczuwalna minimalna różnica w elastyczności silnika na poszczególnych biegach ... mówię tu też o usunięciu katalizatora i zamiast niego wspawanie strumienicy . Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » czw cze 07, 2007 18:05

Pomyśl o wrzuceniu weberka - też jestem w trakcie - jak dobrze pójdzie to powinno coś pomóc . Oczywiste jest to że mało co i swap jest po-sto-kroć opłacalniejszy, ale można się pobawić jak przez pewien czas chcesz jeździć na tym silniku, a jeszcze lepiej jak gaźnik masz uszkodzony(bądź pali jak smok - jak było u mnie).

Swoją drogą da się zrobić coś jeszcze by strzelał z rury przy hamowaniu silnikiem? Kocham ten dźwięk:)

A i swoją droga 1.3 z gaźnikiem to MH , a nie NZ;]
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 18:09 przez Pim, łącznie zmieniany 2 razy.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » czw cze 07, 2007 19:06

Z ta strumienica to kicha jest



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw cze 07, 2007 19:53

Ryba266 pisze:Z ta strumienica to kicha jest
Jak masz źle założoną itp. to tak Ja wydech jak pamiętam 6 czy 7 razy ciąłem i spawałem zanim było OK



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw cze 07, 2007 20:42

lawrai pisze:Mam u siebie i podczas montowania zarówno w dieslu jak i benzynie , była odczuwalna minimalna różnica w elastyczności silnika na poszczególnych biegach ... mówię tu też o usunięciu katalizatora i zamiast niego wspawanie strumienicy
Zwiększyła się moc bo wyciołeś stary katalizator. Gdybyś zamiast katalizatora wspawał zwykłą rurke to moc miał byś taką samą lub nawet większą.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » czw cze 07, 2007 21:36

no tak Pinhead ale jednak ta strumienica nada się w przelotówce bo w tym się chyba nie mylę ze łuskowa pomaga wywalać spaliny ... Fakt w seryjnym układzie nie jest to wyczuwalne ale w przelotówce (profi) jest ... w serii to tylko strzelanie z rurki na hamowaniu silnikiem . Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » czw cze 07, 2007 22:22

Pinhead, ma racje. Ja zadnej nigdy nie wstawialem bo wiem ze to kicha. A jesli juz koniecznie ktos chce wstawic to nie łuskowa tylko stożkową



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » czw cze 07, 2007 22:27

ja tam uważam że na pewno ona pomaga i nikt mojego zdania nie zmieni . Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Ryba266
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 02:19
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Ryba266 » czw cze 07, 2007 22:32

Jak to podeprzesz jakimis wykresami z hamowni to wtedy uwierze jak nie to se mozesz pogadac a i tak nikt w to nie uwierzy



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » czw cze 07, 2007 22:35

Spoko ... żebym miał 150 zł na każdo jedno hamowanie to bym pokazał a na razie śmigajcie serjami :) . Pozdrawiam


ps. może ktoś tu jeszcze mądry napisze że kolektor 6-2-1 nic nie daje i że ukł. wydechowy nie ma się nic do mocy ? hehhe


:bigok:
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 22:42 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości