kaczor4011 pisze:mk1 lub polo1(jest lzejsze)
a czy do polo wejdzie ?? mówię o polo MK I odpowiednik Audi 50 
ale z częściami problem 
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:03 ]
zaprzal pisze:z ciekawosci: czesci do tego audi 50 sa wspolne z jakims modelem vw?
tak polo nr 1 . czyli do ktoregoś 80 roku od bodajże 78 albo 79 
to to samo tylko znaczek audi albo VW 
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:05 ]
To_mas pisze:Ładuj TDi do Mk1 

:D 

) nie musi być to najsilniejszy :PP taki AFN wystarczy 

 
żaden AFN żadna pompa rotacyjna tylko pompo 
i to minimum 130 wzwyż 
 [ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:05 ]
 
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:05 ]
gt2 pisze:mi sie zdaje że mk1 ale pytanie czy musi być koniecznie diesel ?
only DIESEL TURBO DIESEL 
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:06 ]
Chmielu pisze:duudii ja bym wybrał Scirrocco bo jest już coraz rzadziej spotykane.
Jeżeli nie to, to MK1 

Ale żaden diesel tylko 1,8T 

 
scirocco ale II a nie I ?? 
MK I hmm łatwiej częsci dostępne jak coś się wysypie 
źadna benzyna !!  

 tylko TDI 
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:08 ]
cowboy pisze:jeśli TDI to pakuj w to Rallye - z napędem synchro - bo inaczej nie bedziesz miał trakcji do 4 biegu 

 
no chyba byłby problem z trakcją 
w MKII tdi miałem masę własną 1170 KG
jesli byłby MKI golf to byłoby z 900 kh max 
scirocco 950 KG tak obstawiam 
tyle ,że jak bede chciał sprzedać to łatwiej dostanę większą kwotę za scirocco 
a do rallye pakowac ?? 
jak zrobię syncro ?? 
przerobi się 6 biegową skrzynie ?? czy trzebaby zastosowac skrzynie z syncro 1H ??
pozdro 
[ Dodano: Sro Lut 21, 2007 14:09 ]
Johny1984 pisze:To_mas pisze:taki AFN wystarczy 
u duudii'ego w grę wchodzą tylko pompowtryski 
 
Chmielu pisze:A diesla w życiu bym tam nie wsadził
znając życie będzie TDI
cowboy pisze:Rallye - z napędem synchro - bo inaczej nie bedziesz miał trakcji do 4 biegu 
szerokie kapcie albo autko z syncro... 
 
pzdr
 
pożyjemy zobaczymy  
