poprawki lakiernicze GOLF 4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
poprawki lakiernicze GOLF 4
Daj jakieś zdjęcia tej klapy z bliska tych punktów korozji. Trochę dziwne, że na słupku Ci ruda wychodzi, bo nie powinna. Progi za profi robotę licz 600 zł z lakierowaniem w kolor nadwozia za stronę.
poprawki lakiernicze GOLF 4
okej , zdjęcia podrzucę jutro popołudniu bo teraz ciemno , zapodam wszystkie elementy .
poprawki lakiernicze GOLF 4
Troszkę się podepnę pod temat bo od jakiegoś czasu noszę się z zabraniem się za swoją rdzę. A mam dokładnie w tych samych miejscach Byłem u lakiernika porządnego to też wycena wszystkiego wyszła bliżej 4000 niż 1000 A prawie te same miejsca. Postanowiłem to sobie podzielić na części i jakoś robić bo mechanicznie autko całkiem żwawe jeszcze
Progi pójdą do lakiernika mimo wszystko, klapę bagażnika może uda się kupić używaną (warto?) no i zostają błotniki.
Przeglądałem allegro i trafiłem na taką aukcję cenowo pomiędzy waszymi:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6251190169
warto?
Problem mam tylko taki, że nie mam naklejki z kolorem (ale widać po niej miejsce zerwania więc zakładam, że lakier jest oryginalny). Czy na podstawie tabelek, rocznika i tak dalej to można oceniać kolor? Mi wychodzi LC6M i tak też ogólnie każdy mówi.
Sprzedawca od błotników podpowiedział, żeby zadzwonić do serwisu VW i oni bez problemu po VIN podają takie rzeczy. Prawda to? Warto dzwonić? Czy raczej nie ma potrzeby bo kolor inny nie będzie niż ten tabelkowy?
Progi pójdą do lakiernika mimo wszystko, klapę bagażnika może uda się kupić używaną (warto?) no i zostają błotniki.
Przeglądałem allegro i trafiłem na taką aukcję cenowo pomiędzy waszymi:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6251190169
warto?
Problem mam tylko taki, że nie mam naklejki z kolorem (ale widać po niej miejsce zerwania więc zakładam, że lakier jest oryginalny). Czy na podstawie tabelek, rocznika i tak dalej to można oceniać kolor? Mi wychodzi LC6M i tak też ogólnie każdy mówi.
Sprzedawca od błotników podpowiedział, żeby zadzwonić do serwisu VW i oni bez problemu po VIN podają takie rzeczy. Prawda to? Warto dzwonić? Czy raczej nie ma potrzeby bo kolor inny nie będzie niż ten tabelkowy?
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
poprawki lakiernicze GOLF 4
Warto klapię kupić używkę, nawet da się w kolorze(kiedyś kuzyn kupił bo mu ruda szalała) Kupił w kolorze nawet rocznik szyb się zgadzał- pół godziny roboty klapa podmieniona do tej chwili jeździ. Dał chyba z 200zł
Ja błotniki kupiłem ori w stanie idealnym. Jeden nadawał się do założenia bez malowania. Przestrzegam przed kupowaniem przez internet, nikomu nie che się robić rzetelnych zdjęć tylko dają foto poglądowe. Najlepiej pojeździć po lokalnych szrotach i na żywo sobie pooglądać co mają i w jakim są stanie. Jak akurat nie maja nic ciekawego zostawić swój numer telefonu i niech zdzwonią jak jakieś auto przywiozą.
Aron48
Po Vinie powiedzą CI w ASO jakim masz kod lakieru. Ale widzę po zdjęciu że masz LC6M, nie było podobnego lakieru, więc nie musisz się bać. Swoja, drogą mam takim sam lakier na aucie.
Ja błotniki kupiłem ori w stanie idealnym. Jeden nadawał się do założenia bez malowania. Przestrzegam przed kupowaniem przez internet, nikomu nie che się robić rzetelnych zdjęć tylko dają foto poglądowe. Najlepiej pojeździć po lokalnych szrotach i na żywo sobie pooglądać co mają i w jakim są stanie. Jak akurat nie maja nic ciekawego zostawić swój numer telefonu i niech zdzwonią jak jakieś auto przywiozą.
Aron48
Po Vinie powiedzą CI w ASO jakim masz kod lakieru. Ale widzę po zdjęciu że masz LC6M, nie było podobnego lakieru, więc nie musisz się bać. Swoja, drogą mam takim sam lakier na aucie.
poprawki lakiernicze GOLF 4
@asdawrwd - moim zdaniem warto to zrobić, ale nie za 1000 zł. Tak jak koledzy mówią klapy możesz poszukać nowej, a jak nie to do ogarnięcia. Błotniki do wyrzucenia - po rozszlifowaniu tego na 100% będą dziury. Próg - odcinek zardzewiały do wycięcia, wspawać nowy, zabezpieczyć, pomalować i spokój na lata, tylko musisz tam co pół roku/rok w zależności ile jeździsz odkręcić osłonę nadkola i wyczyścić z nagromadzonego piachu i syfu, bo ta rdza jest właśnie z tego, że tam się zbiera syf i latami zalega wilgoć i gnije.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości