Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » czw paź 28, 2004 19:05
Z takimi tłokami kombinował GTO ale kasa się skończyła i musiał sobie darować. Moje tłoki też są z czegoś innego i sam nie wiem z jakiej fury są. W każdym bądź razie bardzo im poskąpiono materiału.
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » czw paź 28, 2004 19:06
Aha i jeszcze jedno. Turbo wróci pod moją maske ale dopiero na wiosne, za względów bezpieczeństwa mojego życia. Jakoś trzeba zimę przetrwać.
-
Sklarz
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
- Lokalizacja: Gdansk
Post
autor: Sklarz » czw paź 28, 2004 22:27
mozna pomyslec o smarowaniu denka tloka mianowicie wstawic pompe oleju i dysze natryskujace z 16v pompa taka ma wieksze cisnienie i strumien skierowany na denko znacznie odciazy silnik
-
cyarnz
- Użytkownik
- Posty: 470
- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: cyarnz » pt paź 29, 2004 17:33
nie wstawisz natryskow bo sa to integralne czesci bloku;). Jedyne co mozna zrobic w tym kierunku to zmienic blok na taki z 16v lub 2.0
-
cyarnz
- Użytkownik
- Posty: 470
- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: cyarnz » pt paź 29, 2004 17:34
zostaje kwestia strojenia, n chyba ze mamy instale od g60 to nie powinno byc wiekszych problemow[up]
-
Sklarz
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
- Lokalizacja: Gdansk
Post
autor: Sklarz » sob paź 30, 2004 14:03
tu sie niezgadzam wiem kto robil takie rzeczy w 8v ( nawiercanie do kanalów olejowych i gwintowanie pod natryski ) i wiem kto ma na sprzedaz zestaw ( pompe + natryski ) ale ... niech bedzie
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » ndz paź 31, 2004 12:50
Zwykła pompa powinna wystarczyć bo można samemu ciśnienie podnieść. Z tego co piszesz to można samemu blok nawiercić do kanałów olejowych ?
-
Sklarz
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
- Lokalizacja: Gdansk
Post
autor: Sklarz » ndz paź 31, 2004 22:29
tak
bywajacy tutaj kolega Paulus ma taki zestaw do sprzedania za jakies 200 zl (pozatym sporo wie na ten temat)
uwazam ze w wypadku turbo warto gdyz wiadomo jakie temperatury osiaga denko tloka podczas pracy ze sprezarka
pozdrawiam
-
cyarnz
- Użytkownik
- Posty: 470
- Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: cyarnz » pn lis 01, 2004 15:20
ano chyba ze tak, o tym nie pomyslalem:)))
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » śr lis 03, 2004 12:05
Niech żyją usprawniacze.
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » śr lis 03, 2004 13:32
Sklarz pisze:tu sie niezgadzam wiem kto robil takie rzeczy w 8v ( nawiercanie do kanalów olejowych i gwintowanie pod natryski ) i wiem kto ma na sprzedaz zestaw ( pompe + natryski ) ale ... niech bedzie
hehe ja tez znam takiego jednego typa
i tez jeździ sciroccoII i jest z moich okolic
www.vrservice.pl
-
kolarzb
Post
autor: kolarzb » czw lis 11, 2004 23:21
Czy ktoś może przesłać informacje albo linka z opisem zmian pod turbo do 1,8 RP?????????? Czy dodanie turbo do tego silnika jest możliwe??? Jeśli tak, to chętnie bym dodał trochę koników pod maskę
) Podajcie ile to może kosztować (razem z robocizną...niestety) i kto może to zrobić
-
Baleog
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw sie 26, 2004 10:43
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Baleog » pn lis 15, 2004 16:29
kolarzb pisze:Czy ktoś może przesłać informacje albo linka z opisem zmian pod turbo do 1,8 RP?????????? Czy dodanie turbo do tego silnika jest możliwe??? Jeśli tak, to chętnie bym dodał trochę koników pod maskę
) Podajcie ile to może kosztować (razem z robocizną...niestety) i kto może to zrobić
lepiej chyba zmienic silnik na jakies 16V lub G60, bo turbienie RP-ka raczej bez sensu jest. wiekszosc czesci z silnika musialbys wymienic na wytrzymalsze, zeby nie silinik nie zmielil sie po 1000 km
taniej wyjdzie SWAP-ik
aha 16V latwiej zagazujesz
byl GTI 16V powered by LPG
od 30.09.2004 w krainie równych autostrad
Ibiza 6k2 Sport TDI
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » pn lis 15, 2004 22:16
Silnik ten ma 90 KM i stopień sprężania 9.0 : 1. Jest to niezły silnik pod turbo.
Takie które będzie miało do 0.75 bara nie więcej. Ale najpierw trzeba sprawdzić temperature spalin, co by nie była za duża. Do tego intercooler i można zmniejszyć ciśnienie doładowania, a silnik będzie dostawał tyle samo tlenu co na wyższym ciśnieniu bez intercoolera.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości