Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lut 13, 2005 11:44

W tej kwestji to raczej nie pomoge, bo nie robiłem takich przeróbek i nie mam pojęcia z czym zjeść ten temat.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr lut 16, 2005 16:10

Mam w planie najpierw wymianę wydechu i dolotu.
Chodzi mi o odetkanie silnika, wieksza średnica i spotrowe tłumiki.
Czy można najpierw wymienić wydech i dostosować go odrazu do ewentualnego turbo wstawionego w przyszłości .


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lut 18, 2005 18:18

To wszystko zależy jakie ciśnienie masz na myśli teraz i czy zmieni się ono na większe w przyszłości. Jeżeli masz zamiar zrobić softa to średnice zwiększ o 10mm, a jeżeli masz zamiar kiedyś ciśnienie podnieść to radze od razu zamontować rury o średnicy o 20mm większej. Ja przy turbinie mam wyjście 55mm, a zakładam wydech o średnicy 3 cali. Kiedyś założe inny motor i wydech będzie jak znalazł.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 19, 2005 09:58

Jakby kogoś interesowało jaką mam turbine z diesla to prosze:

VW P/N 068 145 703 F
GAP P/N 465 384 5
S/N PF 8470 A
T3
made in england for vw & audi by garrett



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » sob lut 19, 2005 13:47

Czy do ABV trzeba dwie turbiny, czy wystarczy jedna.
Nie wiem czy jest sens łączyć wydech odpowiednim kolektorem przed pompką, żeby zaraz za nia znowu go rosdzielać.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 19, 2005 13:59

A po co odrazu dwie turbiny? Jak zapodasz dwie to musisz mieć dwa kolektory wydechowe i wszystkiego po dwie sztuki (oprucz kolektora ssącego). Lepiej jedną i tak wyrobi te 0,6 bara.



tofik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 17, 2004 21:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: tofik » pn lut 21, 2005 01:47

A ja bym załozykl jakis kompresor do ABV!
Pompuje od samego dolu i mniej problemu z wysterowaniem tego ,tak mi sie zdaje.
Własnie jakiegos szukam do 2.0 16v :)


Trzeba ciac metal i krzesac iskry!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn lut 21, 2005 09:33

Niestety kompresor do VR6 to majątek!!!


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 21, 2005 11:07

Sam napęd kompresora do VR`a jest dosyć kosztowny.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn lut 21, 2005 11:45

taz a ile kosztował Ciebie wydech 3 calowy?


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 21, 2005 12:14

100zł za metr giętej rury i nieważne czy na metrze masz 2 zgięcia czy trzy. Troche to po znajomości bo normalnie z cynkowanej rury gość robi a dla mnie z nierdzewki.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » wt lut 22, 2005 11:43

Tłumiki też mieniałeś???


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt lut 22, 2005 12:13

Tłumik robiony na fabryce kotłów, ze znakami i atestem KM`a.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » wt lut 22, 2005 12:20

???


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości