Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » wt kwie 29, 2008 11:03

evolution pisze:
i nie zauważyłem żadnych innych rad do turbo RP jak tylko wymiana tłoków i korb na takie z PG.
a nie bylo przypadkiem mowy o dole z pg??? w rp nie ma natryskow na denko tloka i to jest mechaniczny klopot
A nie ma możliwości wykonania natrysków samemu, tak jak opisałeś wcześniej?


CSR_GTI pisze:
Pim pisze:Turbo za gaźnikiem jak już zostało napisane, może zadziałać i są samochody które tak jeżdzą.
niemoge sobie wyobrazić jak ta mieszanka przechodzi przez całą droge ...to sie niezapali? :green_fuck:
Najwidoczniej nie. Chociażby tutaj http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=188211&c=78&f=25
coś zostało powiedziane. W googlach da się znaleźć więcej wiedzy na temat gaźnika przed turbo ;)


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt kwie 29, 2008 11:31

Pim wiecej zachodu niż to warte :/


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt kwie 29, 2008 11:53

A nie ma możliwości wykonania natrysków samemu, tak jak opisałeś wcześniej?
Jest :bajer: Tylko pompe trzeba by dać większa



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » wt kwie 29, 2008 13:10

Czyli w sumie wychodzi lepiej już kupić całego KR'a (koszt około 1500-2000 zł) niż bawić się w turbo RP... ;)

Koszty turbo RP(zakładając że kupujemy cały dół z PG, turbo z klekota jakiegoś łącznie z wydechem i kolektorem) z remontem przerastają zakup KR'a z remontem... Ale jeszcze i tak zobaczę co będę montować:)

Turbo RP na Weberze przy sprzyjających lotach miałby może te 120 koni... A spalanie pewnie z 20 l /100 ;)

KR ma jednak znacznie lepszy współczynnik mocy do spalania.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt kwie 29, 2008 14:10

Pim pisze:zakładając że kupujemy cały dół z PG
założ że kupisz całe PG wsadzisz, zmontujesz, odpalisz i założysz turbo. Samego KR'a nieopłaci sie montować... wydasz kase na remont, potem na kręcenie itd a nadal bedzie Ci mało. :P


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » wt kwie 29, 2008 14:34

Czas pokaże co będę montować:) Mimo tego że chciałem , a nawet bardzo, pobawić się w uturbienie gaźnikowego RPka to wydaje mi się że wybiliście mi to z głowy, a raczej sam sobie wybiłem z Waszą pomocą.

Dzięki za pomoc i wyjaśnienie kilku spraw.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt kwie 29, 2008 14:49

Pim pisze:wydaje mi się że wybiliście mi to z głowy, a raczej sam sobie wybiłem z Waszą pomocą
jak w większości przypadków :P

jak niewiesz co wkładać to wkładaj quattro + 2.2T z audi i kręć na 700KM - evo by miał konkretną konkurencje :helm:


18K4F inside... RWD car :)

Szajbaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 25, 2007 15:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szajbaw » śr maja 07, 2008 17:09

Mam pytanko jak do tego wogóle zabrać w vr6 . Chce soft turbo do 0.6 bara zeby nie dlubac w silniku . I od czego sie zabrac . Co dokladnie zrobic/smienic/ kupic ? gdzie to dac zeby zrobili poządnie . ???? a da sie zrobic tak zeby to dzialalo z gazem sekwencją ?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr maja 07, 2008 21:32

Szajbaw pisze:Mam pytanko jak do tego wogóle zabrać w vr6 . Chce soft turbo do 0.6 bara zeby nie dlubac w silniku . I od czego sie zabrac . Co dokladnie zrobic/smienic/ kupic ? gdzie to dac zeby zrobili poządnie . ???? a da sie zrobic tak zeby to dzialalo z gazem sekwencją ?
zeby to jezdzilo dlugo i bezawaryjnie nie obejdzie sie bez dlubania, z gazem jest tak ze trzeba bedzie ja przerobic, zwykla nie podola


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Szajbaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob sie 25, 2007 15:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szajbaw » czw maja 08, 2008 16:12

A co dokładnie trzeba 'podłubać' ?? mowilem ze chce bez zakuwania do 0.6 bara ? i ile mniejwiecej kasy na to wydam ?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw maja 08, 2008 22:35

koszta z 15 wyjda...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Post autor: Maclaim » ndz sie 17, 2008 13:04

ciekawostki są ale nie bardzo do mojego silnika :food:
Ostatnio zmieniony wt gru 09, 2008 11:48 przez Maclaim, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dar3k_
Forum Master
Forum Master
Posty: 1052
Rejestracja: ndz wrz 16, 2007 10:55
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dar3k_ » ndz paź 12, 2008 18:18

witam, przeczytalem caly temat od pierwszego posta, zastanawiam sie nad turbo (0.4-0.5 bara) do silnika 2.3 (AGZ), napewno nie bede tego sam robil, zlece to komus kto ma o tym pojecie, chce sie mniej wiecej zorientowac jaki koszt takiej operacji, czy lepszym rozwiazaniem nie byloby kupienie samochodu z mocniejszym silnikiem..., wiem ze trzeba odprezyc silnik, lepiej zalozyc turbo z IC, zrobic porzadny wydech,czy turbina K03 z silnika 1.8T bedzie odpowiednia, czy do odprezenia tego silnika przy doladowaniu 0.4bara wystarczy wymiana samej uszczelki pod glowica czy trzeba wymieniac tloki, korby? 190PS jest realne przy doladowaniu rzedu 0.4 bara? w ogole czy jest sens robic cos takiego w tym silniku? moze kompresor? z gory dzieki za info


Było MK4 GTI 2.3 V5 150PS

Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Post autor: Maclaim » wt gru 09, 2008 11:49

Czy dało by rade założyć turbo z 1.6 TD ?? pod silnik PF, odrazu mówie nie ma mowy o swapie :bajer:


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości