Świece - dają efekt????
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
warto
Jak dla mnie swiece sa waznym elementem,ja swoje kupiłem komplet "NGK" i jak narazie fura chodzi ja w zegarku.Polecam ta firme bo niewiem jak u innych ale onim maja dedykowane swiece do kazdego modelu wiec swieca chodzi optymalnie do kazdego samochodu:)a co mocy to wzrost jest znikomy ale sa plusy:)naprzykłąd lepsze spalanie mieszanki,lepsza sprawnosc fury.....wiec warto zmienic swiece...polecam
igor002 pisze:A do 1.6PN jak wsadze NGK to bedzie jakaś mała zmiana?
czy szkoda sie w to bawić? to juz niby troszke większa pojemność
do silnika PN przewidziano swieco o innej cieplocie (mniejszej) i sa to swiece trojelektrodowe czy jakos tak ( u NGK maja oznaczenie 21 koszt to 20zl/szt w kielcach - kupowalem w sobote)Agamek12 pisze:Ja mam w swoim PN świece NGK czteroelektrodowe. Na tych świecach auto przyjechało już z Niemiec. W Polsce założyłem do niego gaz. I teraz moje pytanie: będę zmieniał śwece, bu już swoje przeżyły, ale na jakie mam je zamienić? Podobno w gazie super sprawują sie nasze Iskry, ale czy to prawda? A może jednak dopłacić za czteroelektrodowe NGK, takie jak mam teraz? Co radzicie?
zmiana swiec nie dodaw wam duzo mocy w silniku seryjnym ale jest duza roznica w plynnosci pracy silnika zasilanego LPG (gaz jest bardzo czuly na iskre zaplonowa)
co do swiec iskry(jezeli dobrze pamietam 12zl/szt do PN) sa niezle ale wytrzymuja na gazie okolo 10tys km a NGK 20-25tys km
dobre swiece moga zaowocowac mniejszym spalaniem!!! a stare zuzyte remontem silnika - w przypadku gdy "upalona elektroda" wpadnie do cylindra
Trabant plastik jest fantastik!
wielu z was mowi o briskach negatywnie a ile z was je mialo?? zapewne niewiele lub zaden. ja do kanta 1.5 82 kuce zamontowalem briski silver i przykro mi was rozczarowac ale chodzil o niebo lepiej niz na israch. robione sa pod gaz nie jako uniwersalne ale typowo pod gaz (kant byl zagazowany) na bezynie tez swietnie sie sprawowaly. po zamianie silnik o wiele latwiej zapuszczal (mniej krecenia DUZO mniej) falowanie obrotami spadlo a silnik ladniej reagowal na pedal gazu praca silnika sie poprawila.
zaplacilem za nie na allegro jednakowo lub mniej niz za iskry
fakt kant to znacznie lepsze auto do takich testow roznice sa bardziej widoczne na wtryskach roznica byla by pewnie niewielka jednak "ziarnko ziarnka a....."
to moje odczucia po zmianie z iskierek na brisk silver, mial bym dalej kanta dalej bym jezdzil na nich. obecnie do mojego silnika kupil bym NGK V Line lub zastanowil sie nad ktoryms modelem briska
zaplacilem za nie na allegro jednakowo lub mniej niz za iskry
fakt kant to znacznie lepsze auto do takich testow roznice sa bardziej widoczne na wtryskach roznica byla by pewnie niewielka jednak "ziarnko ziarnka a....."
to moje odczucia po zmianie z iskierek na brisk silver, mial bym dalej kanta dalej bym jezdzil na nich. obecnie do mojego silnika kupil bym NGK V Line lub zastanowil sie nad ktoryms modelem briska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości