czy darady poprawic??1.3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czy darady poprawic??1.3
Witam
mam mk2 1.3 na gazniku i moje pytanie czy darady poprawic jakos osiagi??
A drugie pytanie czy mozna poprawic dzwiek motoru??
Mianowicie wsadzilem tam tlumik ktory mialem w 1,8 RP jest to REMUS z YAHAHY 750;) w tym jeden osiem fajnie mruczal a teraz jest w tym 1.3 gaznikowym i praktycznie tak jak by tam nic nie bylo zadnej zmiany barwy dzwieku;(
Co moze byc przyczyna i czy mozna to jakos zmienic jakas strumienica czy czyms takim??
z gory dzieki spab
mam mk2 1.3 na gazniku i moje pytanie czy darady poprawic jakos osiagi??
A drugie pytanie czy mozna poprawic dzwiek motoru??
Mianowicie wsadzilem tam tlumik ktory mialem w 1,8 RP jest to REMUS z YAHAHY 750;) w tym jeden osiem fajnie mruczal a teraz jest w tym 1.3 gaznikowym i praktycznie tak jak by tam nic nie bylo zadnej zmiany barwy dzwieku;(
Co moze byc przyczyna i czy mozna to jakos zmienic jakas strumienica czy czyms takim??
z gory dzieki spab
Elo!
Wiec temat SWAP'u juz przerobilem bo mam 2 golfa z silnikiem 2.0 16v 9A z 93 roku w golfie ktorego chcem sprzedac bo zachcialo mi sie robic z mk2 na mk3 no i wyszla kicha....Dlatego chcem sprzedac cale auto z tym swapem ktoy ostatecznie mnie wyniusl 5tys;(
wiec jak by ktos chcial mk2 to jest za 3500zl do dogadania....
A co myslicie o jakis strumienicach czy to poprawi dzwiek?
spab
Wiec temat SWAP'u juz przerobilem bo mam 2 golfa z silnikiem 2.0 16v 9A z 93 roku w golfie ktorego chcem sprzedac bo zachcialo mi sie robic z mk2 na mk3 no i wyszla kicha....Dlatego chcem sprzedac cale auto z tym swapem ktoy ostatecznie mnie wyniusl 5tys;(
wiec jak by ktos chcial mk2 to jest za 3500zl do dogadania....
A co myslicie o jakis strumienicach czy to poprawi dzwiek?
spab
jeżeli zamontujesz ją prawidlowo i z głową zrobisz cały wydech to może i coś da nawet w hp ... dzwięk na pewno zmieni się podczas hamowania silnikiem , będzie strzelał z rury . Ogólnie w przelotowym wydechu niby ona pomaga ... Mam u siebie i podczas montowania zarówno w dieslu jak i benzynie , była odczuwalna minimalna różnica w elastyczności silnika na poszczególnych biegach ... mówię tu też o usunięciu katalizatora i zamiast niego wspawanie strumienicy . Pozdr
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
Pomyśl o wrzuceniu weberka - też jestem w trakcie - jak dobrze pójdzie to powinno coś pomóc . Oczywiste jest to że mało co i swap jest po-sto-kroć opłacalniejszy, ale można się pobawić jak przez pewien czas chcesz jeździć na tym silniku, a jeszcze lepiej jak gaźnik masz uszkodzony(bądź pali jak smok - jak było u mnie).
Swoją drogą da się zrobić coś jeszcze by strzelał z rury przy hamowaniu silnikiem? Kocham ten dźwięk:)
A i swoją droga 1.3 z gaźnikiem to MH , a nie NZ;]
Swoją drogą da się zrobić coś jeszcze by strzelał z rury przy hamowaniu silnikiem? Kocham ten dźwięk:)
A i swoją droga 1.3 z gaźnikiem to MH , a nie NZ;]
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 18:09 przez Pim, łącznie zmieniany 2 razy.
Zwiększyła się moc bo wyciołeś stary katalizator. Gdybyś zamiast katalizatora wspawał zwykłą rurke to moc miał byś taką samą lub nawet większą.lawrai pisze:Mam u siebie i podczas montowania zarówno w dieslu jak i benzynie , była odczuwalna minimalna różnica w elastyczności silnika na poszczególnych biegach ... mówię tu też o usunięciu katalizatora i zamiast niego wspawanie strumienicy
=-Pinhead-=
no tak Pinhead ale jednak ta strumienica nada się w przelotówce bo w tym się chyba nie mylę ze łuskowa pomaga wywalać spaliny ... Fakt w seryjnym układzie nie jest to wyczuwalne ale w przelotówce (profi) jest ... w serii to tylko strzelanie z rurki na hamowaniu silnikiem . Pozdr
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
Spoko ... żebym miał 150 zł na każdo jedno hamowanie to bym pokazał a na razie śmigajcie serjami . Pozdrawiam
ps. może ktoś tu jeszcze mądry napisze że kolektor 6-2-1 nic nie daje i że ukł. wydechowy nie ma się nic do mocy ? hehhe
ps. może ktoś tu jeszcze mądry napisze że kolektor 6-2-1 nic nie daje i że ukł. wydechowy nie ma się nic do mocy ? hehhe
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2007 22:42 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości