1.8 aam/abs na 2.0 8v 115km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
1.8 aam/abs na 2.0 8v 115km
Tak jak w temacie, poszukuje jakichś wytycznych od was.
mysle nad zmainą mojego 1.8 8v aam troche rpzerobionego (wałek od abs i komputer) na silnik 2.0 115km, przynajmniej bedzie te 115km i sie to odczuje na dynamice, po tej zmianie wałka i kompa było w nawet, ale w miare jedzenia apetyt rośnie.
Dodam ze auta nie zmieniam i nie mam zamiaru bo mam fajny i dobrze utrzymany egzemplarz.
interesują mnie takie kwestie co poza samym silnikiem i załóżmy sterownikiem od neigo musze pozmieniać, tzn wiązki? sprzęgło i skrzynia (to mnie najbardziej interesuje bo jakieś 4tyś km temu wymieniłem kompletne sprzegło w aucie).
i ogólnie czy duzo roboty z tym jest i na co zwrocic uwage.
Jestem laikiem, silnika nigdy nie wymieniałem.
Dla panów którzy mnie zjadą z góry na dół o szukaczke, szukałem, uwierzcie mi, ale siedze w rpacy i nie ma klimy jest straszny upał od maszyny foto (laboratorium fotograficzne) chwila przestoju i nie moge znależć, właczyłem szukaczke ale duzo mi ni epomogła, poprostu nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Z góry dziekuje wszystkim za informacje każdego rodzaju.
mysle nad zmainą mojego 1.8 8v aam troche rpzerobionego (wałek od abs i komputer) na silnik 2.0 115km, przynajmniej bedzie te 115km i sie to odczuje na dynamice, po tej zmianie wałka i kompa było w nawet, ale w miare jedzenia apetyt rośnie.
Dodam ze auta nie zmieniam i nie mam zamiaru bo mam fajny i dobrze utrzymany egzemplarz.
interesują mnie takie kwestie co poza samym silnikiem i załóżmy sterownikiem od neigo musze pozmieniać, tzn wiązki? sprzęgło i skrzynia (to mnie najbardziej interesuje bo jakieś 4tyś km temu wymieniłem kompletne sprzegło w aucie).
i ogólnie czy duzo roboty z tym jest i na co zwrocic uwage.
Jestem laikiem, silnika nigdy nie wymieniałem.
Dla panów którzy mnie zjadą z góry na dół o szukaczke, szukałem, uwierzcie mi, ale siedze w rpacy i nie ma klimy jest straszny upał od maszyny foto (laboratorium fotograficzne) chwila przestoju i nie moge znależć, właczyłem szukaczke ale duzo mi ni epomogła, poprostu nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Z góry dziekuje wszystkim za informacje każdego rodzaju.
Mk3 GTI 16V ABF
Na pare Ci odpowiem:
-wiązka do zmiany
-sprzęgło jeśłi masz 210 to zostaje
-skrzynia ew. może zostać choć ta do 2.0 8V ma krótsze przełożenia (tez na wodziki i sprzęgło linka więc prosta wymiana)
-wydech do wymiany (praktycznie zostaje tylko ostatni)
-mocowania silnika wszystkie te same
-pompa paliwa też do zmiany
To chyba tyle, oczywiście zakładając, że masz cały silnik z osprzetem. Jeśli o czymś zapomniałem pprosze poprawić.
-wiązka do zmiany
-sprzęgło jeśłi masz 210 to zostaje
-skrzynia ew. może zostać choć ta do 2.0 8V ma krótsze przełożenia (tez na wodziki i sprzęgło linka więc prosta wymiana)
-wydech do wymiany (praktycznie zostaje tylko ostatni)
-mocowania silnika wszystkie te same
-pompa paliwa też do zmiany
To chyba tyle, oczywiście zakładając, że masz cały silnik z osprzetem. Jeśli o czymś zapomniałem pprosze poprawić.
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
troszke mnie nie było, duzo pracy i sesja:/
A wiec czy dobrze rozumiem, jeżeli si emyle prosze mnie poprawić.
Potrzebuje silnik 2.0 8v, wiazke do niego, sterownik, i dwururke a reszte wydechu jakoś dopasuje dospawam?
Czyli w sumie jakiejś wielkiej mecyi niema? ile za taka wymiane mogą mnie zkroić i z czym sie trzeba liczyć przy wymianie, chodzi mi o jakieś niespodzianki bo jak wiadomo z doświadczeń to nie zawsze "nowy silnik" jesat lepszy...
Aha, jak sie ma klimatyzacja i ukłąd klimy do tego całego swapowania?
Co do silnika 2.0 16v to i owszem kusi, ale spalanie ma juz wyższe dużo od 1.8 (tak mi sie wydaje) ale nawet nie to, z tym 2.0 mam duzo więcej wymiany i roboty a niewiem czy to jest sens, porpostu chce zeby moje auto było dynamiczne a nie chce pujsc z torbami na paliwo i na wymiane tego wszystkiego.
A wiec czy dobrze rozumiem, jeżeli si emyle prosze mnie poprawić.
Potrzebuje silnik 2.0 8v, wiazke do niego, sterownik, i dwururke a reszte wydechu jakoś dopasuje dospawam?
Czyli w sumie jakiejś wielkiej mecyi niema? ile za taka wymiane mogą mnie zkroić i z czym sie trzeba liczyć przy wymianie, chodzi mi o jakieś niespodzianki bo jak wiadomo z doświadczeń to nie zawsze "nowy silnik" jesat lepszy...
Aha, jak sie ma klimatyzacja i ukłąd klimy do tego całego swapowania?
Co do silnika 2.0 16v to i owszem kusi, ale spalanie ma juz wyższe dużo od 1.8 (tak mi sie wydaje) ale nawet nie to, z tym 2.0 mam duzo więcej wymiany i roboty a niewiem czy to jest sens, porpostu chce zeby moje auto było dynamiczne a nie chce pujsc z torbami na paliwo i na wymiane tego wszystkiego.
Mk3 GTI 16V ABF
To wystarzczyigor002 pisze:A wiec czy dobrze rozumiem, jeżeli si emyle prosze mnie poprawić.
Potrzebuje silnik 2.0 8v, wiazke do niego, sterownik, i dwururke a reszte wydechu jakoś dopasuje dospawam?
2.0 8V pali wiecej od 2.0 16V wybor nalezy do Ciebieigor002 pisze:chce zeby moje auto było dynamiczne a nie chce pujsc z torbami na paliwo i na wymiane tego wszystkiego.
[ Dodano: 01 Cze 2007 15:47 ]
Silnik wrzucisz sobie sam bo to zadna filozofia a do elektroniki(jesli niemasz pojecia) to zawolaj znajomego elektronika i daj mu schemat i to tyleigor002 pisze:ile za taka wymiane mogą mnie zkroić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości