Porting Głowicy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz kwie 15, 2007 22:09

sas_gti pisze:aha bo ja myslalem ze uszczelka bedzie miala najmniejszą średnce i bedzie tworzyła kryze na łaczeniu kolektora i glowicy ograniczajac przepływ....A jest odwrtonie niz myslalem ze jest....dzieki , jutro jade po uszczelki, to zobacze ile wezsze mam kaznaly
jakies 1-3mm zazwyczaj trzeba zdjąc po obwodzie

Obrazek


www.vrservice.pl

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » pn kwie 16, 2007 15:19

witam dzis zabrałem się do roboty i jest to niezle męczące ale dam rady:) hehe wkrótce wrzuce jakieś foto z prtzebiegu pracy:)



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pn kwie 16, 2007 16:16

wrzucaj bo ciekaw jestem jak to wyjdzie i co sie poprawi w związku z tym :pub:


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » śr kwie 18, 2007 08:42

dziś się wkurzyłem troche dałem głowice juz obrobioną spolerowane kanały do ślusarza samochodowego w Bielsku Papla jak ktos zna i co sie okzało ze 6 z 16 zaworów jest krzywa :( iż eczeba nowe kupic ściać prowadnice przetulejowac gumki wymienić sprawdzić szczelność dotrzeć i umyc i powiedizał że robota plus częśći to wyjdzie gdzieś ponad 700zł i to jest duża kwota a gdzie reszta i nie wiem co robić poradzcie mi moze ktos ma taką głowice do 2.0 16V ale dobrą zależy mi na czasie :) dzięki

[ Dodano: 18 Kwi 2007 14:39 ]
no i głowica się robi:) kurcze ale mnie ten remont szkubnie:) ale bedzie jak nowy:P)



Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » śr kwie 18, 2007 18:59

PS macie mzoe foto głowic 8v przed obróbką? A tazke inne foto po obróbce? szczególnie zalezy mi na prowadnicach?
btw Ile kosztuja oryginalne prowadnice w VW? A moze jakis zamiennik jest wart uwagi? (4maxa za 5 zł za szt sobie odpuszcze) Jaki jest koszt wciskania 8 prowadnic?[/quote]

ja chcesz porządne prowadnice to może Ci je dorobić kązdy dobry tokarz z konkretnego materiału.
prowadnice możesz wcisnąć na prasie,tylko trzeba zachować osiowość wciskania, gdyż można uszkodzić prowadnice, zegnie się w miejscu gdzie wciskasz uszczelniacz i po niej :grrr:


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw kwie 19, 2007 00:34

gulba pisze:ja chcesz porządne prowadnice to może Ci je dorobić kązdy dobry tokarz z konkretnego materiału
no własnie nie znam dorego tokarza a tacy z "netu" są drodzy, zresztą przeważnie sie ogłaszaja firmy siedące w CNC
Czy kupno nowych w VW bedzie az tak nieopłacalne?



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pn cze 11, 2007 16:16

a ja mam takie pytanie , jakich frezów lub innego sprzętu używacie do zdjęcia nadprogramowej warstwy w kanałach głowicy ?


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn cze 11, 2007 16:32

jezeli chodzi o obrobke to knały dolotowy papierem 80 w poprzek

a wydechowy polerka

i zgranie kolektora z głowica

mozna tez skrucic prowadnice zaworowe

i teraz moje pytanie ILE MOZNA SPLANOWAC GŁOWICE W SILNIKU ABS zeby zawory nie spotykały sie z tłokami

w maluchu mozna było o 2.5mm potem trzeba bylo robic podfrezowania w tłokach


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » wt cze 12, 2007 00:27

jozekrjrj pisze:jezeli chodzi o obrobke to knały dolotowy papierem 80 w poprzek

a wydechowy polerka

i zgranie kolektora z głowica

mozna tez skrucic prowadnice zaworowe

i teraz moje pytanie ILE MOZNA SPLANOWAC GŁOWICE W SILNIKU ABS zeby zawory nie spotykały sie z tłokami

w maluchu mozna było o 2.5mm potem trzeba bylo robic podfrezowania w tłokach

nic ci nie da kolego wypolerowanie kanalu wydechowego... wedlug mnie szkoda czasu na polerke bo nie przynosi zadnych efektow... jak juz obrabiasz kanaly to tylko odpowiedni frez i na wysokich obrotach 10-12tys po tym kanal wyglada jak wypolerowany...

wiertarka z frezem tylko " rowy " zostawia... :jezor:

jesli chodzi o planowanie to oddajesz glowice do fachowcow i mowisz im zeby splanowali ile sie da bezpiecznie a oni juz wiedza ile mozna zebrac :grin: no chyba ze sam ja bedziesz planowal...
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 00:30 przez Adrian1980, łącznie zmieniany 1 raz.


Czarny turboklekocik

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt cze 12, 2007 01:56

jeśeli komuś chciało by się jechać do Lublina, to mój brejdak zajmuje się ślusarką itd ma firme, Spawa głowice, planuje, Jest DOBRYM tokarzem, takze prosze pisac jak cos, zrobi praktycznie all - jak tylko znajdzie na to czas ;)


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » wt cze 12, 2007 10:38

Adrian1980, to nie chodzi zeby wygladało jak wypolerowane tylko to musi byc wypolerowane ze wzgledu na chropowatosc materiału
ma byc jak najmniej porow w ktorych bedzie osadzał sie nagar

a twoim sposobem to cała robota na marne


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt sie 07, 2007 15:04

obróbke kanałów robicie frezami i ściernicą na wiertarce czy jakimi urządzeniami ? . Pozdr
Ostatnio zmieniony wt sie 07, 2007 15:05 przez lawrai, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 07, 2007 15:47

Szlifierką



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » śr sie 08, 2007 00:28

to żeś dużo podpowiedział ... A jakie narzędzia na tej szlifierce ?


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości