roznica miedzy silnikami 1.8 AAM i ABS

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 31, 2005 10:59

Bart_wawa pisze:Borys a jest mozliwosc przerobienia monowtrysku na wielo i czy duze koszta sa???
mozliwe jest, mam tak u siebie zrobione

koszt - to zalezy w jakiej kasie uda Ci się kupic części

potrzebna głowica, kolektor z przepustnicą, rura ssaca, przepływimierz, silnik krokowy wolnych obrotów, wiązka, ECU, czujnik spalania stukowego, inny aparat zapłonowy, listwa wtryskowa z regulatrorem cisnienia i wtryskiwaczami, pompa paliwa wydajniejsza (ale pojedzie i na tej z jednopunktu)

i chyba to wszystko,


www.vrservice.pl

Bart_wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 30, 2005 15:09
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Bart_wawa » czw mar 31, 2005 11:03

to wyglada na to ze lepiej chyba kupic silnik drugi hehe:) a kolektor wydechowy pasuje do glowicy z wielo punktu??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 31, 2005 11:08

Bart_wawa pisze:to wyglada na to ze lepiej chyba kupic silnik drugi hehe:) a kolektor wydechowy pasuje do glowicy z wielo punktu??
wydech pasuje,
a faktycznie wychodzi taniej kupic caly silnik na wielopunkcie w kompleciee z wiażkami niz cos takiego kompletowac


www.vrservice.pl

Bart_wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 30, 2005 15:09
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Bart_wawa » czw mar 31, 2005 11:10

Wydaje mi sie ze mam zbiornik od GTI czy to prawda ze tam byly dwie pompy paliwowe??



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 31, 2005 11:11

Bart_wawa pisze:Wydaje mi sie ze mam zbiornik od GTI czy to prawda ze tam byly dwie pompy paliwowe??
tak, tak samo i w GT
jedna podajaca/wstępna a druga juz normalna dajaca cisnienie


www.vrservice.pl

Bart_wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 30, 2005 15:09
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Bart_wawa » czw mar 31, 2005 11:14

a jest mozliwosc zeby u mnie na monowtrysku dwie pracowaly??



Bart_wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 30, 2005 15:09
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Bart_wawa » czw mar 31, 2005 11:18

I jak sprawdzic czy rzeczywiscie sa dwie??I drugie pytanie mam zamiar zalozyc stozkowy filtr powietrza.MAsz moze jakies schemay jak to zrobic?? i czy wstawaic w miejsce starego filtra czy moze skrucic rure dolotowa i blizejolektora go wstawic.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 31, 2005 11:23

Bart_wawa pisze:a jest mozliwosc zeby u mnie na monowtrysku dwie pracowaly??
tak, u siebie miałem 2, a mozesz to sprawdzic odkrecajac w bagazniku dekielek, pod spodem masz zbuiornik paliwa i masz tam pompe mozesz wykrecic i zobaczyc


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 31, 2005 11:25

Bart_wawa pisze:I jak sprawdzic czy rzeczywiscie sa dwie??I drugie pytanie mam zamiar zalozyc stozkowy filtr powietrza.MAsz moze jakies schemay jak to zrobic?? i czy wstawaic w miejsce starego filtra czy moze skrucic rure dolotowa i blizejolektora go wstawic.
ja u siebie zrobiłem tylko łacznik z kawałka rury PCV i na oryginalnej rurze było puszczone,
rewelacji nie było ok1 KM wiecej, testowałem na hamowni najlepiej bez niczego,
potem wróciłem do oryginału było troche ciszej i jakis z dołu lepiej sie zbierąło auto,

a experymenty mozna przeprowadzac,


www.vrservice.pl

Bart_wawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 30, 2005 15:09
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Bart_wawa » czw mar 31, 2005 11:28

Jeszcze ostatnie pytanko.Wiesz moze o jakiej maksymalnej mocy moza wstawic silnik do automatycznej skryni biegow?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw mar 31, 2005 12:07

Bart_wawa pisze:Jeszcze ostatnie pytanko.Wiesz moze o jakiej maksymalnej mocy moza wstawic silnik do automatycznej skryni biegow?
nie mam pojecia


www.vrservice.pl

Goliat211
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt gru 29, 2009 18:05
Lokalizacja: Mazańcowice

Post autor: Goliat211 » wt gru 29, 2009 18:21

Witam odnawiam temat...
Jestem pierwszy raz na forum i nie wiem gdzie się tego dowiedzieć.
Znajomy ma golfa mk3 z silnikiem 1.8 75KM w jaki sposób mógł by przerobić go na 90KM???


Moje BISTRO http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=478952

gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » śr gru 30, 2009 16:37

Goliat211 pisze:Znajomy ma golfa mk3 z silnikiem 1.8 75KM w jaki sposób mógł by przerobić go na 90KM???
chyba milion razy było opisywane, popatrz trochę na necie.



Awatar użytkownika
Greenthumb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:25
Lokalizacja: Świdwin
Kontakt:

roznica miedzy silnikami 1.8 AAM i ABS

Post autor: Greenthumb » sob sie 27, 2011 16:52

jak myślicie rura kolektorowa bęzie pasowała od AAM do ABS ?? Chodzi o rozstaw szpilek??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości