Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								wojtass31							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 433
 		- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 00:36
 		
		
											- Lokalizacja: 3miasto
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wojtass31 » wt paź 19, 2010 16:53
			
			
			
			
			jbs-78 pisze:Ja zakładałem ori z mk II gti na tyl i tyłek zamiatało, wiec tutaj będzie tak samo.
Najszybciej bedzie zamontować korektory ze skody felicji takie wkręcane w pompe hamulcową.
Ja mam z sirocco i są troszkę za słabe a z felicji podobno pasują super.
a masz moze fote tego korektora od sirocco lub jakis lik jak to wyglada??
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								RasPL							
 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2554
 		- Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
 		
		
																- Lokalizacja: ST
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RasPL » śr paź 20, 2010 07:59
			
			
			
			
			D1_PITER, tył mk2 to jedna osoba podniesie jak się dobrze zaprze
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								t1omek							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 78
 		- Rejestracja: pt lip 03, 2009 11:26
 		
		
											- Lokalizacja: Doziny
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: t1omek » śr paź 20, 2010 10:00
			
			
			
			
			Wie ktoś czy konieczne są te osłonki 191 501 639 A i do czego służą? Kosztują niedużo ale ciekawi mnie do czego są, czyżby osłona simeringu na tarczy?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sas_gti							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 5063
 		- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sas_gti » śr paź 20, 2010 16:12
			
			
			
			
			jak nie chcesz wymieniać łożysk co roku to ja bym je założył
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								J.B.S.							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1819
 		- Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
 		
		
											- Lokalizacja: Radom
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: J.B.S. » śr paź 20, 2010 22:53
			
			
			
			
			Ja miałem 239 a potem 256 i tez zamiatało dałem korektory z siroco i jak jade sam i depnę na max to też delikatnie zamiata.
Daj korektory z felicji i bedzie gitara.Tak czy siak po załozeniu na tył tarcz hamowanie robi się dwa razy lepsze 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ttygrys5							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 94
 		- Rejestracja: pn maja 21, 2007 11:02
 		
		
																- Lokalizacja: Wadowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ttygrys5 » ndz paź 24, 2010 13:32
			
			
			
			
			jbs-78 pisze:Daj korektory z felicji i bedzie gitara
 
Z felicji pasuje p&p? 
Z kazdej wersji silnikowej,czy roznia sie? 
pozdro

 
			
									
									
		
		
				Mój WolF -> Aktualizacja 01.10.2010 <-
Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki,
 gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								RasPL							
 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2554
 		- Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
 		
		
																- Lokalizacja: ST
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RasPL » ndz paź 24, 2010 14:01
			
			
			
			
			pasuje z każdego auta osobowego byle by gwint był M10x1
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sas_gti							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 5063
 		- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sas_gti » ndz paź 24, 2010 14:14
			
			
			
			
			o ile redukują ciśnienie te reduktory?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								toffic							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3845
 		- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
 		
		
																- Lokalizacja: RKR
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: toffic » ndz paź 24, 2010 21:10
			
			
			
			
			Niewiele, mi nie zdały egzaminu, zresztą stosują je fabrycznie tylko przy bębnach
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								golfiarz1							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1293
 		- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
 		
		
											- Lokalizacja: Niemce
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: golfiarz1 » pn paź 25, 2010 18:25
			
			
			
			
			ttygrys5 pisze:jbs-78 pisze:Daj korektory z felicji i bedzie gitara
 
Z felicji pasuje p&p? 
Z kazdej wersji silnikowej,czy roznia sie? 
pozdro

 
 ja mam z jakiegos opla firmy ate po 1 na strone z tylu i mam abs i jest wszystko oki cale autko rowno hamuje
 
			
									
									
		
		
				mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ttygrys5							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 94
 		- Rejestracja: pn maja 21, 2007 11:02
 		
		
																- Lokalizacja: Wadowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ttygrys5 » śr lis 17, 2010 12:25
			
			
			
			
			Dzięki za info,będę kombinował coś z tym korektorem 

A jak coś wykombinuje to sie podzielę spostrzeżeniami 

 
			
									
									
		
		
				Mój WolF -> Aktualizacja 01.10.2010 <-
Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki,
 gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć" 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sas_gti							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 5063
 		- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sas_gti » śr lis 17, 2010 20:30
			
			
			
			
			można też kupić nowy korektor taki jak powinien tam być za jakieś 140 zł.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Marszall							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1937
 		- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
 		
		
																- Lokalizacja: Łuków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marszall » ndz sty 23, 2011 13:36
			
			
			
			
			Panowie z tym tyłem najlepiej nie kombinować lepiej dac korektor orginalny.
Alternatywą też jest założenie ABS'u Bosch 5.3 np z passata B5 on tam w sobie ma wbudowany elektroniczyny regulator siły hamowania na tył (EBV). Ja właśnie orginalny korektor mam otwarty na maxa a regulacją siły zajmuje sie ABS.
A co do zacisków to troche sie zdenerwowałem swapując bo u mnie tak naprawde stała linka a zaciski hodziły lux (zresztą zdziwiło mnie to ewentualne zapieczenie bo wkońcu niedawno wykonałem pełną regeneracje) ale jak już sie podjołem to poszło i o dziwo ręczny wcale bardziej skuteczny nie jest. Więc jak to jest z tym rzęcznym zablokują sie koła przy zaciągnięciu np przy 50 km/h?
BTW mam zaciski w bardzo dobrym stanie w 100% działające od MK II na sprzedaż
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								toffic							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 3845
 		- Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
 		
		
																- Lokalizacja: RKR
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: toffic » ndz sty 23, 2011 15:06
			
			
			
			
			Mi na Lucasa blokuje przy 40Km/h koła 195/50R15
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości