Swap Audi cabrio z TDi 90 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 335
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
- Lokalizacja: Mościska/Laski
- Kontakt:
Swap Audi cabrio z TDi 90 KM
Proszę powiedzieć czy ktoś już w PL to robił
chodzi mi o tego typu Audi ( nie ten egzemplarz) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1880243
Proszę o podanie osób z forum które byłyby w stanie tego się podjąc ?
osoby któe tym się zajmują i to przeczytają proszę o kontakt na pw
w celu ustalenia co dokładnie trzeba przerobić w jakiej cenie.
Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko
pozdr
BTW FILMIK Z UR QUATTRO POLECAM Aż ciarki przechodzą
http://www.autokrata.pl/ogien/1745/audi_quattro/
chodzi mi o tego typu Audi ( nie ten egzemplarz) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1880243
Proszę o podanie osób z forum które byłyby w stanie tego się podjąc ?
osoby któe tym się zajmują i to przeczytają proszę o kontakt na pw
w celu ustalenia co dokładnie trzeba przerobić w jakiej cenie.
Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko
pozdr
BTW FILMIK Z UR QUATTRO POLECAM Aż ciarki przechodzą
http://www.autokrata.pl/ogien/1745/audi_quattro/
Ostatnio zmieniony śr maja 23, 2007 10:37 przez duudii, łącznie zmieniany 1 raz.
ARL to bardzo droga zabawa. mało ich i kompletny silnik wychodzi może ze 2 tyś taniej niż 2,0 TDI.. 130 wydaje sie realniejszym rozwiązaniem, oczywiście moim zdaniem. mam namiary na chłopaków z gostynia, u mnie robili i z tego co wiem jeszcze kilka innych. u ciebie powinno być mniej problemów niż u mnie więc nie powinno być źle. jak chcesz namiar żeby z nimi pogadać to wal na PW
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Re: Swap Audi cabrio z TDi 90 KM
duudii pisze:Proszę powiedzieć czy ktoś już w PL to robił
chodzi mi o tego typu Audi ( nie ten egzemplarz)
Proszę o podanie osób z forum które byłyby w stanie tego się podjąc ?
osoby któe tym się zajmują i to przeczytają proszę o kontakt na pw
w celu ustalenia co dokładnie trzeba przerobić w jakiej cenie.
Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko
pozdr
1. Swap z 1z na asz czy coś podobnego nie jest już bardzo trudny, sporo zależy od tego czy zadowolisz się tymi 130koniami, czy interesuje cię ze 190-200...
2. Staszek robił już chyba kilka takich swapów w audi, tyle, że w quattro, nie w ośce, zresztą moim zdaniem takie swapy w ośce to pomyłka...lepiej kupić coupe quattro, wtedy będzie zabawa...a w tej chwili taki swap robi uysy
3. Odnośnie ceny - ktoś kto ma dobre pojęcie, zna się na rzeczy, na pewno nie zrobi taniej niż 10-11tyś, ktoś taki także na pewno nie ma terminów, aby od dziś się twoim autem zająć
4. Mogę polecić uysego, MDT z trójmiasta, pewno voj2s a jak chcesz bardzo szybko, to Staszka za zakopanego
5. Kupno silnika nawet prawie nowego...także wiąże się z pewnym ryzykiem...u mnie np. był motor po dzwonku, się zrobił problem z rozrządem, teraz głowica jest w remoncie... więc zawsze trzeba się liczyć z większymi wydatkami, bo nikt ci gwarancji nie da pewno na taki silnik, sami nie wiedzą ludzie co z niemcowni biorą.
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
zleć to Staszkowi z Zakopca - załatwi Ci motorownie z małym przebiegiem ~20 000kmduudii pisze:Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko
Uysy wystroi na 190KM i bedziesz miał zapierdalacza...
nie ma znaczenia czy ARL czy ASZ...jeśli bedziesz zakładał jakiegoś wydajniejszego ladera
2.0 TDI też może być ale softem max 170KM (jeśli kupisz BKD) - lader juz w serii dychawiczny.... możesz kupić BMN (170KM) tylko nie wiem co bedzie jak wywalisz te wszystkie FAPy srapy..
-
- Użytkownik
- Posty: 335
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
- Lokalizacja: Mościska/Laski
- Kontakt:
BTW 2.0 TDI BKD 140 kucy a nie 130Cinek pisze:ARL to bardzo droga zabawa. mało ich i kompletny silnik wychodzi może ze 2 tyś taniej niż 2,0 TDI.. 130 wydaje sie realniejszym rozwiązaniem, oczywiście moim zdaniem. mam namiary na chłopaków z gostynia, u mnie robili i z tego co wiem jeszcze kilka innych. u ciebie powinno być mniej problemów niż u mnie więc nie powinno być źle. jak chcesz namiar żeby z nimi pogadać to wal na PW
Jesli to ci sami co załatwili Olozwirskiemu Niby "ARL'a" to ja podziekuję
ale daj namiary bo może sam znajdę silnik z osprzętem a oni po prostu go wsadzą
pozdr
[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:41 ]
dzięki za infoolozwirski pisze:Firmy z Gostynia kategorycznie nie polecam, druciarze poprostu w dodatku nieslowni, tez u nich robilem.
Zagadaj z uzytkownikiem voj2s, robil juz swapy TDI do audi, jak ma czas to lepiej nie trafisz.
[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:47 ]
jak znajdę ŁYSEGO jak się piszę jego nicka uysy ?ygd pisze:duudii pisze:Proszę powiedzieć czy ktoś już w PL to robił
chodzi mi o tego typu Audi ( nie ten egzemplarz)
Proszę o podanie osób z forum które byłyby w stanie tego się podjąc ?
osoby któe tym się zajmują i to przeczytają proszę o kontakt na pw
w celu ustalenia co dokładnie trzeba przerobić w jakiej cenie.
Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko
pozdr
1. Swap z 1z na asz czy coś podobnego nie jest już bardzo trudny, sporo zależy od tego czy zadowolisz się tymi 130koniami, czy interesuje cię ze 190-200...
2. Staszek robił już chyba kilka takich swapów w audi, tyle, że w quattro, nie w ośce, zresztą moim zdaniem takie swapy w ośce to pomyłka...lepiej kupić coupe quattro, wtedy będzie zabawa...a w tej chwili taki swap robi uysy
3. Odnośnie ceny - ktoś kto ma dobre pojęcie, zna się na rzeczy, na pewno nie zrobi taniej niż 10-11tyś, ktoś taki także na pewno nie ma terminów, aby od dziś się twoim autem zająć
4. Mogę polecić uysego, MDT z trójmiasta, pewno voj2s a jak chcesz bardzo szybko, to Staszka za zakopanego
5. Kupno silnika nawet prawie nowego...także wiąże się z pewnym ryzykiem...u mnie np. był motor po dzwonku, się zrobił problem z rozrządem, teraz głowica jest w remoncie... więc zawsze trzeba się liczyć z większymi wydatkami, bo nikt ci gwarancji nie da pewno na taki silnik, sami nie wiedzą ludzie co z niemcowni biorą.
Słuchaj jakby było audi cabrio w quattro to czemu nie ( ale waga robi swoje)
Gdybym chciał auto co zapier!@# to nie bawiłbym się w takie coś - Taniej by wyszło kupić MKI plus ABF i go troszkę podrasować i mam 750 kg i 170 km to taki S4 co waży 1500 kg i ma 265 km to nie ma szans
W tym roku bedzie UPAŁ i ja chce cabrio z silnikiem diesla ( nie 90 km 1Z tylko coś zwawszego 150 km by mi na początek obleciało)
Czemu uważasz ,że w ośce to pomyłka ? Zalezy do czego autko ma służyć .
A gdzie znalazłeś silniczek swój ? Allegro czy po znajomych ? Bo chyba jakaś gwarancja rozruchowa powinna być ... trzeba w takim razie gadać z ludźmi którzy często kupują silniki
i liczyć na szczęście że trafisz na dobry
pozdr i dzięki
[ Dodano: Sro Maj 23, 2007 09:50 ]
OK zagadam z nim w sumie jeśli ARL ma mnie wyjsć tyle co BKD albo nawet BMN to lepiej nowszy ,ale ta elektronika tam, jak to mi w przyszłości siądzie to marnowanacowboy pisze:zleć to Staszkowi z Zakopca - załatwi Ci motorownie z małym przebiegiem ~20 000kmduudii pisze:Jak nie bedzie zbyt dużej rzeźby to kto wie może na Vag treffen miałbym gotowe Autko
Uysy wystroi na 190KM i bedziesz miał zapierdalacza...
nie ma znaczenia czy ARL czy ASZ...jeśli bedziesz zakładał jakiegoś wydajniejszego ladera
2.0 TDI też może być ale softem max 170KM (jeśli kupisz BKD) - lader juz w serii dychawiczny.... możesz kupić BMN (170KM) tylko nie wiem co bedzie jak wywalisz te wszystkie FAPy srapy..
pozdr
jaka elektronika pare kabelkówduudii pisze:ale ta elektronika tam, jak to mi w przyszłości siądzie to marnowana
ja bym chyba wolał ARL-a, niż BKD....
jakby sie trafił BMN - to bym sie nie zastanawiał
oj chyba nie tak łatwo....duudii pisze:Taniej by wyszło kupić MKI plus ABF i go troszkę podrasować i mam 750 kg i 170 km
a 200KM i 450NM w ośce to juz zaczyna być brak trakcji na 3 biegu
-
- Użytkownik
- Posty: 335
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
- Lokalizacja: Mościska/Laski
- Kontakt:
200 km to już przesada ale seryjnego abf'a albo lekki tuning i 170 km w MKI z wagą 750 KG to nieźle wymiatacowboy pisze:jaka elektronika pare kabelkówduudii pisze:ale ta elektronika tam, jak to mi w przyszłości siądzie to marnowana
ja bym chyba wolał ARL-a, niż BKD....
jakby sie trafił BMN - to bym sie nie zastanawiał
oj chyba nie tak łatwo....duudii pisze:Taniej by wyszło kupić MKI plus ABF i go troszkę podrasować i mam 750 kg i 170 km
a 200KM i 450NM w ośce to juz zaczyna być brak trakcji na 3 biegu
nie łatwo ? może i nie ale na pewno taniej niż pakować tdi do mkI
Ja sie cały czas miotam i nie wiem na co się zdecydować
kusi mnie kupic benzynkę turbodoładowaną ale bede potem klnął na spalanie w mieście zedu 15 litrów
lekki tunnig na 170 KM - taaaaa srały muchy bedzie wiosna...duudii pisze:seryjnego abf'a albo lekki tuning i 170 km w MKI z wagą 750 KG to nieźle wymiata
może i taniej ale i gorzejduudii pisze:na pewno taniej niż pakować tdi do mkI
nikt nie pisze żeby TDI pakowac do mk1 tylko do budy audii quattro
-
- Użytkownik
- Posty: 335
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
- Lokalizacja: Mościska/Laski
- Kontakt:
słuchaj chciałbym miec cabriocowboy pisze:lekki tunnig na 170 KM - taaaaa srały muchy bedzie wiosna...duudii pisze:seryjnego abf'a albo lekki tuning i 170 km w MKI z wagą 750 KG to nieźle wymiata
może i taniej ale i gorzejduudii pisze:na pewno taniej niż pakować tdi do mkI
nikt nie pisze żeby TDI pakowac do mk1 tylko do budy audii quattro
quattro może w przyszłości ale chyba nie teraz ( bo jak się zesra napęd w quattro ... )
co do Abf'a dobra może nie było by tak łatwo ale seryjny silnik i wystarczy albo 1.8T z TT 225 konnego i porządną zawiechę ,hamulce i jazda
ale to już byłby 2 samochód ( a ,że mnie nie stać będzie na utrzymanie 2 ) więc szukam czegoś w sam raz pod siebie
witam
odnosnie przekladki TDI (ARL badz ASZ) nie ma wiekszych problemow.... stacyjka seryjna zostaje, zegary tez nie ma koniecznosci kombinowac, jesli chesz tym smigac na codzien to polecam oske bo skrzynia z benzyny w quattro srednio sie sprawdza szczegolnie na trasie przy 3000 rpm ok 110-115km/h na piatym biegu wiec chyba troche malo to tyle pokrotce ..... moc 130-230KM zaleznie od upodoban klienta i budzetu
PS
poszukaj na forum audiklub.org chlopaka z tarnowa o nicku CINEK ma czerwone cabrio wlasnie po przekladce na TDI tylko tam jest pompa vp37 silnik ASV z mk4 na ok 200KM podkrecona
ABF na 170KM podkrecony to wcale nie jakies cuda .... i w mk1 z dobra skrzynia jako tako sie to ciagnie
odnosnie przekladki TDI (ARL badz ASZ) nie ma wiekszych problemow.... stacyjka seryjna zostaje, zegary tez nie ma koniecznosci kombinowac, jesli chesz tym smigac na codzien to polecam oske bo skrzynia z benzyny w quattro srednio sie sprawdza szczegolnie na trasie przy 3000 rpm ok 110-115km/h na piatym biegu wiec chyba troche malo to tyle pokrotce ..... moc 130-230KM zaleznie od upodoban klienta i budzetu
PS
poszukaj na forum audiklub.org chlopaka z tarnowa o nicku CINEK ma czerwone cabrio wlasnie po przekladce na TDI tylko tam jest pompa vp37 silnik ASV z mk4 na ok 200KM podkrecona
ABF na 170KM podkrecony to wcale nie jakies cuda .... i w mk1 z dobra skrzynia jako tako sie to ciagnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości