silnik gti i wiazka

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

silnik gti i wiazka

Post autor: Domier » ndz maja 13, 2007 14:56

Obrazek

kolo mowi ze to 1.8 gti 110KM, nie jestem pewny moze ktos po wygladzie silnika to potwierdzic? sprzedaje to bez elektryki silnika, idzie to dorobic bo mam kolo siebie firme co sie zajmuje elektronika vw a jezeli nie to ciezko znalezc wiazke do tego?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz maja 13, 2007 15:12

MK1 ma z elektroniką tyle wspólnego co i nic. Jakiś tam włącznik termiczny i chyba tyle. Jedyna elektronika, którą jest coś sterowane to ssanie. Nic mi więcej nie przychodzi do głowy. A 110KM miał silnik EG 1,6 litra.



Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Domier » ndz maja 13, 2007 15:14

to moze to jest ten 1.8 112? czyli raczej problemu nie bedzie z podlaczeniem tego wszystkiego? bo jak wszystko by bylo ok to we wtorek smigam po niego



Awatar użytkownika
endrju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt maja 27, 2005 14:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: endrju » pn maja 14, 2007 10:11

Na moje oko to 1,6 110PS z mkI, taki charakterystyczny kolektor ma.

Ewentualnie moze to byc 1,8 112PS ale raczej watpie.


[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » pn maja 14, 2007 12:20

Domier pisze:to moze to jest ten 1.8 112?
Kolego jeśli myślisz że to silnik PB to się mylisz ja mam taki i wygląda to trochę inaczej Obrazek


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » pn maja 14, 2007 12:37

KONDZIO pisze:
Domier pisze:to moze to jest ten 1.8 112?
Kolego jeśli myślisz że to silnik PB to się mylisz ja mam taki i wygląda to trochę inaczej [url=http://images20.fotosik.pl/342/d04f4e98be5389edm.jpg]Obrazek[/URL]
PB były w dwójkach, tutaj mowa o mkI. Może to być 1.6 EG 110KM albo 1.8DX 112KM z zewnątrz się chyba nie różną wogule. Znajdź kod motoru albo wejdź do kanału i z tyłu bloku może będzie wytłoczone, przynajmniej u mnie jest dużo "1.8" którego niesposób nie zauważyć.
Jak napisał TAZ niewiele jest elektroniki w tych motorkach, jesli masz moduł sterujący zapłonem to resztę można samemu zrobić korzystając ze schematów albo na chłopski rozum.
Wtryskiwacz rozruchowy sterowany z włącznika termicznego umieszczonego na wlocie płynu chłodzącego do głowicy.
Zawór elektryczny dodatkowego powietrza sterowany chyba z przekaźnika podczas rozruchu
Połączenie czujnik halla->moduł->cewka i obrotek między czasie.
I na koniec połączenie przekaźnika sterowania.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » pn maja 14, 2007 12:44

ADi997 pisze: PB były w dwójkach, tutaj mowa o mkI.
Faktycznie zwracam honor :oops:


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
endrju
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt maja 27, 2005 14:07
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: endrju » wt maja 15, 2007 12:03

KONDZIO pisze:
ADi997 pisze: PB były w dwójkach, tutaj mowa o mkI.
Faktycznie zwracam honor :oops:
Spoko :) Oznaczenia silnika chyba sa zaraz pod glowica na bloku od strony gdzie są świece, na takim spłaszczeniu...


[b]VW Caravelle LONG 2,5 TDI ACV[/b] (2011-...)
[b]Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gear[/b] (2009-...)
[b]Audi 80 GTE[/b] (2006-2009)
[b]VW Golf mk2 1,3[/b] (2005-2006)
[img]http://republika.pl/a_glasgall/Allegro/AUDI.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Danny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw cze 23, 2005 15:23
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Danny » pt cze 08, 2007 16:34

Temat pewnie nieaktualny ale na przyszłość, to podstawowa różnica wizualna pomiędzy 1.6 EG 110PS a 1.8 DX 112PS w MkI polegała na tym, że krocieć od górnego węża do chłodnicy w 1.6 wychodził z bloku pod skosem natomiast w 1.8 pod katem prostym i bliżej aparatu zapłonowego. Ten na zdjęciu to na bank 1.8 GTI.

Pozdro:) :helm:


Wynik: golfopozytywny..diagnoza: nieuleczalne.. .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości