Przygotowanie silnika pod Turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
żeby to jeździło profesjonalnie tak jak na turbo przystało to napewno nie wyjdzie mniej niż 10 tys. zł . Radzę słuchać evolutiona , bo to naprawdę mądry Człowiek ... w ogóle po co turbo jak zapewne nie wystarczy pieniązków na zakucie silnika ... Pozdrawiam
budujemy syncro :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ale ktorego?? 150 ps??? jak tak, to nie sadzisz ze podnoszenie mocy o 40 ps czy 50 ps( bo na tej turbo wieksze moce to katowanie silnika), za sume do ktorej dorzucajac okolo 1500pln'ow moglbys spokojnie poszukac wiekszej turbo i uzyskac wieksze bezpieczne moce to troche jak zamienil stryjek... :>vw_golf3 pisze:turbinę mam od audi 1.8 t lub od passata . Mam 2 do wyboru .. Intercooler też jest od audi .. Dzięki za info od Ciebie .. Jak zrobię samochodzik to podam Ci ile mnie to wyniosło i oczywiście osiągi z hamowni . PozdrawIam
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Wyczailem ciekawe turbo kity do 1,8 90PS (RP) i tak zastanawiam sie czy warto bawic sie z tym silnikiem i co z niego mozna wykrzesac a podobno kit do 1,8 90PS daje rade do 250PS teraz nastepna opcja turbo kit do G60 podobno daje rade do 300PS i pytanie jak poprzednie czy warto ? I ostatnia opcja zestaw z kompresorem eaton do G60 , oczywiscie pytanie czy warto ? Co wg was bylo by lepszym rozwiazaniem bo kupno samego silnika i montaz to nie problem dlatego zastanawiam sie ktory kit wybrac
Ostatnio zmieniony wt sie 28, 2007 23:49 przez 7000rpm, łącznie zmieniany 1 raz.
7000rpm pisze:turbo kity do 1,8 90PS (RP)
kolejne zote myśli. Widać ze nowka jestes na forum7000rpm pisze:podobno kit do 1,8 90PS daje rade do 250PS
przeczytaj temat od początku a znajdziesz odpowiedz na swoje pytania... bo z RP to niewarto sie bawić tylko jakiegoś swapa zapodać (np: ABF).Posty: 1
no kupno silnika nieproblem - kupić goofno które sie rozleci po 20tkm. Montaż turbo jak już pisałem czytaj temat od początku, tylko 31 stron.7000rpm pisze:bo kupno samego silnika i montaz to nie problem dlatego zastanawiam sie ktory kit wybrac
Co fakt to fakt na tym forum akurat nowy Jezeli chodzi o ABF-a to boje sie ze nie ogarne elektryki a niestety nigdzie nie moge znalezc jakiegos madrego opisu ze swapu do mk II tego silnika ! A co do G60 to mam sentyment do tego silnika i swap nie zajmie wiecej niz 2-2,5 dnia a jezeli chodzi o elektryke w tym silniku to raczej nie mozna zle podlaczyc I pytanko ktore wczesniej zadalem czy warto wogole taki kity kupowac i co mozna z silnika RP wykrzesac ? Realne jest te niby 250 kucy ?
Ostatnio zmieniony śr sie 29, 2007 20:28 przez 7000rpm, łącznie zmieniany 1 raz.
po wymianie wszytskiego co możliwe być może 160 by miał... ale żywotność RP po modach na te kuce to słaba bedzie. Lepiej sie pakuj w PG z G60 jak masz pojęcie co i gdzie wdymać. PG jest wytrzymalsze troszke bardziej7000rpm pisze:Realne jest te niby 250 kucy
[ Dodano: 29 Sie 2007 20:46 ]
a pozatym odejdzie problem z wtryskiem... bo w RP jak bys miał turbo to bys potzrebował magika zeby to ustawił.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
czekaj bo nie czaje abfa zeswapowac rady niedasz bo elektryka... a g 60 dasz?? przeciez to jeden ch*** a nawiazujac dalej. jak nie ogarniasz swapu abf to raczej nie dasz rady z uturbianiem.... wiec nie warto kupowac chyba ze na zabawki7000rpm pisze:Co fakt to fakt na tym forum akurat nowy Jezeli chodzi o ABF-a to boje sie ze nie ogarne elektryki a niestety nigdzie nie moge znalezc jakiegos madrego opisu ze swapu do mk II tego silnika ! A co do G60 to mam sentyment do tego silnika i swap nie zajmie wiecej niz 2-2,5 dnia a jezeli chodzi o elektryke w tym silniku to raczej nie mozna zle podlaczyc I pytanko ktore wczesniej zadalem czy warto wogole taki kity kupowac i co mozna z silnika RP wykrzesac ? Realne jest te niby 250 kucy ?
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Nigdy nie swapowalem ABF-a a poza tym slyszalem ze jest problem z elektryka dlatego nie wiem czy dam rade a G60 robilem juz i o to chodzi ! Dlatego nie chcem gadac ze cos zrobie jak tego wczesniej nie robilem ! A co do poprzednich postow to kompletne G60 juz raczej mam a kolektor z T do PG mozliwe ze na dniach bedzie !evolution pisze:czekaj bo nie czaje abfa zeswapowac rady niedasz bo elektryka... a g 60 dasz?? przeciez to jeden ch*** a nawiazujac dalej. jak nie ogarniasz swapu abf to raczej nie dasz rady z uturbianiem.... wiec nie warto kupowac chyba ze na zabawki7000rpm pisze:Co fakt to fakt na tym forum akurat nowy Jezeli chodzi o ABF-a to boje sie ze nie ogarne elektryki a niestety nigdzie nie moge znalezc jakiegos madrego opisu ze swapu do mk II tego silnika ! A co do G60 to mam sentyment do tego silnika i swap nie zajmie wiecej niz 2-2,5 dnia a jezeli chodzi o elektryke w tym silniku to raczej nie mozna zle podlaczyc I pytanko ktore wczesniej zadalem czy warto wogole taki kity kupowac i co mozna z silnika RP wykrzesac ? Realne jest te niby 250 kucy ?
działaj... w sumie jak swapowałeś juz g60 to rób w tym kierunku. Może Ci sie uda z T ...tylko potem tez pozmieniaj hankle jak juz to G60 zaturbisz bo jak teraz masz RP to znaczy ze seria 90KM i ze seria tarcze i klocki ...zebys potem potwora wyhamował . A tak swojądrogą ile dajesz za PG i w jakiej cenie go turbisz?7000rpm pisze:kompletne G60 juz raczej mam a kolektor z T do PG mozliwe ze na dniach bedzie !
RP mialem kiedys a co do G60 to odsprzedalem znajomemu calym komplet ktory kupil nie dawno rallye i w sumie juz nie potrzebuje tego co ode mnie wzial i znowu trafi do mnie ! A kolektor+t3+downpipe zalatwia sie za 350funtow!Cosar 33GT pisze:działaj... w sumie jak swapowałeś juz g60 to rób w tym kierunku. Może Ci sie uda z T ...tylko potem tez pozmieniaj hankle jak juz to G60 zaturbisz bo jak teraz masz RP to znaczy ze seria 90KM i ze seria tarcze i klocki ...zebys potem potwora wyhamował . A tak swojądrogą ile dajesz za PG i w jakiej cenie go turbisz?7000rpm pisze:kompletne G60 juz raczej mam a kolektor z T do PG mozliwe ze na dniach bedzie !
Witam! czy montaz do silnika pb(seryjnie bez sady lambda-112ps) turbosprezarki ma sens?? czy lepiej zalozyc silnik pg i dopiero sie za to wziasc. z tego co wyszperalem pb jest mocniejszy od zwyklych jednostek 1,8 na monowtrysku, tylko nie wiem czy ma chlodzenie na denko tłoka?
silnik ten jest na digifancie nie na K-jetrocniku czyli chyba problem z wystrojeniem tego bylby mniejszy??obejdzie sie bez smt??
2 pytanie: czy turbosprezarka z silnika sb(1,6 TD+intercooler)(chlodzona woda) nada sie do benzynowego silnika jest niby wieksza od tych garettow t3 montowanych w 1,9TDI i ma przy poj 1,6 dmuchanie na poziomie 0,7-0,8 wiec przy poj 1,8 pewnie by bylo mniejsze tak ze do softu by sie nadawala??? jakiej mocy mozna sie spodziewac przy silniku pb na sofcie??
3.pytanie:czy przy doladowaniu ok 0,5 wtryski z pb wystarcza czy trzeba wstawiac z s2 albo g60?
4. do zaturbionego silniczka przydaloby sie lepsze sprzeglo, z tego co wyszperalem to do 1,8 mozna przypasowac sprzeglo z t2/t3 ktore tez jest na 24 walek ale o wiekszej srednicy 228mm jak dobrze pamietam a w seryjnym gti jest 200mm. czy macie jakies lepsze propozycje jesli chodzi o sprzeglo??
silnik ten jest na digifancie nie na K-jetrocniku czyli chyba problem z wystrojeniem tego bylby mniejszy??obejdzie sie bez smt??
2 pytanie: czy turbosprezarka z silnika sb(1,6 TD+intercooler)(chlodzona woda) nada sie do benzynowego silnika jest niby wieksza od tych garettow t3 montowanych w 1,9TDI i ma przy poj 1,6 dmuchanie na poziomie 0,7-0,8 wiec przy poj 1,8 pewnie by bylo mniejsze tak ze do softu by sie nadawala??? jakiej mocy mozna sie spodziewac przy silniku pb na sofcie??
3.pytanie:czy przy doladowaniu ok 0,5 wtryski z pb wystarcza czy trzeba wstawiac z s2 albo g60?
4. do zaturbionego silniczka przydaloby sie lepsze sprzeglo, z tego co wyszperalem to do 1,8 mozna przypasowac sprzeglo z t2/t3 ktore tez jest na 24 walek ale o wiekszej srednicy 228mm jak dobrze pamietam a w seryjnym gti jest 200mm. czy macie jakies lepsze propozycje jesli chodzi o sprzeglo??
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Ad.1 Zdecydowanie lepszy PG, natrysku brak.
Ad.2 Slabo sie nadaje, lepiej poszukaj czegos od 1.8T np k03s, k04, moc na doladowaniu 05 - 06 bara to okolo 160- 180 KM
Ad.3 Nie wystarcza, G60 to dobry wybor ale taniej bedzie znalezc od 1.8T
Ad.4 Zamach i reszta z G60 poradzi sobie
Ad.5 Wszystko jest opisane na forum...
Ad.2 Slabo sie nadaje, lepiej poszukaj czegos od 1.8T np k03s, k04, moc na doladowaniu 05 - 06 bara to okolo 160- 180 KM
Ad.3 Nie wystarcza, G60 to dobry wybor ale taniej bedzie znalezc od 1.8T
Ad.4 Zamach i reszta z G60 poradzi sobie
Ad.5 Wszystko jest opisane na forum...
szukalem na forum jak cos prosze link.
1.ile PS moze wytrzymac silnik pb w por do pg?
2.moge miec turbo z audi tt tylko pytanie czy kolektor podejdzie z 1,8pb...rozstaw srob? czy nie trzeba glowicy z TT a wiem ze kolektor z sb TDI lub z 1,9tdi podejdzie bez problemu?
3.oprogramowanie bedzie dzialac z pb jesli bym wszystko zlozyl i pozniej chcial zalozyc dol z pg? czy lepiej szukac lepszego dolu?
4. jaka turbina sie najlepiej sprawdzi ? moge miec turbo z tt, 1,6 tdi chlodzona ciecza lub 1,9 lub inna ktora sie nada??? oczekuje przyrostu mocy ale w zeby sie zbieral z dolu a nie przy 4 tys zalezy mi na elastycznosci silnika
1.ile PS moze wytrzymac silnik pb w por do pg?
2.moge miec turbo z audi tt tylko pytanie czy kolektor podejdzie z 1,8pb...rozstaw srob? czy nie trzeba glowicy z TT a wiem ze kolektor z sb TDI lub z 1,9tdi podejdzie bez problemu?
3.oprogramowanie bedzie dzialac z pb jesli bym wszystko zlozyl i pozniej chcial zalozyc dol z pg? czy lepiej szukac lepszego dolu?
4. jaka turbina sie najlepiej sprawdzi ? moge miec turbo z tt, 1,6 tdi chlodzona ciecza lub 1,9 lub inna ktora sie nada??? oczekuje przyrostu mocy ale w zeby sie zbieral z dolu a nie przy 4 tys zalezy mi na elastycznosci silnika
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości