
MkII ABF, co tu jeszcze poprawic? wykres
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY

- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
MkII ABF, co tu jeszcze poprawic? wykres
Pomierzylem mojego golfika i oto co wyszlo
jestem bardzo zadowolony. Silnik przelatal u mnie 30tkm, z tego co wiem nie bylo w nim nic grzebane, mam filtr stozkowy Simota. Pomiar robilem bo zamierzam zmienic kolektor wydechowy na supersprinta, moze jakis chip i lekko go doprezyc- tu pytanie do fachowcow o ile podciac glowice i czy to mi cos da?


Ostatnio zmieniony czw gru 21, 2006 19:44 przez olozwirski, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
seria ladna, a wirus plus reszta opisana przez ciebie pare niutkow i pare koni da:D
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY

- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
głowy nie ruszaj - chodzi o samo planowanie to chyba bez sensu , jedynie porting
wałki+chips
wykres jest z obciazeniówki pomiarem na obciązeniu czy z inercji ?
bo jak bez obciązenia to wartosci prawdziwej mocy na obciazeniu są troche inne z uwagi na czytanie przez ecu innych map podczas pełnego obciazenia silnika, przy niepełnych obciazeniach wartosci wyjda wyzsze dlatego ze mapy na pełne obciązenie są jakby bezpieczniejsze.
masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.
Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa
pozdro
wałki+chips
wykres jest z obciazeniówki pomiarem na obciązeniu czy z inercji ?
bo jak bez obciązenia to wartosci prawdziwej mocy na obciazeniu są troche inne z uwagi na czytanie przez ecu innych map podczas pełnego obciazenia silnika, przy niepełnych obciazeniach wartosci wyjda wyzsze dlatego ze mapy na pełne obciązenie są jakby bezpieczniejsze.
masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.
Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa
pozdro
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Borys
- V.I.P.

- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
z tego co ja widze to jes to macha LPS3000, oczywiscie obciązeniówka,GTO pisze:głowy nie ruszaj - chodzi o samo planowanie to chyba bez sensu , jedynie porting
wałki+chips
wykres jest z obciazeniówki pomiarem na obciązeniu czy z inercji ?
bo jak bez obciązenia to wartosci prawdziwej mocy na obciazeniu są troche inne z uwagi na czytanie przez ecu innych map podczas pełnego obciazenia silnika, przy niepełnych obciazeniach wartosci wyjda wyzsze dlatego ze mapy na pełne obciązenie są jakby bezpieczniejsze.
masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.
Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa
pozdro
do czytania obrotów z beznyny ja zazwyczaj uzywam czujnika zakładanego na przewody WN, w ABF jest dobry dostep do przewodów wiec pewnie nikomu nie chciało sie ustalac obrotow silnika z rolek.
co do kalibracji to LPS3000 sa w miare nowymi hamowaniami duzo jeszcze ma gwarancje wiec są pokalibrowane,
www.vrservice.pl
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY

- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
No nie tylko planowanie, chcialem troszke doprezyc silnikGTO pisze:głowy nie ruszaj - chodzi o samo planowanie to chyba bez sensu , jedynie porting
wałki+chips
Gto ten silnik jest od ciebie i wychodzi ze mam chipa bo kreci sie do ponad 7000GTO pisze: masz tam chipsa ?
seryjny ABF kreci sie do 7000RPM lub ( 6800rpm niektore stery ) a tu widze 7200 wiec ECU jest pochipowane lub pomiar predkosci silnika byl brany z przelozen i rolki - moze byc tez zle skalibrowana przez co moga wyjsc wyniki odbiegajace od rzeczywistosci.
Wiec Olo silnik kreci 7200rpm ??? jesli tak to masz chipsa
pozdro
Dokladnie to ta hamownia Masters Tunning, licze na to ze wszystko z wykresem jest oki.Borys pisze:z tego co ja widze to jes to macha LPS3000, oczywiscie obciązeniówka,
do czytania obrotów z beznyny ja zazwyczaj uzywam czujnika zakładanego na przewody WN, w ABF jest dobry dostep do przewodów wiec pewnie nikomu nie chciało sie ustalac obrotow silnika z rolek.
co do kalibracji to LPS3000 sa w miare nowymi hamowaniami duzo jeszcze ma gwarancje wiec są pokalibrowane,
Co do podciagniecia tego silnika to chcial bym zrobic wszystko co mozliwe ale wolal bym uniknac wymiany walkow ze wzgledu na bardzo ladna charakterystyke. Jak macie jeszcze jakies pomysly to chetnie poslucham.
Borys chodzilo mi o kalibracje odczytu RPM bo niektore biorą z mikrofonu lub recznie wpisuje sie przelozenia 
Olo jesli nie chcesz zmieniać wałków to pozostaje sam porting głowicy i kolektor wydechowy.
chipsa moze mieć, już nie pamiętam czy tam przypadkiem nie zakładałem czegoś
Olo jesli nie chcesz zmieniać wałków to pozostaje sam porting głowicy i kolektor wydechowy.
chipsa moze mieć, już nie pamiętam czy tam przypadkiem nie zakładałem czegoś
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
sa 3 limitery
tzw soft i hard limiter:
1) 6799.64
2) 6899.72
3) 7002.80
wykres od mastersa jest kolego
pozdro600
tzw soft i hard limiter:
1) 6799.64
2) 6899.72
3) 7002.80
wykres od mastersa jest kolego
pozdro600
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Borys
- V.I.P.

- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
w LPS 3000 3 moziwosci odczytu rpm, albo z rolek sie ustala (głównie diesle) przez OBD jak sie ma przystawke do LPSa no i z przewodu WN, prełozen w tym modelu hamowni sie nie wpisuje, przynajmniej nie widziałem by obsługa i serwis z WSOPu to robiłGTO pisze:Borys chodzilo mi o kalibracje odczytu RPM bo niektore biorą z mikrofonu lub recznie wpisuje sie przelozenia
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


