Strona 18 z 22

: pt lip 23, 2010 08:40
autor: Chaos
Takie małe pytanko mnie nurtuje, ABS i AAM różnią się jeszcze świecami zapłonowymi. Jak myślicie jaki to może mieć wpływ na pracę slinika?

: pt lip 23, 2010 21:01
autor: Drivwer13
takos pisze:2.0 na wielopunkcie. Srednica kryzwki nowego walka to 44mm. Ori walek od AAM mial 42,5mm.
- podobny wstawiłem do aam-a żony- jast poprawa w dynamice zwłaszcza na niskich obrotach ale znikoma, wstawione jest LPG a większa krzywka powoduje większe otwarcie zaworu co polepsza napełnienie cylindrów.
A co do eksploatacji AAM-a -nawet moja żona woli skubnąć kluczyki od mojego ABF-a.
Więc lepiej sprzedać AAM-a dziadkowi i kupić drugie GTI niż inwestować w 1.8.

: sob lip 24, 2010 15:39
autor: takos
Drivwer13 pisze: Więc lepiej sprzedać AAM-a dziadkowi i kupić drugie GTI niż inwestować w 1.8.
Jakby tak kazdy robil to ABF-ow na rynku zabraknie

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: sob sie 28, 2010 17:33
autor: slawko333
w koncu wymienilem walek i kompa, i jak dla mnie roznicy prawie wogole niema, po weekendzie wymienie jeszcze kolektor, jak niebedzie roznicy zadnej, to chyba kupie silnik 1.9 td jak ma moj brat i za nieduze pieniadze go zmodze, tak jemu zrobilem, ze teraz jego 75KM spokojnie objezdza gti 2E

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz sie 29, 2010 09:05
autor: gracek1906
A co takiego zrobiłeś, jakie koszta?

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz sie 29, 2010 16:24
autor: slawko333
wymiana boost pina w pompie ok 40zl, a efekt jak za 40 zl jest wielki, momentalnie auto zaczelo sie zbierac, oraz zmiana turbiny na wieksza z k03 na k24 - 400zl, zwiekszenie dawki na pompie, jak na takie osiagi jakie teraz sa to nieduzy wydatek

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz sie 29, 2010 21:27
autor: kaczor8706
mam pytanie posiadam golfa 3 1.8 gt 90 KM w gazie i maksymalna predkosc jaka rozwijam to 130. Ale do setki sie dobrze zwija. czy wie ktos w czym problem???

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz sie 29, 2010 21:38
autor: kaczor8706
mam pytanie moj golf 3 1.8 GT 90 KM dosyc dobrze sie rozpedza ale predkosc jaka z niego wycisne to max 130. czy wie kyos w czym problem???

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: pn sie 30, 2010 11:04
autor: slawko333
moze czujnik halla? odcina ci zaplon przy ok 3-4tys obrotow?

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: ndz wrz 05, 2010 13:49
autor: slawko333
na poczatku tego nieczulem, ale po kilku dniach i dluzszej trasie , czuje jednak roznice, autko lepiej ciagnie, powalajacej roznicy niema ale czuc, w kazdym badz razie jestem :grin:

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: pt lis 19, 2010 19:32
autor: takos
Aparat zaplonowy sterowany podcisnieniem, czy da sie zalozyc takie cos do AAM?

niech wypowie sie ktos kto sie zna.

W RP podcisnienie do aparatu bylo podlaczone do zaworu obok wtrysku (sterowany chyba z komputera). teoretycznie mozna by podlaczyc to podcisnienie bezposrednio do serwa (in wyzsze obroty tym bardziej wyprzedza zaplon)

Szukalem sporo w internecie, ale jak to byla na forach, pisze kazdy i pisze glupoty, pelno sprzecznych informacji...

Obrazek

Na gorze pisze AAM, ABS i jak widac ma aparat na podcisnienie

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: pt lis 19, 2010 21:29
autor: gracek1906
Założyć sie da ale czy nie za bardzo będzie wtedy wyprzedzony kąt zapłonu?

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: pt lis 19, 2010 21:47
autor: takos
Skoro w 1.8 RP (golf 2) bylo takie cos zakladane orginalnie, i zdawalo to egzamin, wiec czemu nie mialo by zadzialac tu?

[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8

: sob lis 20, 2010 19:07
autor: toffic
Nie będzie dobrze działać z kilku przyczyn, najistotniejsza (i bardzo dobrze można ją wykorzystać) to ta, że w ABS/AAM punkt zapłonu sterowany jest przez ECU