Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

seba

Post autor: seba » wt lis 16, 2004 19:21

a jakie tłoki pasuja do 2.0 16 z golfa 3



wiatru

Post autor: wiatru » śr lis 17, 2004 03:20

pytanko małe. jaki jest koszt orientacujnie przerobienia 1.6 na pojedynczym wtryku na turbo?



wiatru

Post autor: wiatru » śr lis 17, 2004 03:21

male ptyanko. jaki mnie j wiecej siet koszt przerobienia 1.6 b pojedynczy wtrysk na turbo?thx



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr lis 17, 2004 15:29

wiatru pisze:male ptyanko. jaki mnie j wiecej siet koszt przerobienia 1.6 b pojedynczy wtrysk na turbo?thx
Zależy czy chcesz to robić w używce czy w nówce. Jak w nówce to koszt ok. 5000 zł gwarantowany. Jak w używce to zależy co znajdziesz, za ile to kupisz i co jesteś w stanie sam zrobić. Bo sam raczej jednopunktu nie wyregulujesz.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lis 28, 2004 14:28

Troche teorii na temat turbin jest u mnie w VW PROJEKTY zapraszam



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » ndz gru 05, 2004 00:59

czy KR/PL/9A/ABF maja juz natrysk oleju na denko tłoka?
i po ile chodza mniejwiecej te tłoki z audi s2?
czy do KR/PL jest sens wstawic tłoki i korby od G60?



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz gru 05, 2004 06:44

maja natrysk na denko



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt gru 10, 2004 11:58

Wszyscy, którzy chcą uzbroić swoje maszyny w turbosprężarki powinni myśleć o zestawach SOFT TURBO o ciśnieniu doładowania nie większym niż 0.5 bara. Jest to bezpieczne ciśnienie dla większości silników. Jedyna wymagana zmiana to zmniejszenie stopnia sprężania do wartości poniżej 9.0 : 1. Po założeniu intercoolera można zmniejszyć ciśnienie bo im większy intercooler tym więcej tlenu znajduje się w sprężonym powietrzu. Itu przykład jeżeli bez intercoolera przy ciśnieniu 0.5 bara nasz silnik dostaje 2 kg tlenu, to po zastosowaniu intercoolera przy ciśnieniu 0.4 bara dostanie tlenu tyle samo.



ravenium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 14:44
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Kontakt:

Post autor: ravenium » ndz gru 12, 2004 16:57

Czyli mam rozumiec ze mam idealny silnik pod turob :] 8,5 : 1 JH



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » ndz gru 12, 2004 17:09

taz pisze:Wszyscy, którzy chcą uzbroić swoje maszyny w turbosprężarki powinni myśleć o zestawach SOFT TURBO o ciśnieniu doładowania nie większym niż 0.5 bara. Jest to bezpieczne ciśnienie dla większości silników. Jedyna wymagana zmiana to zmniejszenie stopnia sprężania do wartości poniżej 9.0 : 1. Po założeniu intercoolera można zmniejszyć ciśnienie bo im większy intercooler tym więcej tlenu znajduje się w sprężonym powietrzu. Itu przykład jeżeli bez intercoolera przy ciśnieniu 0.5 bara nasz silnik dostaje 2 kg tlenu, to po zastosowaniu intercoolera przy ciśnieniu 0.4 bara dostanie tlenu tyle samo.
IMO nie warto, jak robic to robic, a seria tloki wytrzymaja wiecej jak 0,5 bara z tym ze niekoniecznie:)))



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 12, 2004 20:58

ravenium pisze:Czyli mam rozumiec ze mam idealny silnik pod turob :] 8,5 : 1 JH
Po prostu cudowny.



DTaras

Post autor: DTaras » pt gru 17, 2004 11:57

o nitro nikt nie myślał dodatkowo???



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt gru 17, 2004 12:44

DTaras pisze:o nitro nikt nie myślał dodatkowo???
kolega ma w 16V
działa bdb, dysza +50, kolega VR sie kiedys przekonał jak to jeździ :grin:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


www.vrservice.pl

DTaras

Post autor: DTaras » pt gru 17, 2004 12:58

strasznie niebezpieczne mokre nitro
ale jaki kop :helm:

szkoda ze w dizlu to bez sensu ...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości