orzeszku*****madelk pisze:witam!
mój znajomy czipuje silniki w każdego rodzaju samochodach z grup seat audi vw skoda mercedes!
koledze z golfa 2 1.8 w seri 75HP zrobił 105! jak teraz czytam to co jest na forum to wydaje mi sie nierealne troche że o tyle da się podnieść moc samym czipem! mi podbił z 90 koni na 100 ale nie sprawdzałem auta na hamowni i nie mam pewności ile tam tego teraz siedzi! kosztuje takie podbicie w golfie 300złotych i 30 minut czekania, najpierw wyjmują komputer, potem specjalną lutownicą "odklejają" czipa, potem kasują serie fioletem, wgrywają swoje ścieżki, wkłądają z powrotem czipa, odpalasz samochód i już! wiem ze czasem może być problem z odpaleniem ale rzadko (jeśli coś to poprawią tak jak być powinno)
Kto wie w jaki sposób podbijają konie w serii w tym gt? Czy tylko czipem czy silnik się czymś rożni?
[MK3] CHIP FastTuning AAM=89PS gwarantowane...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
O ile sie nie myle to nie bylo w golfie 2 silnikow 1.8 ktore maja 75 km. Nie hamowales auta przed i po to skad wiesz ile ten czip dal ci koni.madelk pisze:witam!
mój znajomy czipuje silniki w każdego rodzaju samochodach z grup seat audi vw skoda mercedes!
koledze z golfa 2 1.8 w seri 75HP zrobił 105! jak teraz czytam to co jest na forum to wydaje mi sie nierealne troche że o tyle da się podnieść moc samym czipem! mi podbił z 90 koni na 100 ale nie sprawdzałem auta na hamowni i nie mam pewności ile tam tego teraz siedzi! kosztuje takie podbicie w golfie 300złotych i 30 minut czekania, najpierw wyjmują komputer, potem specjalną lutownicą "odklejają" czipa, potem kasują serie fioletem, wgrywają swoje ścieżki, wkłądają z powrotem czipa, odpalasz samochód i już! wiem ze czasem może być problem z odpaleniem ale rzadko (jeśli coś to poprawią tak jak być powinno)
Kto wie w jaki sposób podbijają konie w serii w tym gt? Czy tylko czipem czy silnik się czymś rożni?
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
proste znajomy powiedział mu, że ma 75km podbił do 90km czyli do seryjnej mocy a człowiek ten zapłacił za to, że mu zczipował do mocy 90km, która ten silnik miałgtx pisze:O ile sie nie myle to nie bylo w golfie 2 silnikow 1.8 ktore maja 75 km. Nie hamowales auta przed i po to skad wiesz ile ten czip dal ci koni.madelk pisze:witam!
mój znajomy czipuje silniki w każdego rodzaju samochodach z grup seat audi vw skoda mercedes!
koledze z golfa 2 1.8 w seri 75HP zrobił 105! jak teraz czytam to co jest na forum to wydaje mi sie nierealne troche że o tyle da się podnieść moc samym czipem! mi podbił z 90 koni na 100 ale nie sprawdzałem auta na hamowni i nie mam pewności ile tam tego teraz siedzi! kosztuje takie podbicie w golfie 300złotych i 30 minut czekania, najpierw wyjmują komputer, potem specjalną lutownicą "odklejają" czipa, potem kasują serie fioletem, wgrywają swoje ścieżki, wkłądają z powrotem czipa, odpalasz samochód i już! wiem ze czasem może być problem z odpaleniem ale rzadko (jeśli coś to poprawią tak jak być powinno)
Kto wie w jaki sposób podbijają konie w serii w tym gt? Czy tylko czipem czy silnik się czymś rożni?
prosze !!! nie piszcie juz więcej takich rzeczy to jest poważne forummarcinas1983 pisze:proste znajomy powiedział mu, że ma 75km podbił do 90km czyli do seryjnej mocy a człowiek ten zapłacił za to, że mu zczipował do mocy 90km, która ten silnik miał
ja wymiękam
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Wiem wiem, doskonale rozumiem co napisałeś , nie śmieje z Ciebie tylko z sytuacji którą opisałeśmarcinas1983 pisze:homsky, chodziło mi o to, że silnik w mk2 miał fabrycznie 90km, człowiek który koledze czipował auto powiedział mu, że ma 75km (taka ściema) niby podciągnął go do 90km, które ten silnik miał fabrycznie skasował i właściciel lepsze ma samopoczucie
Dobra , koniec OT
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
No to jak jest z tymi AAM i niby czipami ??? Działa to czy ściema??? Mam AAM-a i strasznie to jest zmulone. Chciałbym podnieść moc tego silnika ale czytam ten wątek i opadam z sił. Ktoś pisał że ma innego kompa i wałek. To by mnie urządzało bo wymienić wałek nie problem i z kompem myślę że również bym sobie poradził tylko jaki to koszt i ile to da??? Dopisze jeszcze że chciał bym mu zapodać podtlenek LPG i tu rodzi się pytanie. Kiedy modyfikować - przed zagazowaniem czy już po??? Z góry dzięki za porady
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 11:54 przez muszkin, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny gofer MK3 z mułkiem pod maską :P
- Bedzio Mk3
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:31
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Zamulone tzn ? Vmax 168 km/h 0-80 8,9 sek. 0-100 14,0 sek. nawet tyle nie wyciąga ? Jeśli nie daje rady to sprawdź sprzęgło(czy nie ślizga), hamulce(czy odbijają), opony(ciśnienie i rozmiar), układ wydechowy(katalizator), filtry(powietrze, paliwo), świece, palec, kopułkę (świeże czyli mają mniej niż 60 tys km i wyregulowany zapłon) - auto na 1,2,3 biegu musi się kręcić swobodnie do czerwonego pola, nawet jak ma tylko 75KM mocy ...muszkin pisze:No to jak jest z tymi AAM i niby czipami ??? Działa to czy ściema??? Mam AAM-a i strasznie to jest zmulone. Chciałbym podnieść moc tego silnika ale czytam ten wątek i opadam z sił. Ktoś pisał że ma innego kompa i wałek. To by mnie urządzało bo wymienić wałek nie problem i z kompem myślę że również bym sobie poradził tylko jaki to koszt i ile to da??? Dopisze jeszcze że chciał bym mu zapodać podtlenek LPG i tu rodzi się pytanie. Kiedy modyfikować - przed zagazowaniem czy już po??? Z góry dzięki za porady
jak masz jeszcze trochę czasu przed zagazowaniem to lepiej doprowadź go do przyzwoitej serii ... bo inaczej po gazie będzie tragedia ...
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 14:56 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.
TDPower
Nawet jak by miał silnik w stanie idealnym i fabryczne 75KM to i tak po zagazowaniu będzie tragedia. Buda mkIII i sześciesiąt pare koników to dobre rozwiązanie tylko dla kogoś ignorującego calkowicie osiągi, czyli byle się toczył.
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 18:35 przez Pinhead, łącznie zmieniany 1 raz.
=-Pinhead-=
Zacytuję ŁONĘ ''nie wymagam od Ciebie osiągów ferrari, wystarczy żebyś zapalił" Proste że nikt od 75 konnego gofra (kilka pewnie zdechło przez te 15 lat) nie wymaga przyspieszeń rzędu 8 sekund do setki. Chodzi o to żeby był ciut żwawszyPinhead pisze:Nawet jak by miał silnik w stanie idealnym i fabryczne 75KM to i tak po zagazowaniu będzie tragedia. Buda mkIII i sześciesiąt pare koników to dobre rozwiązanie tylko dla kogoś ignorującego calkowicie osiągi, czyli byle się toczył
Czarny gofer MK3 z mułkiem pod maską :P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości