AGG+TDI+K03

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gofer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt mar 29, 2005 12:55
Lokalizacja: Warszawa, Grójec

AGG+TDI+K03

Post autor: gofer » śr mar 18, 2009 11:27

Joł!
Czy to ma prawo działać?
Tzn. silnik AGG (odprężony grubszą uszczelką pod głowicę), kolektor wydechowy z TDI (podobno trzeba przerobić tylko jedną szpilkę?) i turbina K03?
Czy to turbo wchodzi na kolektor bez przeróbek?
Jakich mocy mogę się spodziewać?
Celuję w 180 - 190 KM.
Silnik sterowany MegaSquirtem.
Jakie wtryski zastosować i czy pompa seryjna da radę?
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 11:29 przez gofer, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk 2 ABF

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » śr mar 18, 2009 12:24

czy to bedzie pasowac niemam pojecia ,ale pompa paliwowa da rade na 100procent ,a wtryskiwacze to pewnie z 320cc by sie przydaly od silnika 1,8t AUQ , AUM ,AJQ itp


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

gofer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt mar 29, 2005 12:55
Lokalizacja: Warszawa, Grójec

Post autor: gofer » śr mar 18, 2009 13:45

Na forum jest niby 2E Turbo na kolektorze z TDI.
ze zdjęć widać, że to może zadziałać.
Kolektor: http://www.moto.allegro.pl/item56408668 ... chowy.html
Sprężarka: http://www.moto.allegro.pl/item57924869 ... lnika.html
Flansze podobne, ale czy takie same??

aaa, i jeszcze jedno, jakich konkretnie wtryskiwaczy użyć? Jakiś numer? Producent?
Listwa paliwowa z 1.8T + np. 4 barowy regulator??
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 13:47 przez gofer, łącznie zmieniany 2 razy.


Mk 2 ABF

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr mar 18, 2009 15:17

gofer pisze:Na forum jest niby 2E Turbo na kolektorze z TDI.
ze zdjęć widać, że to może zadziałać.
Kolektor: http://www.moto.allegro.pl/item56408668 ... chowy.html
Sprężarka: http://www.moto.allegro.pl/item57924869 ... lnika.html
Flansze podobne, ale czy takie same??

aaa, i jeszcze jedno, jakich konkretnie wtryskiwaczy użyć? Jakiś numer? Producent?
Listwa paliwowa z 1.8T + np. 4 barowy regulator??
Wtryskiwacze z g60 dadzą radę. Regulator zostaw ten co masz, nie będzie potrzeby zmiany. Listwa też zostaje ta którą masz.

Miliony razy tłumaczylismy ze turbina z diesla do benzyny sie nie nadaje. Działać będzie ale efekt będzie żenujący. Kolega od 2E władował w to kupę kasy (zapytaj go ile dokladnie). Uzyskal 180 koni ktore mogl mieć prostszym i tańszym swapem na 1.8T


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

gofer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt mar 29, 2005 12:55
Lokalizacja: Warszawa, Grójec

Post autor: gofer » śr mar 18, 2009 15:56

czytaj dokładnie, kolektor z tdi, turbo z 1.8T - model K03.


Mk 2 ABF

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr mar 18, 2009 19:16

kolektor z tdi do beny nie robi roboty jak powinien... po drugie zadnych wtryskow g jak i grubych uszczelek, ori pompa paliwa powie papa przy doladowaniu i generalniejesli juz uturbiac to turbo od silnika dysponujacego moca co najmniej 2xx ps a nie ze 150, szkoda nerwow i kasy na tego swierszcza

[ Dodano: Sro Mar 18, 2009 18:17 ]
ps agg silnik czegos nie ma wiec grozi efektowna rezygnacja z wykonywania uslug na twoja rzecz ze strony motorowni


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

gofer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: wt mar 29, 2005 12:55
Lokalizacja: Warszawa, Grójec

Post autor: gofer » śr mar 18, 2009 19:23

wiem, wiem, natrysk oleju na denko tłoka...
To co najlepiej zrobić za rozsądne pieniądze, żeby mieć te 180-190 Km?


Mk 2 ABF

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr mar 18, 2009 22:07

nic bo za te same pieniadze robiac na moc ma sie 250 :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości