Strona 34 z 39

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: pn kwie 15, 2013 19:19
autor: barto125
A jak z dalszą częścią mojego pytania? :P

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: pn kwie 15, 2013 19:23
autor: KoguT
wyjdzie

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: śr kwie 17, 2013 21:03
autor: barto125
Kilka rad ode mnie, co do wyciągania:
1. Odkręcając przeguby, śrubokrętem/gwoździem wybierzcie ze środka śrub brud, torx/spline lepiej wejdzie.
2. Przy odkręcaniu przegubów nie leżcie/stójcie pod nimi - olej leci ;D
3. Przedniej belki nie odkręca się przed podparciem silnika :banghead:
4. Jak odkręcamy przeguby na podnośniku - dobrze jest zablokować pedał stopu, tak w 3/4 możliwości wciśnięcia + wrzucenie biegu, leżąc można obracać kołem.
5. cdn.

Rady przy składaniu:
1.Założyć nowe, dobre śruby do wydechu, strasznie dostają od temperatury
cdn.
Będę uzupełniał :)

Re: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeg

: ndz kwie 21, 2013 14:28
autor: afrus18
Sorry że się wcinam ale mam podobny problem tyle że dotyczy on golfa3 gti, mam silnik 2.0 v8 który padł i kupiłem 2.0 16v, wraz ze skrzynią,kompem i chłodnicą,jakie częsci muszę jeszcze dokupić lub co przerobić żeby to auto śmigało? pozdro dla wszystkich :pub:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: ndz kwie 21, 2013 15:00
autor: KoguT
afrus18, masz wiązkę? opisz dokładnie co kupiłeś? Jakie oznaczenie tego 16v?

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: ndz kwie 21, 2013 15:46
autor: afrus18
nawet nie wiem co to jest ta wiązka i nie pamiętam oznaczenia :? ale po kolei... silnik jest z 1989,chodził w passacie kombi b3, do niego mam osprzęt (rozrusznik,przepływomierz,wszystkie przewody od czujników w tym cewka wysokiego napięcia i kable,sprzęgło,skrzynia biegów,alternator,chłodnica,pół osie,przeguby,chłodnica i pompka paliwa do zbiornika,ale z tego co wiem to nie podejdzie bo jest za wysoka. czegoś brakuje?

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: pn kwie 22, 2013 06:56
autor: KoguT
afrus18, wiązka to przewody, kable. Z tego co wyczytałem to kupiłeś 9a. Jest to 2.0 16v na wstrysku mechanicznym (sterownik możliwe że motronic). Taki sam SWAPuje właśnie do mk2 brata.

Niema sensu żebyś go zostawiał na mechanicznym wtrysku jak masz 2.0 8v obecnie w budzie które jest na digi (elektroniczny wtrysk).

Co dokładnie stało się z twoim obecnym motorem? Bo jeśli nic z elektroniką to wymień sam silnik bez okablowania. Sprzęgło możesz zostawić od obecnego (będzie lżejsze i nie będziesz musiał wymieniać skrzyni bo z passka jest napewno na linki). Dokup tylko listwe wtryskową od 1.8t z mk4 i wkładaj 16v na elektronice z 8v. Pompe paliwa masz 3 barową w baku to masz spokój. Wywalasz jeden z czujników stukowych bo w osprzęcie od 8v jest tylko jeden. Na koniec napisz na forum że potrzebujesz zrobić program do 2.0 16v na digi to forumowicze Cię pokierują do któregoś speca z forum zajmującego sie mapami w ecu. i cieszysz się 16v na elektronice. Bo osobiście bym sie nie pchał we wkładanie mechaniczego wtrysku do mk3 :crazy: kupa kasy by była potrzebna... Ale oczywiście jest to wykonalne :hmm:

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: sob maja 04, 2013 13:58
autor: EnejVW
cześć a morze mi ktoś powiedzieć jak to wyglądałoby w KR gdybym chciał do niego założyć osprzęt z Paska B4 2.0 8V?

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: sob cze 01, 2013 19:46
autor: vurion
A ja mam takie pytanie, czy do Golfa III pasował by silnik od Audi V8 4.2 ABH i co do przerobienia?

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: sob cze 01, 2013 22:08
autor: EnejVW
vurion, :helm: oczywiście że się da tylko musisz troszeczkę łapy przerobić :rotfl: tu masz coś takiego tylko że w mkii

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: sob cze 01, 2013 22:31
autor: vurion
Wiem wiem, widziałem go już jak w środku wygląda i jak się zbiera ta MK2. Ja chciałbym go mieć pod maską, a nie w środku i dlatego się pytam czy udało by się go jakoś wsadzić do MK3?

http://www.auto-motor-i-sport.pl/forum/ ... -v8-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: pn cze 03, 2013 00:20
autor: KoguT
EnejVW, wyglądał by tak samo jak KR tylko na osprzęcie z 2e

Ogólnie to dobre rozwiązanie tylko musisz mieć komplet osprzętu (elektryki) do przełożenia.
Do tego wtryski, przedłużki do wtrysków, listwa z 1.8T i kryza na przepustnicę, bo w KRce jest prostokątna na dwie łopatki a w 8v masz kwadratową na jedną łopatką (niektórzy polecają brać z VRa bo jest większa ale i tak trzeba robić kryzę).

Poskładanie do kupy to już pryszcz. A później program.


vurion, kolego w dzisiejszych czasach przy odrobinie, no może przesadziłem z tą odrobiną... jeśli masz w ch*j chęci i pieniędzy to się da :hmm:
Tylko kwestia zapytania po co? Czy dla siebie? Czy dla zabawy żeby się ścigać?

Re: Odp: SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..s

: pt wrz 13, 2013 10:32
autor: JakPodglosnisz
Panowie chciałbym zrobić swapa z mojego ABU na ABS i mam kilka pytań. Czy stara wiązka może zostać? Czy półosie, poduszki i łapy są takie same? Jeśli o czymś zapomniałem to napiszcie. Pozdrawiam i proszę o pomoc, JakPodglosnisz

Wysłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

: pt wrz 13, 2013 12:02
autor: KoguT
JakPodglosnisz, standardowo jak do wyższych silników.
Ja wcześniej miałem ABU. Czyli slnik, skrzynia, lewarek z dłuższym drążkiem (takim pod wodziki), łapy, poduszki zostają stare, wiązke i ECU musisz wymienić, pompa paliwa zostaje stara bo wydoli. Dla bezpieczeństwa warto zmienić chłodnicę na większą.