Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sq8bwh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
Lokalizacja: ............................................

Post autor: sq8bwh » śr lis 10, 2004 12:39

vudu pisze:Trochim tak powinno być, a u nas był kiedyś silniczek z mk2 sami go wyciągneliśmy, diesel - i jak mierzyliśmy mu to miał 36/37/35/38 - co to mogło być- myśleliśmy ze moze ktos wrzucił dodatkowy pierscien, ale jak go sprzedaliśmy to właściciel nie dbał i przyjechał do nas z problemem bo "coś w silniku stuka" sciagneliśmy głowice a tam normalnie wszystko, trzy pierscienie itd..... a stukało to ze cosik sie z zaworem stało bo zniknął z gniazda!!!! i co przez rure???????????
A to o tym słyszałem... ale tamten gość lał jakieś kleje i rozpuszczalniki z "naszych" CPN'ów jeśli by lał "markowy czerwony" to by pewnie nic nie było :grin: ;-)))



vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » śr lis 10, 2004 15:36

sq8bwh pisze:
Cyborg pisze:szczerze mówiąc na jednym wykresie było troszke ponad 20 - jakiesz 22 - 24

reszta ponizej 30 :( - kurde jest ktoś z okolic ślaska co grzebie przy dieslu by sprawdzić co mozna było by zrobić by miał wieksz sprezanie ? ale nie remontować go bo nie mam siana na to :( buhuhubuhuhu ;(

za niedługo zapraszam na moją stronkę VW - powiadomię was jak bedzie gotowa - dzieki bardzo czekam na posty
Pierścianie to koszt 110 zł i uszczelka 40 zł ....a trudne to nie jest....
robiłem to...
A ja proponuje uszczelke za 80 zł, skoro sie robi to nie na dwa miesiące :)

pozdrawiam


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
sq8bwh
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
Lokalizacja: ............................................

Post autor: sq8bwh » śr lis 10, 2004 16:32

Ta za 40 też na 200 000 powinna wystarczyć jak powierzchnia głowicy będzie równa.... ale to niema regół, u znajomego Victor-Rendz (chyba tak sie pisze, ta niebieska) zaczeła sie sączyć po 20 000 km. A pierścionki to Łódzkie są super albo niemieckie Garetz za 150 zyli (takie ja sobie założyłem po 400 000) teraz mam przebiegu ok. 480 000 (bo cofałem i się pogubiłem) :kac: PZDR



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » śr lis 10, 2004 23:00

sq8bwh pisze:
vudu pisze:Trochim tak powinno być, a u nas był kiedyś silniczek z mk2 sami go wyciągneliśmy, diesel - i jak mierzyliśmy mu to miał 36/37/35/38 - co to mogło być- myśleliśmy ze moze ktos wrzucił dodatkowy pierscien, ale jak go sprzedaliśmy to właściciel nie dbał i przyjechał do nas z problemem bo "coś w silniku stuka" sciagneliśmy głowice a tam normalnie wszystko, trzy pierscienie itd..... a stukało to ze cosik sie z zaworem stało bo zniknął z gniazda!!!! i co przez rure???????????
A to o tym słyszałem... ale tamten gość lał jakieś kleje i rozpuszczalniki z "naszych" CPN'ów jeśli by lał "markowy czerwony" to by pewnie nic nie było :grin: ;-)))
Dzisiaj widziałem fajne GTD z napisem heizoel-power :grin:


www.vwsquad.prv.pl

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » czw lis 11, 2004 12:13

hehe, czyli co? jakis odmienny :wink: :-)


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » czw lis 11, 2004 16:49

heizol(o z dwoma kropeczkami) to w/g mojej wiedzy "OLEJ GRZEWCZY-POWER"


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » ndz sty 09, 2005 21:49

A jak już się wymienia to wszystkie czy tylko ten co nie trzyma komprechy?



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » ndz sty 09, 2005 21:50

A jak już się wymienia to wszystkie czy tylko ten co nie trzyma komprechy?



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » ndz sty 09, 2005 22:11

A jakie normy sprężania dla 1.9TD AAZ?



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw mar 17, 2005 00:29

no ponad 20 powinien miwc ale niepamietam dokładnie 22 to napewno...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » czw mar 17, 2005 01:29

A moze mi ktos powiedziec ile moze kosztowac pomiar cisnienia na cylindrach i czy potrzeba do tego jakiegos specjalnego zakladu??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości