[MK3] CHIP FastTuning AAM=89PS gwarantowane...

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw mar 06, 2008 09:30

madelk pisze:witam!
mój znajomy czipuje silniki w każdego rodzaju samochodach z grup seat audi vw skoda mercedes!
koledze z golfa 2 1.8 w seri 75HP zrobił 105! jak teraz czytam to co jest na forum to wydaje mi sie nierealne troche że o tyle da się podnieść moc samym czipem! mi podbił z 90 koni na 100 ale nie sprawdzałem auta na hamowni i nie mam pewności ile tam tego teraz siedzi! kosztuje takie podbicie w golfie 300złotych i 30 minut czekania, najpierw wyjmują komputer, potem specjalną lutownicą "odklejają" czipa, potem kasują serie fioletem, wgrywają swoje ścieżki, wkłądają z powrotem czipa, odpalasz samochód i już! wiem ze czasem może być problem z odpaleniem ale rzadko (jeśli coś to poprawią tak jak być powinno)
Kto wie w jaki sposób podbijają konie w serii w tym gt? Czy tylko czipem czy silnik się czymś rożni?
orzeszku***** :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » czw mar 06, 2008 18:54

madelk pisze:witam!
mój znajomy czipuje silniki w każdego rodzaju samochodach z grup seat audi vw skoda mercedes!
koledze z golfa 2 1.8 w seri 75HP zrobił 105! jak teraz czytam to co jest na forum to wydaje mi sie nierealne troche że o tyle da się podnieść moc samym czipem! mi podbił z 90 koni na 100 ale nie sprawdzałem auta na hamowni i nie mam pewności ile tam tego teraz siedzi! kosztuje takie podbicie w golfie 300złotych i 30 minut czekania, najpierw wyjmują komputer, potem specjalną lutownicą "odklejają" czipa, potem kasują serie fioletem, wgrywają swoje ścieżki, wkłądają z powrotem czipa, odpalasz samochód i już! wiem ze czasem może być problem z odpaleniem ale rzadko (jeśli coś to poprawią tak jak być powinno)
Kto wie w jaki sposób podbijają konie w serii w tym gt? Czy tylko czipem czy silnik się czymś rożni?
O ile sie nie myle to nie bylo w golfie 2 silnikow 1.8 ktore maja 75 km. Nie hamowales auta przed i po to skad wiesz ile ten czip dal ci koni.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw mar 06, 2008 22:21

gtx pisze:
madelk pisze:witam!
mój znajomy czipuje silniki w każdego rodzaju samochodach z grup seat audi vw skoda mercedes!
koledze z golfa 2 1.8 w seri 75HP zrobił 105! jak teraz czytam to co jest na forum to wydaje mi sie nierealne troche że o tyle da się podnieść moc samym czipem! mi podbił z 90 koni na 100 ale nie sprawdzałem auta na hamowni i nie mam pewności ile tam tego teraz siedzi! kosztuje takie podbicie w golfie 300złotych i 30 minut czekania, najpierw wyjmują komputer, potem specjalną lutownicą "odklejają" czipa, potem kasują serie fioletem, wgrywają swoje ścieżki, wkłądają z powrotem czipa, odpalasz samochód i już! wiem ze czasem może być problem z odpaleniem ale rzadko (jeśli coś to poprawią tak jak być powinno)
Kto wie w jaki sposób podbijają konie w serii w tym gt? Czy tylko czipem czy silnik się czymś rożni?
O ile sie nie myle to nie bylo w golfie 2 silnikow 1.8 ktore maja 75 km. Nie hamowales auta przed i po to skad wiesz ile ten czip dal ci koni.
proste znajomy powiedział mu, że ma 75km podbił do 90km czyli do seryjnej mocy a człowiek ten zapłacił za to, że mu zczipował do mocy 90km, która ten silnik miał :rotfl:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt mar 07, 2008 23:52

marcinas1983 pisze:proste znajomy powiedział mu, że ma 75km podbił do 90km czyli do seryjnej mocy a człowiek ten zapłacił za to, że mu zczipował do mocy 90km, która ten silnik miał
prosze !!! nie piszcie juz więcej takich rzeczy :helm: to jest poważne forum :helm:

ja wymiękam :bajer:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob mar 08, 2008 00:12

homsky, chodziło mi o to, że silnik w mk2 miał fabrycznie 90km, człowiek który koledze czipował auto powiedział mu, że ma 75km :grin: (taka ściema) niby podciągnął go do 90km, które ten silnik miał fabrycznie :bigok: skasował i właściciel lepsze ma samopoczucie :rotfl:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob mar 08, 2008 12:53

marcinas1983 pisze:homsky, chodziło mi o to, że silnik w mk2 miał fabrycznie 90km, człowiek który koledze czipował auto powiedział mu, że ma 75km (taka ściema) niby podciągnął go do 90km, które ten silnik miał fabrycznie skasował i właściciel lepsze ma samopoczucie
Wiem wiem, doskonale rozumiem co napisałeś , nie śmieje z Ciebie tylko z sytuacji którą opisałeś :grin:

:pub: :pub: :pub:

Dobra , koniec OT


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
muszkin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 17:29
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: muszkin » wt mar 11, 2008 11:52

No to jak jest z tymi AAM i niby czipami ??? Działa to czy ściema??? Mam AAM-a i strasznie to jest zmulone. Chciałbym podnieść moc tego silnika ale czytam ten wątek i opadam z sił. Ktoś pisał że ma innego kompa i wałek. To by mnie urządzało bo wymienić wałek nie problem i z kompem myślę że również bym sobie poradził tylko jaki to koszt i ile to da??? Dopisze jeszcze że chciał bym mu zapodać podtlenek LPG :grin: i tu rodzi się pytanie. Kiedy modyfikować - przed zagazowaniem czy już po??? Z góry dzięki za porady ;)
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 11:54 przez muszkin, łącznie zmieniany 1 raz.


Czarny gofer MK3 z mułkiem pod maską :P

Awatar użytkownika
Bedzio Mk3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:31
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: Bedzio Mk3 » wt mar 11, 2008 12:43

Jeżeli chcesz zakladac LPG to sie nie opłaca raczej nic robic.


[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9078d538102397aa.html[/img]

Awatar użytkownika
muszkin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 17:29
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: muszkin » wt mar 11, 2008 13:40

To mnie Bedzio Mk3 troszkę zmartwiłeś bo po zagazowaniu to już wogóle nie będzie chciało jeździć :crazy: Słyszałem coś kiedyś o BLOS-ie, że ciekawe rozwiązanie ale to musze się popytać w innym dziale.


Czarny gofer MK3 z mułkiem pod maską :P

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt mar 11, 2008 14:48

blos do jednopunktu sie nie nadaje.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt mar 11, 2008 14:55

muszkin pisze:No to jak jest z tymi AAM i niby czipami ??? Działa to czy ściema??? Mam AAM-a i strasznie to jest zmulone. Chciałbym podnieść moc tego silnika ale czytam ten wątek i opadam z sił. Ktoś pisał że ma innego kompa i wałek. To by mnie urządzało bo wymienić wałek nie problem i z kompem myślę że również bym sobie poradził tylko jaki to koszt i ile to da??? Dopisze jeszcze że chciał bym mu zapodać podtlenek LPG :grin: i tu rodzi się pytanie. Kiedy modyfikować - przed zagazowaniem czy już po??? Z góry dzięki za porady ;)
Zamulone tzn ? Vmax 168 km/h 0-80 8,9 sek. 0-100 14,0 sek. nawet tyle nie wyciąga ? Jeśli nie daje rady to sprawdź sprzęgło(czy nie ślizga), hamulce(czy odbijają), opony(ciśnienie i rozmiar), układ wydechowy(katalizator), filtry(powietrze, paliwo), świece, palec, kopułkę (świeże czyli mają mniej niż 60 tys km i wyregulowany zapłon) - auto na 1,2,3 biegu musi się kręcić swobodnie do czerwonego pola, nawet jak ma tylko 75KM mocy ... :satan:
jak masz jeszcze trochę czasu przed zagazowaniem to lepiej doprowadź go do przyzwoitej serii ... bo inaczej po gazie będzie tragedia ... :grrr:
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 14:56 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt mar 11, 2008 18:34

Nawet jak by miał silnik w stanie idealnym i fabryczne 75KM to i tak po zagazowaniu będzie tragedia. Buda mkIII i sześciesiąt pare koników to dobre rozwiązanie tylko dla kogoś ignorującego calkowicie osiągi, czyli byle się toczył.
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 18:35 przez Pinhead, łącznie zmieniany 1 raz.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
muszkin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 17:29
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: muszkin » śr mar 12, 2008 17:29

Pinhead pisze:Nawet jak by miał silnik w stanie idealnym i fabryczne 75KM to i tak po zagazowaniu będzie tragedia. Buda mkIII i sześciesiąt pare koników to dobre rozwiązanie tylko dla kogoś ignorującego calkowicie osiągi, czyli byle się toczył
Zacytuję ŁONĘ ''nie wymagam od Ciebie osiągów ferrari, wystarczy żebyś zapalił" :grin: Proste że nikt od 75 konnego gofra (kilka pewnie zdechło przez te 15 lat) nie wymaga przyspieszeń rzędu 8 sekund do setki. Chodzi o to żeby był ciut żwawszy ;)


Czarny gofer MK3 z mułkiem pod maską :P

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr mar 12, 2008 18:03

Wymontuj lpg i będzie żwawszy. Nic więcej się nie wymyśli na gazie przy którym nawet nie zbliżysz się do fabrycznego przebiegu momentu obrotowego. Jak ktoś kupuje AAM i montuje do niego gaz po czym stwierdza że osiągi nie sa mu obojętne to według mnie zrobił bardzo zły zakup.


=-Pinhead-=

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości