A co da sie zrobić z 2E??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
przy 2E jest juz jakies polo do popisu ale tez niewielkie. Mozliwosci i w miare oplacalna inwestycja to:
Nitro, walek, kolektor wydechowy. Rozne szkoly ale raczej trzeba podoazac w kierunku silnika wolnossacego.
Jak walek to i czip pod niego, wolny wydech, mod ukladu ssacego - mozna liczyc na jakies przyrosty (moj typ)
Nitro - wiadomo, ale drogie w uzytkowaniu i starcza na niewiele
Turbo - raczej nie w tym silniku bo to zbyt duza kasa:((
Nitro, walek, kolektor wydechowy. Rozne szkoly ale raczej trzeba podoazac w kierunku silnika wolnossacego.
Jak walek to i czip pod niego, wolny wydech, mod ukladu ssacego - mozna liczyc na jakies przyrosty (moj typ)
Nitro - wiadomo, ale drogie w uzytkowaniu i starcza na niewiele
Turbo - raczej nie w tym silniku bo to zbyt duza kasa:((
a ja bym go na 16v przerobił, a jak to mało to faktycznie turbo zakładac
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Re: A co da sie zrobić z 2E??
Chyba nie ma co kombinować tylko musimy 16V zakupić, a na przeróbki kasa idzie, a to dołożymy do 16V i juz bedzie czym pojechać!!!!! Ja tam z 2E nie jestem zadowolonymajkel pisze:siakoś wzmocnić
Witam ja niedawno przyprowadziłem mk III GTI 2.0 2E ma zrobiony dolot do filtra(wpycha mu powietrze na siłe)wkładka filtra KN,kapletny układ wydechowy(kolektor,2 metalowe katalizatory-bardzo małe?,no i 3 tłumiki) wszystko Hartman,no i chipa wszystko to dało mu z 115 na 138 przynajmniej tak widnieje w niemieckiej dokumentacji,dokładnie jest wbite 101kW i zamiast pretkosci198 jest wbite 208...ja osobiscie na autostradzie jechałem 215 ale to juz było wszystko co on mugł,fakt ze była walnieta lambda i zalewało go paliwem ale to na małych obrotach...na poczatku byłem zawiedziony tym silnikiem jednak wydaje sie troszke słaby,ale niemam porownania z innym takim a co do samego silnika to denerwuje mnie nieco nierowna praca,i małe(chyba za małe) obroty w granicach 800
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: czw lut 24, 2005 18:10
- Lokalizacja: Stargard Szcz
- Kontakt:
Witwm
Tez mam 2E(2.0 gti) i jakos wolno sie wkreca.Tez bym cos tu pomodzil. W sumie to
poleci 210km/h i dzisiaj bylem na sprawdzeniu cisnienia spreżania i wyszlo ze mam po
13bar a na trzecim slabo bo 10bar-czy byla juz moze planowana glowica? Czy to
cisnienie jest ok? JAKI KOSZT ZMIANY NA 16v I CO TRZEBA ZMIENIC?
Tez mam 2E(2.0 gti) i jakos wolno sie wkreca.Tez bym cos tu pomodzil. W sumie to
poleci 210km/h i dzisiaj bylem na sprawdzeniu cisnienia spreżania i wyszlo ze mam po
13bar a na trzecim slabo bo 10bar-czy byla juz moze planowana glowica? Czy to
cisnienie jest ok? JAKI KOSZT ZMIANY NA 16v I CO TRZEBA ZMIENIC?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości