Witam serdecznie. 
Jestem nowym userem na forum. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie z sympatią. 
Moje pierwsze pytanie: Chciałbym podnieść stopień sprężania w silniku 1.3 (Golf II/Wartburg 1.3). Słyszałem, że nie można planować głowicy gdyż jest ona "płaska". W takim przypadku należy planować blok silnika. Czy to jest prawdą? O ile należy splanować glowicę/blok aby uzyskać jakieś efekty? 
Pytanie drugie: Co daje i czy jest sens staczania koła zamachowego? Jaką ilość materiału należy zebrać z koła zam.? 
Serdecznie pozdrawiam i czekam na pomoc. 
P.s Posiadam Trabanta z silnikiem Golfa 1.3 mk.2
			
									
									Planowanie głowicy w 1.3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 
				Trabant_GT
 - Nowicjusz

 - Posty: 2
 - Rejestracja: pt lut 23, 2007 21:55
 - Lokalizacja: Przasnysz
 - Kontakt:
 
- 
				Trabant_GT
 - Nowicjusz

 - Posty: 2
 - Rejestracja: pt lut 23, 2007 21:55
 - Lokalizacja: Przasnysz
 - Kontakt:
 
- ADi997
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 771
 - Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
 - Lokalizacja: Leicester - UK
 - Kontakt:
 
W zależności ile % odchudzisz koło to: będziesz musiał dawać więcej gazu przy ruszaniu i auto będzie czuć górke jak jej jeszcze nie będziesz widział. To tak w skrócie  
			
									
									Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
						Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości