Strona 3 z 5

:P

: czw sie 24, 2006 16:46
autor: Sebek123
A znacie moze taki programik w ktorym da sie robic wirualny tunning?? Kiedys o takim słyszałem ale niestety nie udało mi sie znaleźć. :grin:

[ Dodano: 24 Sie 2006 16:47 ]
A znacie moze taki programik w ktorym da sie robic wirualny tunning?? Kiedys o takim słyszałem ale niestety nie udało mi sie znaleźć. Jak macie to podajcie link. :grin:

: wt wrz 12, 2006 18:57
autor: homsky
Świetny program! Całość bazuje na czystej matematycznej postaci "teorii ruchu pojazdów" czyli bilansach momentu i mocy przełożen skrzyń oraz sumarycznych oporów toczenia, bezwładności, oporów powietrza itd , świetnie ktoś to ubrał w jedną całość i brawo dla autora programu , bo pamietam że kiedys takie rzeczy liczyłem z długopisem w jednej ręce i kalkulatorem w drugiej ręce, zabawy na piechote na pół dnia , a tutaj klik klik i juz wyniki jak na tacy :bigok:

P.S. Nie zrażajcie sie do programu jesli wyniki wam wychodza podejżane , bardzo ważne jest wpisanie właściwych wartości współczynnika oporu powietrza dla danego auta , błedne wpisanie tego parametru dośc znacznie zaniża lub zawyża Vmax i przyspieszenie. A swoja drogą wie ktos ile dokładnie wynosi Cx dla mk2 i mk3 ???

: pt wrz 29, 2006 12:17
autor: wojtaz83
dla mk3 0.30 dla mk2 niewiem :)

: pt wrz 29, 2006 23:42
autor: homsky
wojtaz83 pisze:dla mk3 0.30 dla mk2 niewiem
Dzieki ! Tez juz to wyszperałem w necie , mk3 Cx=0,30 , mk2 Cx=0,34

: pn paź 30, 2006 14:38
autor: M4R71N
fajny programik :D ale calkowicie nie moge sie polapac w dodawaniu aut :P mozna dokladne wytlumaczenie tego oraz dane do kilku autek? :D
Golf 2 1.3 benzyna
Golf 2 1.6 TD
Golf 2 1.6 TDI
Daewoo Matiz :mrgreen:
Peugeot 405 1.9D

: śr lis 01, 2006 14:34
autor: matti_vw
Czy mógłby ktoś zrobić jakieś małe tłumaczenie do tego programiku?

: pn lis 06, 2006 16:26
autor: Majiic
Ma ktos ten program bo mi link nie dziala. :)
Dzieki

: pn lis 06, 2006 20:36
autor: k3fir
link juz dziala

: wt lis 07, 2006 00:38
autor: Majiic
Dzieki ;)

: pt gru 22, 2006 23:42
autor: doctor
kurde jak wybiore samochody,i klikam powiedzmy Drag Race to wyskakuje mi czysty ciemny ekran i nic dalej??dziwnie, czy robie coś źle?

: śr gru 27, 2006 14:16
autor: gregoreq
Przed wlaczeniem programiku w xp kliknac na jego ikonke prawa mysza -> wlasciwosci -> zgodnosci -> uruchom ten programw trybie zgodnosci -> win 98 .
Co do tlumaczenia to cos konkretnie potrzeba , czy ogolnie calosc ( bo jak dla mnie programik wydaje sie bardzo fajny i cale menu jest bardzo komunikatywne )

p.s.
Odpalilem programik wczoraj i zaczal mi bardzo wolno chodzi - "przeliczanie " samochodu przd dragiem , pomiarem 0-100 ... itp trwa dlugo ok. 10 sekund na kazde auto , optymalizowanie startu liczone pod 0-100 trwa dobra minute ( kiedys z 5 sek ) . Ma ktos moze jakies dosiadczenie w pracy z dosem ? Czemu tak wolno zaczal chodzic ?

: pt kwie 13, 2007 11:08
autor: nomid05
czy mógłby ktoś wysłać mi link gdzie mogę znaleźć wszystko na temat mk3 GTI 8v 2.0 1995r. ? (chce doprowadzić silnik do porządku) cool_maniek@tlen.pl

: pt paź 05, 2007 17:16
autor: sas_gti
panowie czy ktos moze mi wytlumaczyc jak to jest z ustawianiem ruszania w tym programie? Praktycznie wszytkie auta jesli by ustawic metodę ruszania na tę wyliczonarpzez program jako optymalną to mają po 0,5-1 sek lepsze sprinty. Domyslam sie ze to oczywiscie preklamanie spowodowane trakcja na ryszeniu. Np dla mk2 g60 program start wylicza na jakies marne 1200 obr/min i metoda DUMP i rzekomo ma on miec wtedy nieiwiele powyzej 7,1 do paczki. Jak ustawilem metode ruszania na okolo 3 tys obr i metoda slip przez 2 sek to wtedy pokazuje mniej wiecej prawde czyli pod 8 sek. Jak to jest czy jednka mimo wsystko stosowac optymaizajce startu czy raczej ustawiac recznie. Czy DUMP oznacza strzal i sprzeglo zachowuje sie jak spiek a slip to tradycyjne sprzeglo i jesli tak to jaki czas poslizgu sprzegla ustawic. Dlaczego optymalizacja startu az tak polepsze wyniki. caly program bardzo fajny, mozna badac prawie wszytkie podstawowe mechaniczne modyfikacje, ale ten start to chyba slaby punkt.
Ma ktos wykresy seryjnego PFa?

: sob paź 06, 2007 07:29
autor: evolution
sas_gti pisze:panowie czy ktos moze mi wytlumaczyc jak to jest z ustawianiem ruszania w tym programie? Praktycznie wszytkie auta jesli by ustawic metodę ruszania na tę wyliczonarpzez program jako optymalną to mają po 0,5-1 sek lepsze sprinty. Domyslam sie ze to oczywiscie preklamanie spowodowane trakcja na ryszeniu. Np dla mk2 g60 program start wylicza na jakies marne 1200 obr/min i metoda DUMP i rzekomo ma on miec wtedy nieiwiele powyzej 7,1 do paczki. Jak ustawilem metode ruszania na okolo 3 tys obr i metoda slip przez 2 sek to wtedy pokazuje mniej wiecej prawde czyli pod 8 sek. Jak to jest czy jednka mimo wsystko stosowac optymaizajce startu czy raczej ustawiac recznie. Czy DUMP oznacza strzal i sprzeglo zachowuje sie jak spiek a slip to tradycyjne sprzeglo i jesli tak to jaki czas poslizgu sprzegla ustawic. Dlaczego optymalizacja startu az tak polepsze wyniki. caly program bardzo fajny, mozna badac prawie wszytkie podstawowe mechaniczne modyfikacje, ale ten start to chyba slaby punkt.
Ma ktos wykresy seryjnego PFa?
masz cos takiego jak parametry pojazdu i tam wpisujesz wszystko lacznie z obrotami ladowania turbo i mocami przy danych obrotach co 500. jak to wpiszesz wychodzi co ma wyjsc...