Sprezarka od 1.6TD w benzyniaku gaznikowym?!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Sprezarka od 1.6TD w benzyniaku gaznikowym?!

Post autor: skuri » sob sty 15, 2005 02:25

Posiadam takowy silnik wraz z turbina(kolektory itp no wsio) i tak sobie mysle czy podpasowalaby pod silnik 1.6Pn(tak teoretycznie :grin: ).Gdyz z tego co mi sie "wydaje" montaz turbiny do slinika benzynowego na gazniku jest niemozliwy.Jesli sie myle niech ktos mnie poprawi>Co o tym sadzicie??? :hmm:


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 15, 2005 04:24

z diesla turbo do benzyny nie podejdzie



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob sty 15, 2005 15:22

Krzylu pisze:z diesla turbo do benzyny nie podejdzie
Mity i bajki z dymu starej fajki. Dla chcącego nic trudnego. A różnic dużych w budowie sprężarek nie ma.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 16, 2005 18:01

wejdzie bez klopotu
tylko sa male problemy
nakjlepiej jest zalozyc gaznik z reno5 lub tez zrobic zawor na zasadzie zaworu na listwie paliwa w ukladach wtryskowych zeby paliwo caly czas dochodzilo do gaznika i do tego pompe elektryczna...
jednak idac w kierunku 2 opcji i majac pompe paliwa w zbiorniku lepiej zamontowac k-jetronic


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sty 16, 2005 19:28

no to kombinujcje panowie ja bym sie nie bral za takie rozwiazanie zreszta wiem swoje i niech chlopak probuje przekona sie zobaczy i dojdzie do wniosku czy warto bylo nic nie sugeruje ktos chyba zna sie lepiej ode mnie i niebede tego kwestionowal
pozdroofka



skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » ndz sty 16, 2005 19:56

Dzieki za odpowiedzi.Wlasnie sie boje ze wydmucha mi uszczelki z gaznika i bedzie lipa albo bedzie przerywal czy inne takie.No zobaczymy, zrobi sie cieplej w garazu to cos sie pokombinuje. :bigok:


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

Awatar użytkownika
Sklarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Sklarz » ndz sty 16, 2005 22:52

widzialem na zywo golfa 1 z taka sprezarka tylko zasilanie mial monowtrysk
co do gaznikow to sa straszne problemy z szczelnością a wogóle to niewszystkie da sie uturbić ( niewiem jakie ,wiem tylko ze moj 2gardzielowy pierburg 2b5 pod to niepodejdzie )
jezeli dokonasz takiej przerobki napisz cos o efektach napewno wielu ludzi to zainteresuje
pozdrawiam


http://www.cardomain.com/memberpage/730607

Awatar użytkownika
Sklarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw paź 28, 2004 22:15
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Sklarz » ndz sty 16, 2005 22:54

a moze ktos sie wypowie na temat jak sie ma turbo do gaznika ????


http://www.cardomain.com/memberpage/730607

Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » ndz sty 16, 2005 23:25

a mnie interesuje roznica miedzy turbinami z diesela a benz


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz sty 16, 2005 23:45

no wlasnie mnie tez to interesuje bo napewno jest roznica
TAZ kliknij cos na ten temat



Awatar użytkownika
VR
VW Klub Białystok
VW Klub Białystok
Posty: 356
Rejestracja: czw lis 04, 2004 11:28
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: VR » pn sty 17, 2005 16:10

gdzie sie podziali fachowcy od turbin? czy naprawde sa duze roznice miedzy diselkiem a benzy zeby sprezarki z tdi nie mozna bylo zaadoptowac do benzyniaka?


[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn sty 17, 2005 16:55

Pisałem o tym na początku tego tematu lub w projektach w temacie turbo u taza. Różnic dużych nie ma. Inne ułożenie łopatek, inne średnice kanałów. A wszystkie są z tych samych materiałów. Turbina z diesla w benzyniaku będzie wkręcała się szybciej dlatego, że ma łopatki ułożone pod innym kątem. Jak macie możliwość to powiększcie komore strony wydechowej będzie lepszy przelot spalin i nie będzie się tak grzała.



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » czw mar 17, 2005 00:17

no ja juz nie raz słyszalem ze ludzie pakowali turbine od dieselka to benzyny,wiec chyba sie da...powodzonka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości