Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » ndz lip 22, 2007 00:51

żeby to jeździło profesjonalnie tak jak na turbo przystało to napewno nie wyjdzie mniej niż 10 tys. zł . Radzę słuchać evolutiona , bo to naprawdę mądry Człowiek ... w ogóle po co turbo jak zapewne nie wystarczy pieniązków na zakucie silnika ... Pozdrawiam


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lip 22, 2007 11:01

vw_golf3 pisze:turbinę mam od audi 1.8 t lub od passata . Mam 2 do wyboru .. Intercooler też jest od audi .. Dzięki za info od Ciebie .. Jak zrobię samochodzik to podam Ci ile mnie to wyniosło i oczywiście osiągi z hamowni . PozdrawIam
ale ktorego?? 150 ps??? jak tak, to nie sadzisz ze podnoszenie mocy o 40 ps czy 50 ps( bo na tej turbo wieksze moce to katowanie silnika), za sume do ktorej dorzucajac okolo 1500pln'ow moglbys spokojnie poszukac wiekszej turbo i uzyskac wieksze bezpieczne moce to troche jak zamienil stryjek... :>


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » ndz lip 22, 2007 11:27

dokładnie nie wiem ale zapytam się mechanika który prawdopodobnie będzie mi to robił i Ci powiem . Chciałbym aby turbina wydmuchiwała ok 0.4- 0.6 bara . Myślę że na początek to wystarczy . Zobaczymy co da się z tym zrobić . Pozdro



Awatar użytkownika
7000rpm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:10
Lokalizacja: London/Wrocław

Post autor: 7000rpm » wt sie 28, 2007 23:38

Wyczailem ciekawe turbo kity do 1,8 90PS (RP) i tak zastanawiam sie czy warto bawic sie z tym silnikiem i co z niego mozna wykrzesac a podobno kit do 1,8 90PS daje rade do 250PS :kac: teraz nastepna opcja turbo kit do G60 podobno daje rade do 300PS i pytanie jak poprzednie czy warto ? I ostatnia opcja zestaw z kompresorem eaton do G60 , oczywiscie pytanie czy warto ? Co wg was bylo by lepszym rozwiazaniem bo kupno samego silnika i montaz to nie problem dlatego zastanawiam sie ktory kit wybrac :okej:
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 23:49 przez 7000rpm, łącznie zmieniany 1 raz.



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr sie 29, 2007 09:10

7000rpm pisze:turbo kity do 1,8 90PS (RP)
7000rpm pisze:podobno kit do 1,8 90PS daje rade do 250PS
kolejne zote myśli. Widać ze nowka jestes na forum :D
Posty: 1
przeczytaj temat od początku a znajdziesz odpowiedz na swoje pytania... bo z RP to niewarto sie bawić tylko jakiegoś swapa zapodać (np: ABF).
7000rpm pisze:bo kupno samego silnika i montaz to nie problem dlatego zastanawiam sie ktory kit wybrac
no kupno silnika nieproblem - kupić goofno które sie rozleci po 20tkm. Montaż turbo jak już pisałem czytaj temat od początku, tylko 31 stron.



Awatar użytkownika
7000rpm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:10
Lokalizacja: London/Wrocław

Post autor: 7000rpm » śr sie 29, 2007 20:19

Co fakt to fakt na tym forum akurat nowy :bigok: Jezeli chodzi o ABF-a to boje sie ze nie ogarne elektryki a niestety nigdzie nie moge znalezc jakiegos madrego opisu ze swapu do mk II tego silnika ! A co do G60 to mam sentyment do tego silnika i swap nie zajmie wiecej niz 2-2,5 dnia a jezeli chodzi o elektryke w tym silniku to raczej nie mozna zle podlaczyc :kac: I pytanko ktore wczesniej zadalem czy warto wogole taki kity kupowac i co mozna z silnika RP wykrzesac ? Realne jest te niby 250 kucy ?
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 20:28 przez 7000rpm, łącznie zmieniany 1 raz.



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » śr sie 29, 2007 20:44

7000rpm pisze:Realne jest te niby 250 kucy
po wymianie wszytskiego co możliwe być może 160 by miał... ale żywotność RP po modach na te kuce to słaba bedzie. Lepiej sie pakuj w PG z G60 jak masz pojęcie co i gdzie wdymać. PG jest wytrzymalsze troszke bardziej ;)

[ Dodano: 29 Sie 2007 20:46 ]
a pozatym odejdzie problem z wtryskiem... bo w RP jak bys miał turbo to bys potzrebował magika zeby to ustawił.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob wrz 01, 2007 15:25

7000rpm pisze:Co fakt to fakt na tym forum akurat nowy :bigok: Jezeli chodzi o ABF-a to boje sie ze nie ogarne elektryki a niestety nigdzie nie moge znalezc jakiegos madrego opisu ze swapu do mk II tego silnika ! A co do G60 to mam sentyment do tego silnika i swap nie zajmie wiecej niz 2-2,5 dnia a jezeli chodzi o elektryke w tym silniku to raczej nie mozna zle podlaczyc :kac: I pytanko ktore wczesniej zadalem czy warto wogole taki kity kupowac i co mozna z silnika RP wykrzesac ? Realne jest te niby 250 kucy ?
czekaj bo nie czaje abfa zeswapowac rady niedasz bo elektryka... a g 60 dasz?? przeciez to jeden ch*** a nawiazujac dalej. jak nie ogarniasz swapu abf to raczej nie dasz rady z uturbianiem.... wiec nie warto kupowac chyba ze na zabawki


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
7000rpm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:10
Lokalizacja: London/Wrocław

Post autor: 7000rpm » sob wrz 01, 2007 20:01

evolution pisze:
7000rpm pisze:Co fakt to fakt na tym forum akurat nowy :bigok: Jezeli chodzi o ABF-a to boje sie ze nie ogarne elektryki a niestety nigdzie nie moge znalezc jakiegos madrego opisu ze swapu do mk II tego silnika ! A co do G60 to mam sentyment do tego silnika i swap nie zajmie wiecej niz 2-2,5 dnia a jezeli chodzi o elektryke w tym silniku to raczej nie mozna zle podlaczyc :kac: I pytanko ktore wczesniej zadalem czy warto wogole taki kity kupowac i co mozna z silnika RP wykrzesac ? Realne jest te niby 250 kucy ?
czekaj bo nie czaje abfa zeswapowac rady niedasz bo elektryka... a g 60 dasz?? przeciez to jeden ch*** a nawiazujac dalej. jak nie ogarniasz swapu abf to raczej nie dasz rady z uturbianiem.... wiec nie warto kupowac chyba ze na zabawki
Nigdy nie swapowalem ABF-a a poza tym slyszalem ze jest problem z elektryka dlatego nie wiem czy dam rade a G60 robilem juz i o to chodzi ! Dlatego nie chcem gadac ze cos zrobie jak tego wczesniej nie robilem ! A co do poprzednich postow to kompletne G60 juz raczej mam a kolektor z T do PG mozliwe ze na dniach bedzie ! :pub:



Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob wrz 01, 2007 20:13

7000rpm pisze:kompletne G60 juz raczej mam a kolektor z T do PG mozliwe ze na dniach bedzie !
działaj... w sumie jak swapowałeś juz g60 to rób w tym kierunku. Może Ci sie uda z T :P ...tylko potem tez pozmieniaj hankle jak juz to G60 zaturbisz bo jak teraz masz RP to znaczy ze seria 90KM i ze seria tarcze i klocki ...zebys potem potwora wyhamował :P :P :P. A tak swojądrogą ile dajesz za PG i w jakiej cenie go turbisz?



Awatar użytkownika
7000rpm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sie 28, 2007 23:10
Lokalizacja: London/Wrocław

Post autor: 7000rpm » sob wrz 01, 2007 20:39

Cosar 33GT pisze:
7000rpm pisze:kompletne G60 juz raczej mam a kolektor z T do PG mozliwe ze na dniach bedzie !
działaj... w sumie jak swapowałeś juz g60 to rób w tym kierunku. Może Ci sie uda z T :P ...tylko potem tez pozmieniaj hankle jak juz to G60 zaturbisz bo jak teraz masz RP to znaczy ze seria 90KM i ze seria tarcze i klocki ...zebys potem potwora wyhamował :P :P :P. A tak swojądrogą ile dajesz za PG i w jakiej cenie go turbisz?
RP mialem kiedys a co do G60 to odsprzedalem znajomemu calym komplet ktory kupil nie dawno rallye i w sumie juz nie potrzebuje tego co ode mnie wzial i znowu trafi do mnie ! A kolektor+t3+downpipe zalatwia sie za 350funtow!



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » śr wrz 26, 2007 12:00

Witam! czy montaz do silnika pb(seryjnie bez sady lambda-112ps) turbosprezarki ma sens?? czy lepiej zalozyc silnik pg i dopiero sie za to wziasc. z tego co wyszperalem pb jest mocniejszy od zwyklych jednostek 1,8 na monowtrysku, tylko nie wiem czy ma chlodzenie na denko tłoka?
silnik ten jest na digifancie nie na K-jetrocniku czyli chyba problem z wystrojeniem tego bylby mniejszy??obejdzie sie bez smt??

2 pytanie: czy turbosprezarka z silnika sb(1,6 TD+intercooler)(chlodzona woda) nada sie do benzynowego silnika jest niby wieksza od tych garettow t3 montowanych w 1,9TDI i ma przy poj 1,6 dmuchanie na poziomie 0,7-0,8 wiec przy poj 1,8 pewnie by bylo mniejsze tak ze do softu by sie nadawala??? jakiej mocy mozna sie spodziewac przy silniku pb na sofcie??

3.pytanie:czy przy doladowaniu ok 0,5 wtryski z pb wystarcza czy trzeba wstawiac z s2 albo g60?

4. do zaturbionego silniczka przydaloby sie lepsze sprzeglo, z tego co wyszperalem to do 1,8 mozna przypasowac sprzeglo z t2/t3 ktore tez jest na 24 walek ale o wiekszej srednicy 228mm jak dobrze pamietam a w seryjnym gti jest 200mm. czy macie jakies lepsze propozycje jesli chodzi o sprzeglo??


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » wt paź 09, 2007 10:37

Ad.1 Zdecydowanie lepszy PG, natrysku brak.
Ad.2 Slabo sie nadaje, lepiej poszukaj czegos od 1.8T np k03s, k04, moc na doladowaniu 05 - 06 bara to okolo 160- 180 KM
Ad.3 Nie wystarcza, G60 to dobry wybor ale taniej bedzie znalezc od 1.8T
Ad.4 Zamach i reszta z G60 poradzi sobie
Ad.5 Wszystko jest opisane na forum...



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » śr paź 10, 2007 01:44

szukalem na forum jak cos prosze link.
1.ile PS moze wytrzymac silnik pb w por do pg?
2.moge miec turbo z audi tt tylko pytanie czy kolektor podejdzie z 1,8pb...rozstaw srob? czy nie trzeba glowicy z TT a wiem ze kolektor z sb TDI lub z 1,9tdi podejdzie bez problemu?
3.oprogramowanie bedzie dzialac z pb jesli bym wszystko zlozyl i pozniej chcial zalozyc dol z pg? czy lepiej szukac lepszego dolu?
4. jaka turbina sie najlepiej sprawdzi ? moge miec turbo z tt, 1,6 tdi chlodzona ciecza lub 1,9 lub inna ktora sie nada??? oczekuje przyrostu mocy ale w zeby sie zbieral z dolu a nie przy 4 tys zalezy mi na elastycznosci silnika


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości