Przygotowanie silnika pod Turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
hej jestem swiezy na tym forum ale powiem ze juz sie ubawilem
Generalnie silnik ktory posiadam przed azturbieniem mial stopien sprezania rzedu 11, wiec odprezamy go ladnie druga uszczelka pod glowica... zastanawiam sie jak dwie usczelki nie slizgna sie po sobie i na ile przy stopniu 11 odprezy sie silnik, na moj gust do 10,5
pasuja na korby od 1.8 16v. tylko one cholernie slaabe sa i sie moga zlamac jak mu sie 1, bar wcisnie:)
co do szlifów i tulejowania to nigdzie nie znajdzie sie tuleji o takiej twardosci jak oryginalny blok no chyba ze sie blok wysle do czech a tam obrobia te tuleje natryskujac pewne zwiazki, zupelnie jak do crosówek.
a tak na powaznie ja mam turbo w golfie 4x4 1,8 16V najwieksze cisnienie jakie mu wcisnalem to 3,5 bar( nie polecam bo sprzeglo wybucha) standardowo jezdze na 1,4 bar w KJS silnik zlozylem na kutym dole nowym w calosci (tloki korby i wal) mnie kosztowalo to 22,5 tys turbina od lancii delty co do k- jetronica bez problemu da sobie rade z podaniem paliwa tylko trzeba dwie pompy dorzucic zeby paliwa nie zabraklo. nawet jesli nie oplacalo sie dorzucac tych pomp to mozna zastosowac zasilanie alternatywne. zanim napisze o co chodzi podam roznice miedzy tzn za i przeciw
benzyna oktan98 max jak nie przechcili na stacjii-wada
paliwo x oktan min 104 plus mozna doprezyc motor bez szkodliwego spalania detonacyjnego.
reszte zalet i wad benzyny znacie, wiec podam tylko paliwa x
ponoc jest suche i niszczy silnik, co do pierwszego zgoda jest suche bo odparowane,ale do rzeczy benzyna wpadajac do cylindra odparowuje isila rzeczy zmywa film olejowy z cylindra( zawsze przez pierscienie cos sie dostanie a paliwem x nie zmyjesz ani nie rozpuscisz oleju poprostu sie nie da
co do niszczenia to nie paliwo tylko sposob zamontowania jak sie zrobi ubogo to sie zajedzie i nie wazne czy na benzynie czy na "X" poprostu uboga spala sie szybciej i cieplej
wada idealny uklad wn inaczej bedzie bum
co bardziej domyslni wiedza ze chodzi o LPG ja smigam na tym i bez zmian nastaw silnika jezdzac na gazie mam 5.5 do stowki nabenzynie jest gorzej i to duzo bo 6.8 jak co to piszczie bo wiem na temat przerobek aut duzo
Generalnie silnik ktory posiadam przed azturbieniem mial stopien sprezania rzedu 11, wiec odprezamy go ladnie druga uszczelka pod glowica... zastanawiam sie jak dwie usczelki nie slizgna sie po sobie i na ile przy stopniu 11 odprezy sie silnik, na moj gust do 10,5
pasuja na korby od 1.8 16v. tylko one cholernie slaabe sa i sie moga zlamac jak mu sie 1, bar wcisnie:)
co do szlifów i tulejowania to nigdzie nie znajdzie sie tuleji o takiej twardosci jak oryginalny blok no chyba ze sie blok wysle do czech a tam obrobia te tuleje natryskujac pewne zwiazki, zupelnie jak do crosówek.
a tak na powaznie ja mam turbo w golfie 4x4 1,8 16V najwieksze cisnienie jakie mu wcisnalem to 3,5 bar( nie polecam bo sprzeglo wybucha) standardowo jezdze na 1,4 bar w KJS silnik zlozylem na kutym dole nowym w calosci (tloki korby i wal) mnie kosztowalo to 22,5 tys turbina od lancii delty co do k- jetronica bez problemu da sobie rade z podaniem paliwa tylko trzeba dwie pompy dorzucic zeby paliwa nie zabraklo. nawet jesli nie oplacalo sie dorzucac tych pomp to mozna zastosowac zasilanie alternatywne. zanim napisze o co chodzi podam roznice miedzy tzn za i przeciw
benzyna oktan98 max jak nie przechcili na stacjii-wada
paliwo x oktan min 104 plus mozna doprezyc motor bez szkodliwego spalania detonacyjnego.
reszte zalet i wad benzyny znacie, wiec podam tylko paliwa x
ponoc jest suche i niszczy silnik, co do pierwszego zgoda jest suche bo odparowane,ale do rzeczy benzyna wpadajac do cylindra odparowuje isila rzeczy zmywa film olejowy z cylindra( zawsze przez pierscienie cos sie dostanie a paliwem x nie zmyjesz ani nie rozpuscisz oleju poprostu sie nie da
co do niszczenia to nie paliwo tylko sposob zamontowania jak sie zrobi ubogo to sie zajedzie i nie wazne czy na benzynie czy na "X" poprostu uboga spala sie szybciej i cieplej
wada idealny uklad wn inaczej bedzie bum
co bardziej domyslni wiedza ze chodzi o LPG ja smigam na tym i bez zmian nastaw silnika jezdzac na gazie mam 5.5 do stowki nabenzynie jest gorzej i to duzo bo 6.8 jak co to piszczie bo wiem na temat przerobek aut duzo
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
czytalem dalej i powiem tak k-jetronic to takie zajebiste urzadzenie ze mozna wszystko regulowac i wcale nie trzeba drugich wtryskow montowac widze ze co niektorzy teorie maja, ale zeby jeszcze mieli praktyke.... pozdrawiam
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
To fakt ja mam pompe paliwa z 16V, wtryskiwacze z audi100 2,2 turbo, podkręcony regulator ciśnienia paliwa i już. Jedyna niezrozumiała dla mnie sprawa to sterowanie kątem wyprzedzenia zapłonu zastosowanym w audi 2,2 turbo. A, że nie chce mi się tego tematu przerabiać to zakładam digi1.evolution pisze:czytalem dalej i powiem tak k-jetronic to takie zajebiste urzadzenie ze mozna wszystko regulowac i wcale nie trzeba drugich wtryskow montowac widze ze co niektorzy teorie maja, ale zeby jeszcze mieli praktyke.... pozdrawiam
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
zaplon
zaloz sterownik zaplonu na aparacie bez podcisnien i odsrodkowego z silnika lubianego na tym forum KR
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
bedzie to chyba najlepsze rozwiazanie/bt
.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
no wiesz
nigdy nie zdarzyło sie tobie ze chwyciła cie chwila slabosci i zrobiles cos bez zastanowienia nad konsekwencja??
ja juz wiecej nie wcisne takiego cisnienia, nie stac mnie na to......
ja juz wiecej nie wcisne takiego cisnienia, nie stac mnie na to......
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości