[mk2] Przełożenie wałka wydechowego

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

[mk2] Przełożenie wałka wydechowego

Post autor: wojtek_sari » czw maja 17, 2007 19:02

Panowie oddaje (albo robie sam :P ) do remontu głowice z PL, aktualnie mam KR i chce po remoncie wsadzić wałek wydechowy z KR. O czym musze pamiętać przy przekładce wałka? Chodzi mi czy górne pokrywy łożysk dać z KR razem z wałkiem czy zostawić te co są w PL?? O czym jeszcze pamiętać przy przekładce wałka?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: [mk2] Przełożenie wałka wydechowego

Post autor: olozwirski » czw maja 17, 2007 21:19

wojtek_sari pisze:Panowie oddaje (albo robie sam :P ) do remontu głowice z PL, aktualnie mam KR i chce po remoncie wsadzić wałek wydechowy z KR. O czym musze pamiętać przy przekładce wałka? Chodzi mi czy górne pokrywy łożysk dać z KR razem z wałkiem czy zostawić te co są w PL?? O czym jeszcze pamiętać przy przekładce wałka?
Stopki zostaw te co sa i ich czasem nie pozamieniaj- wazne! Kolka ustawiasz na znaki i musi byc dobrze.



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » czw maja 17, 2007 21:25

olozwirski, i o to chodziło :okej:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw maja 17, 2007 22:40

czcesz wałek ssący zamienić w PLce na ssacy z KRa czy dać wydechowy jako ssący bo cos zamieszałeś teraz


jak dajesz wałek wydechowy jako ssacy to na znaki bedzie kupa bo pierdnie tylko raz i sie pokrzywią zawory.

zeby to zrobic dobrze to trzeba samemu pomyslec i pomierzyc albo poszukać na ten temat informacji albo komus zapłacić zeby zrobił nowe koło na wałek z przefazowaniem

na takim wydechowym jako ssacy bez problemu kreciłem grubo ponad 7000 w KRze.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » czw maja 17, 2007 22:44

GTO, nie nie ja chce wpakować wydechowy z KR wmiejsce wydechowego z PL :okej: chociaż powiem ze idea dobra :okej:
Ostatnio zmieniony pt maja 18, 2007 07:19 przez wojtek_sari, łącznie zmieniany 2 razy.


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt maja 18, 2007 07:20

wojtek_sari pisze:GTO, nie nie ja chce wpakować wydechowy z KR wmiejsce wydechowego z PL :okej: chociaż powiem ze idea dobra :okej:
ale po co tak ?

wydechowe są identyczne w PL i w KR
jak juz to przekładaj ssący

chyba ze chcesz wałki z ABFa to wiem kto ma komplet.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » pt maja 18, 2007 14:28

GTO pisze:wydechowe są identyczne
to może mi się dupło musze spojżeć do JUNGLE BOOK VW ;) A apropo wałków z ABF to da to coś czy gra nie warta swieczki?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt maja 18, 2007 15:08

wojtek_sari pisze:
GTO pisze:wydechowe są identyczne
to może mi się dupło musze spojżeć do JUNGLE BOOK VW ;) A apropo wałków z ABF to da to coś czy gra nie warta swieczki?
Najlepsze seryjne jakie mozesz wlozyc sa wlasnie z ABFa



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » pt maja 18, 2007 15:21

olozwirski, ale pwoedz czy wzrost mocy bedzie jakiś taki czy raczej nie odczuwalny? Po remoncie głowicy bede staczał koło zamachowe i puki co pomysły mi się kończą :( Doradzcie coś poza digifantem :P Może jakieś wtryski?? Czylepeij odrazu dołożyć do digi z ABF??


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz maja 20, 2007 13:56

Roznica bedzie wyczuwalna napewno, obstawiam ze 145+ powinno byc. Na znalezienie digi z ABFa bym nie liczyl.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz maja 20, 2007 15:40

olozwirski pisze:Roznica bedzie wyczuwalna napewno, obstawiam ze 145+ powinno byc. Na znalezienie digi z ABFa bym nie liczyl.
z tym digi to masz racje
jak dołoży kolo boscha 60-2 + zmieni aparat na taki z ABFa to pojedzie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości